Lenen van trailer is inderdaad niet altijd even makkelijk. Vind t overigens ook geen probleem als ik er wat voor zou moeten betalen.
Als iemand trailer ook niet zomaar mee wil geven, zijn ze welkom om mee te rijden. 
Haha, ergens zou ik t zelfs wel prettig vinden nu... Dus als iemand zin heeft om mee te gaan ergens deze week?
BusyMissy schreef:Je zou mijn trailer zo mogen lenen, maar weet niet waar je woont?
Ik woon in de buurt van Tilburg en meen te herinneren dat je daar wel eens naar het ziekenhuis ging, maar dat dat niet om de hoek was? Mocht het wel in de buurt zijn, (of in de buurt van waar de merrie staat) dan laat maar weten.
Ik stuur je zo even een PBtje! 
M'n lijf wil even niet zo goed op t moment. Heb erg veel pijn en m'n rug gaat ook niet helemaal zoals ik wil. Lijkt nu wel redelijk droog te blijven, maar er staat erg veel druk op de wond (van binnen uit) door de bult met vocht. Zou zonde zijn als de wond / t litteken nu toch nog gaat wijken nu die zo mooi tegen elkaar aan zit.
Mja, t is niet veel anders (om de bult elke keer leeg te prikken is ook zo iets...
). Straks op tijd naar bed. Ben erg moe en beetje grieperig qua gevoel dan.
Hoofd gaat gelukkig nog steeds heel erg goed. Af en toe lichte hoofdpijn, maar t is niets meer met wat t was. Kan ook vrij goed overeind zijn, af en toe dat ik echt even plat moet, maar meestal is m'n lijf zelf er eerder klaar mee dan mijn hoofd. Toppie toch?
Ik heb hier nog 3 grote vuilniszakken paarden spullen liggen, voor de operatie hadden we die gewassen (dekens, dekjes, beenbeschermers en zo). Moet ik nog eens uit zoeken en opruimen. En nog 5 verhuisdozen vol met niet wasbare spullen haha. Wel zin in om die uit te zoeken. Had altijd veel te veel troep.
En verzameling hoofdstellen, haha. Misschien ook maar eens wat verkopen (weer plek voor nieuwe spullen
).