[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 17:49

savannah030x schreef:
_Friemel schreef:
Ik een dubbele gehad :j nu alleen de onderste nog, bovenste was scheef gezet.

Goed te doen? Hoorde vooral veel over uitgroeien ofzoiets? Wat houdt dat in dan?

Beide nooit uitgegroeid maar heb een hele diepe navel dus waren beide heel diep gezet :j

_sharona_

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 19:04

Ik wil van de week een tragus zetten. Heb 12 jaar geleden al een navelpiercing laten zetten. Nooit pijn aan gehad. Hoor over een tragus verschillende verhalen. Maar we zullen zien.
Ik wilde m eigenlijk morgen zetten. Maar aangezien ik morgen bloed ga doneren is dat misschien niet zo verstandig

Dawn1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 19:47

Ik wil nog steeds erg graag een neuspiercing, maar ja ben echt bang dat t pijn gaat doen ( ik ben echt een watje) van mijn tongpiercing nooit last gehad trouwens :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 19:54

Dawn1993 schreef:
Ik wil nog steeds erg graag een neuspiercing, maar ja ben echt bang dat t pijn gaat doen ( ik ben echt een watje) van mijn tongpiercing nooit last gehad trouwens :-)

Ik vond mijn neus echt reuze meevallen. De prik was even enorm nasty, deed echt wel zeer, maar het was echt snel over. Het enige wat nog een paar dagen zeer deed was als de wind er hard langs kwam, verder gelijk op kunnen slapen en dergelijke zelfs.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 20:05

Arafiore schreef:
lieveli schreef:
Arafiore, wat voor sieraad wil je er uiteindelijk in? Ik heb een ringetje met een steentje, die kun je in verschillende maatjes kopen. Ik heb de kleinste en steentje zit net niet tegen mijn neus aan.

uiteindelijk of een CBB of volledig ringetje. ga dan voor de 6mm denk ik.. welke heb jij in?

Nu diameter 8.

https://www.alloverpiercings.nl/20311-j ... click-ring

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 21:02

Even binnenvallen hoor, ik heb atm mn oren 6mm gestretcht maar wil denk ik naar de 10mm. Ik heb wel een aantal tapers maar het paar dat na de 6mm komt is 7mm, dus een hele mm groter en dat krijg ik niet naar binnen gedouwd :'). Wat is een goede (tussen)maat om van de 6mm naar groter te gaan, welke maat kan ik nu dus gewoon 't beste pakken en waar kan je zoiets (goedkoop) kopen?

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 11:56

Volgens mij is er geen tussenmaat tussen 6 en 7 mm (hell, wist niet eens dat 7mm bestond :+).
Wat je zou kunnen doen is je oorlellen regelmatig masseren met een plantaardige olie zodat die ahw voorbereid worden op het stretchen.

Arafiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 17:16

lieveli schreef:

oehh die is wel erg mooi zeg!
dat mijne gepiercet werd vond ze het ringetje te groot dus ze zette er gelijk een anderen in. ik denk dat er nu een 8 zit, heb nu 2 soorten besteld van 6, blijkt die te klein te zijn ga ik voor 7 denk ik.

maar zou ook best kunnen dat er nu een 9 is zit. Heb hem vandaag precies een week, zou na 2 weken terug komen voor een check, zal dan even vragen.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 18:21

lor1_1984 schreef:
Volgens mij is er geen tussenmaat tussen 6 en 7 mm (hell, wist niet eens dat 7mm bestond :+).
Wat je zou kunnen doen is je oorlellen regelmatig masseren met een plantaardige olie zodat die ahw voorbereid worden op het stretchen.

Ik heb het opgemeten, is ongeveer 7mm :)). Thanks voor de tip, ik ga het onthouden :) .

Kidrauhl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 19:35

Dawn1993 schreef:

Mijn neuspiercing deed helemaal geen pijn! Ik voelde een klein prikje, maar dat was het ook. Misschien hielp het ook dat ze niet zei wanneer ze de naald er door deed :P

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 22:04

Ik kom even binnen vallen..

Heb 4 weken geleden bij een piercing shop mijn 2e gaatjes laten schieten.
After piercing lotion mee gekregen om het schoon te maken. Niet ontstoken niks maar heb nu het idee dat het zweerknopje van linkeroor in mijn oorlel zakt. Hij zit echt dieper nu als mijn rechter en als ik erop gelegen heb kan ik hem er echt uit drukke .. Ik wil niet dat ik straks een heel gat in mijn oor heb oid... Of is dit normaal? Ik weet niet meer of ik dit ook had bij mijn 1e gaatjes...

