Ze heeft ontzettend veel littekens van acne. Die waren voor het eerst van haar leven onzichtbaar. Dus ze is dolblij.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Damned schreef:Mooi look suus!
Sharmila, moet leuk zijn om iemand een goed gevoel te kunnen geven door ze op te maken! Ik vind persoonlijk de lippenstift niet zo mooi, maar das smaak
BelleTessa schreef:Suus staat je ook mooi dit, vind dat jij heel veel looks kan hebben!
Sharmilla wat een gave kast en ben benieuwd naar je hele stash! Leuk he anderen opmaken, kan daar ook echt van genieten. Leuke look geworden op de foto.
Ik had gisteren voor het eerst sinds weken weer dekkende foundation op maar op m'n voorhoofd ging die weer een beetje gek doen. Niet schilfers of droog maar wel glimmend en lastig op te lossen.. Moet eigenlijk een mooie BB Cream vinden waar ik geen puistjes van krijg omdat die te vet is. Iemand een idee?
Iris82 schreef:BellaTessa, had je er wel een moisturizer en primer onder? Misschien was je huid vochtarm?
velvetblack schreef:Fijn dat je haar hebt kunnen helpen Sharmila. Persoonlijk vind ik de foundation iets te oranje/donker voor haar. Ik neem liever altijd 1 die echt gelijk is aan de hals of ietsje lichter, zodat je het heel natuurlijk op kan contouren met een bronze
De roze ogen staan haar mooi fris!
Ik vind het zo mooi bij jou Suus, oog schaduw zonder wing. Wing staat je ook prachtig, maar dan wel zonder zware ooglook
Vandaag is Vibe Tribe in de counter verkrijgbaar
_Friemel schreef:Ik vind haar veel te oranje naar mijn smaak Sharmilla, ik heb t idee dat ze wel dik 2 tinten lichter had kunnen pakken