arjaaaaa schreef:Ja, wij hadden wel een wedstrijd. Verloren helaas. De eerste 15 minuten liepen ze te ver uit om weer in te halen. Was mijn beurt om op de vankbte beginnen. Ik ben er aan het einde van de eerste het in gekomen. Verdedigend goed kunnen scoren en 2x gescoord, maar helaas niet het verschil kunnen maken. Wel lekker gespeeld.
We hoeven niet te denken aan een kampioenschap oid, maar dat maakt niets uit, omdat de 4e klasse volgend seizoen verdwijnt, dus we gaan 3e klasse spelen.
Door Corona een week niets gedaan, maar heb niet echt meer last geloof ik.
Komt dan bij jullie wel goed uit dat de wedstrijd niet door ging. Hebben jullie nog wel mogelijkheid om in te halen?
Ah dat is wel balen als je meteen een slechte start hebt, dan is het vaak lastig om nog terug te komen. Morgen leuke wedstrijd op het programma?
Ja we gaan de wedstrijd woensdagavond 31e inhalen. Dat is niet echt een succes voor mij. Werkdagen zijn momenteel gemiddeld 10/10,5u, dus s avonds zit er echt geen fut meer in. Heb ik ook aangegeven dat ik echt geen fan was van doordeweeks inhalen (naast mij nog een heer die dat zei), maar werd niet echt iets mee gedaan helaas.
Morgen wedstrijd tegen de ploeg waar we gedeeld tweede mee staan, maar denk niet dat het iets wordt. 1 dame nog enkelblessure van paar weken terug, 1 was gevloerd door corona en is nog zo moe dat ze op de bank begint en er eigenlijk alleen in noodgevallen is, 1 andere dame is niet echt lekker in orde momenteel en ik loop zelf al een week met een flinke luchtweginfectie rond (ik test steeds negatief). Begon donderdagochtend zelfs bloed op te hoesten, dus wel maar even langs de huisarts geweest, maar wss virus dus moet het maar gewoon uitzitten.
Beginnen dus morgen met mij, het jonkie van 1, de dame die ook niet lekker is en nog een jonkie uit twee. Op de bank een AR en die dame die corona had
Dit klinkt nu al als een succesverhaal he