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 22:10

Dat is het grote nadeel van schieten, er is vaak onvoldoende ruimte voor je oor om te kunnen opzwellen en dat gaat dan irriteren. Terug naar de shop gaan zodat ze het los kunnen halen en je oortje ruimte heeft om te kunnen zwellen en goed genezen.

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 22:15

Het doet geen pijn en is ook niet ontstoken ofzo. Hij zakt er alleen in.. Wat moet er los gehaald worden? Ik kan hem er ook gewoon zelf uithalen maar dacht dat dat niet mocht voor 6 weken (hij zit er nu 4 weken in)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 22:18

Het 'mag' mss niet maar als de keuze is tussen wisselen en evt een iets langere genezing of ingroeien met alle ellende van dien is de keuze denk ik gauw gemaakt.

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 22:20

voor wat kan in dan het beste wisselen? Of maakt dat niet uit (ik neem aan in ieder geval zilver?)

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 22:28

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 22:30

Schieten. Mm op het moment heb ik niks anders dan zilver... En durf hem er eigenlijk niet nog een nacht erin te laten zitten

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 22:32

Als ik jou was zou ik echt niet zelf gaan aanklooien. Wordt het echt niet beter van. Zeker niet als je het vervangt door een niet steriel sieraad.

Ga morgen eens langs een goede piercing shop. Zij kunnen je vast goed helpen en eventueel vervangen en adviseren.

Welke piercingshop ben je nu geweest? Een beetje shop schiet namelijk absoluut niet!

Maanoogje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 22:33

Ik heb het met 4 weken (nu 5) wel gewoon verwisselt met andere knopjes. Het kan op zich wel, mits je sowieso nikkel vrije oorbellen hebt (liever idd titanium of iets dergelijks) en het goed ontsmet. Ik heb zelf spoelvloeistof gekregen, zo hoef ik er ook niet aan te zitten. Ik werk zelfs nog als stalhulp, en ook met al dat stof is het nooit gaan irriteren met de spoelvloeistof als hulpmiddel. Ik heb van een juwelier ook eens spul gekregen wat op een wattenschijfje moest om vervolgens mee schoon te maken, maar dit vond ik zelf verre van ideaal.

De juwelier had geschoten (en de gaatjes zaten echt verkeerd), en de piercer heeft gepierced als vervanging en dit geneest een stuk beter.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 22:37

De oorbellen die tegenwoordig gebruikt worden om te schieten zijn van Chirurgisch staal. Dit volgens de voorschriften van de GGD.

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 22:48

Thanks voor de adviezen! Ik heb ze eruit gehaald en ontsmet (gaatjes zien er verder gewoon mooi uit behalve dat die ene dus wat groter is geworden). Ga morgen naar de piercingshop

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 22:48

Ja de kwaliteit oorbellen zullen GGD technisch vast goed zijn. Alleen jammer dat schieten al zo slecht is. En de oorbellen vaak te krap en niet berekend op zwelling van je oren.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 22:55

Vaak wel. Bij mijn laatste gaatjes zei degene tegen mij: ik zal de achterkantjes er even los opzetten. Aangezien je oren gaan zwellen kan je ze dan zelf aandrukken als de zwelling weg is +:)+
Helaas zijn ze niet allemaal zo. Vaak zitten ze dus gewoon veel te strak.
Sowieso, ik laat me veel liever piercen dan het nieuwe 'schieten'. Wat een rotgevoel en het duurt ook nog eens langer...

Maanoogje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 11:43

Ik heb oorbellen gekregen die echt veel ruimte overhadden aan de achterkant. Aangezien er een punt aan de uiteindes zit fungeerde mijn achterkantje wat erop gezet was tevens als bescherming, en deze kon niet makkelijk aangedrukt worden. Erg prettige genezing moet ik zeggen! Ik ga ook zeker naar dezelfde piercer voor mijn helixpiercing, al ben ik bang dat ik die echt extreem goed schoon ga houden in verband met mijn werk. :')

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 10:24

Ik wou zeggen, ik zie door de bomen het bos niet meer, maar ik zie niet eens een boom.
Ik ben op zoek naar een setje Rose gouden oorbellen, een setje van 3 (dus eigenlijk 6). Even groot, of van groot naar klein. Ik zie overal alleen maar hangers, maar dat zoek ik niet. Ik zoek knopjes die ik in principe 24/7 kan dragen. Wel echt rosé goud, of een ander goed materiaal met die kleur.
Prijs maakt niet zoveel uit, ik draag ze elke dag dus dan mag er ook wat moois in van goede kwaliteit :)

Iemand enig idee waar ik deze kan vinden? Mijn vaste juwelier heeft ze niet.