Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Ekenna schreef:donjalover13 schreef:jaa hee, dan blijf ik liever met mn oorbel zo lopen![]()
mijn huisarts stopt niet zo snel, en is ook niet zo van de verdovingen helaas.. en hij houd van snijden etc ik blijf hopen dat hij er gewoon vanzelf uitgaat zonder de HA haha
Hoe weet je dat je HA van snijden houd? Die kerel houd echt wel rekening met je hoor. Ik word een beetje simpel van je berichten.. je hebt al tig keer gevraagd om tips bij ons. Na 2 x vragen komen er niet ineens andere tips naar boven. Je hebt dus gewoon 3 opties: HA, laten zitten of iemand 'm er uit laten trekken ook al zeg je auw.
donjalover13 schreef:tja sorry. had gehoopt op meer mensen of stille meelezers die nog wat weten. en helaas zijn we in onze familie vaak bij de HA geweest dus na x jaren kennen we die man wel..
Bizzybijtje schreef:_Dominique schreef:Waarom met je ouders over hebben? Willen zij niet dat je naar de HA gaat?
Dat is toch niet jouw zaak?Meer dan advies kunnen we hier niet geven. Hopelijk maakt de ts een verstandige keuze.
sterreke98 schreef:Ik bemoei me even niet met de discussie, maar heb besloten dat er een nieuwe piercing gaat komen. Welke ben ik nog niet overuit. Wel in mijn oor
donjalover13 schreef:Sem_ schreef:Ik denk dat het steeds lastiger word hoe langer je ermee wacht ivm inkapselen.
oww.. wat is inkapselen? groeit hij er dan verder in of hoe zit dat?