Gisteren heb ik khd arme kapsalon gemaakt, man dat was toch lekker! Die ga ik er in houden haha.
Vanavond zal het een rosbief salade worden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ILoveJip schreef:Het eten gaat zo goed vandaag, gister ook al, ik ben helemaal happy!
Water drinken daar in tegen is vandaag echt drama. Ik zet zo maar even een flesje naast me neer.
Vanavond ga ik een uurtje sporten (momenteel doe ik dat weer 3x per week), ook daar ben ik tevreden over.
Beetje off topic maar ik vind het leuk om te delen. Ik heb vandaag mn eerste cliënten gebeld voor een huisbezoek en ze waren zo enthousiast dat ik voor een kennismaking wilde langs komen. Ik vond het super spannend om te bellen maar toch wel erg leuk
Lon83 schreef:Klopt danique, Lonneke it is
Wist al dat ik op 5k afstand flink aan kan trekken, maar had t nog nooit op deze afstand gedurft.
Goed bezig ILoveJip! En wat leuk dat je op huisbezoek gaat!
Ik had laatst nog een overpeinzing: er wordt hier regelmatig gezegd dat t niet om t cijfertje op de weegschaal gaat, maar om hoe je je voelt/ hoe je zelf vindt dat je er uit ziet. Als ik naar mezelf kijk, ben ik het daar niet mee eens. Op een of andere manier kijk ik veel te streng naar mezelf, blijf ik mezelf 'te dik' vinden, maar ik geloof de weegschaal als die me weer verteld dat dat niet zo is... Ik zie de weegschaal dan ook niet als straf, maar als beloning. De spiegel heb ik meer moeite mee (misschien ook door de beginnende rimpels en de enorme vermoeidheid die ik soms in m'n gezicht zie - bijna op vakantie!)
Als ik de weegschaal aan de kant zou zetten, zou ik mezelf dus waarschijnlijk gaan uithongeren. Ben benieuwd of er mensen zijn die dit herkennen.
Bhriseis schreef:Leverage, waarom wil je glutenvrij eten? Met gluten is op zich toch niets mis? Of zeg ik nu heel domme dingen?![]()
Hoe verloopt jouw week?
love_western schreef:Hoihoi,
Zou ik ook mee mogen kletsen? Sinds een weekje begonnen in de sportschool. Gisteren gesprek gehad met mijn trainer. En maandag samen het programma doorlopen. Cardio afgewisseld met kracht.
Lon83 schreef:Leuk! Succes love_western! Heb je ook doelen voor jezelf? Of wat is je motivatie om dit zo op te pakken?
Poeh, ik ben niet heel actief in dit topic, maar lees fanatiek mee hoor! Alleen daarvoor is het al een heerlijk topic![]()
Ik ben net weer eens wezen hardlopen. Had er echt zin in, benen voelden lekker (niet te moe), en voor mij een prima temperatuur. Dus dan maar weer t lange rondje (ik heb hier keuze uit twee blokjes om, de ene is 6,2 ofzo, en de andere bijna 8,3 km.
Trots op t resultaat!
[ [url=m/DmuKIi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AJ1VxP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UsnHPE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Danique07 schreef:ILoveJip schreef:Het eten gaat zo goed vandaag, gister ook al, ik ben helemaal happy!
Water drinken daar in tegen is vandaag echt drama. Ik zet zo maar even een flesje naast me neer.
Vanavond ga ik een uurtje sporten (momenteel doe ik dat weer 3x per week), ook daar ben ik tevreden over.
Beetje off topic maar ik vind het leuk om te delen. Ik heb vandaag mn eerste cliënten gebeld voor een huisbezoek en ze waren zo enthousiast dat ik voor een kennismaking wilde langs komen. Ik vond het super spannend om te bellen maar toch wel erg leuk
Cliënten wbt sporten en voeding?