lieveli schreef:Jaaa app maar! Ik had kilo's fun voor Otis gehaald maar bubblebars op een stokje zijn leuker.
Hij weet in ieder geval wel wat hij wil.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Anoniem schreef:Door de scrubee wist ik het nog.
Ik had SnowFairy fun.... heb me prima vermaakt ermee hoor
Met je Snowfairy.
Ik heb nog even aan één van je flesjes geroken maar ik vind hem nog steeds wel vrij heftig.
balli schreef:Vandaag voor 't eerst gedoucht met Ro's Argan... Brrrr, niet mijn ding, ik hou helemaal niet van rozen... En ik snap het principe van een body conditioner ook gewoon niet zo goed...
Saleisha schreef:Is er hier iemand die ik blijk kan maken met lege lush potjes, om maskers mee te halen? Ik heb er een heleboel nog liggen maar ik gebruik de maskers nooit.
Sheran schreef:Hey, kan ik ook meepraten?
Ben al heel lang aan de Lush en heb ook jarenlang rondgehobbeld op het forum. Helaas is dat er niet meerIk ben een beetje uit de fase van ALLES PROBEREN!!!! en heb nu een aantal dingen die ik standaard gebruik (Dream Cream. H'sua Wen Hua, New!, Soak & Float) maar elke keer dat ik weer in de winkel ben gaat het toch wel weer kriebelen om iets te kopen! Ik deed vroeger altijd mee met grouporders uit de UK, maar nu dat forum weg is, is dat helaas ook weg. Het was een mooie manier om aan producten te komen zonder dat je je blauw betaalt.
Jolien87 schreef:Anoniem schreef:Zin in!
Ik ben al heel druk aan het bedenken wat ik nodig heb, wat ik mag, wat ik niet mag en wat ik lekker toch ga doen!
Van mij mag je alles dus daar heb je niks aan. Maar dat is niks nieuws.