Quir schreef:Zo heel gek is dat niet, in de meeste gevallen komt de opererende arts pas als jij allang onder zeil bent en is ook al lang weer weg voor je weer bij bent. Sociale artsen komen van te voren even langs (als schema dat toe laat) en de heeeel sociale artsen blijven eigenlijk continue tot je weg bent (uiteraard ook als hun schema dat toe laat). Wil dus helemaal niet zeggen dat die er niet geweest is als jij degene niet gezien hebt.![]()
Hoe gaat t nu? Heb je nog geen pijn?
NOu, ik ben al vaker geopereerd ( een keer of 10 verdeelt over 7 ziekenhuizen )en het protocol is dat de arts de operatie nog kort doorneemt als je nog wakker bent. Het is me denk ik 3 keer gebeurt, dat de opererende arts er niet bij was, maar zeker wel na de operatie nog langs kwam. Overigens krijgen mensen het vaak niet mee, want er zijn ziekenhuizen die mensen iets rustgevend geven en dan zijn ze al goed weg, zoals mijn moeder een paar jaar terug.
Zelfs bij onderzoeken onder een roesje komt de arts OF langs als je weer helder bent, OF hij geeft je een brief mee. En die heb ik al zeker een keer of 30 gehad.
Gohya, Elke operatie heeft zijn tijd nodig, dus neem echt de tijd en wacht de uitslagen af. Het is wel heel vreemd dat je niet weet hoevaak je moet druppelen. Maar ik zou erover bellen en anders op i-net toch even kijken wat gebruikelijk is, dan doe je het iig niet te vaak.
Ik hoop dat je duidelijkheid krijgt en dit toch iets gaat helpen.