Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 14:15

Emmaa_ schreef:
Hoi dames! Mag ik me hier komen melden? :o

Ik zat eerst in het andere topic maar dat is compleet stilgevallen en aangezien ik vandaag weer opnieuw ga beginnen kan ik wel wat motivatie gebruiken :D

Merk dat ik het echt heel moeilijk vind om het vol te houden. De eerste paar dagen gaan prima, maar dan haal ik toch weer eens een zak chips bij de supermarkt of iets in die trant, en dan vreet ik mezelf weer helemaal vol. Kom gelukkig niet aan, maar blijf wel stabiel op hetzelfde gewicht en laat dat nou net iets zijn wat ik niet wil :=

Heb nu als ontbijt havermoutpap met bevroren frambozen erdoor <3 Frambozen gewoon in het pannetje erbij gemikt dus die zijn helemaal gesmolten en nou lijkt het op bosvruchtenyoghurt, en daar smaakt het ook naar _O-

Oeh je ontbijt klinkt lekker <3

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 14:49

Steef schreef:
Ik like geen havermout Emm, ik vind dat echt zeer ranzig _O-

Gaaf Sanne dat je naar Londen gaat :oo Gewoon lekker ertussenuit of ga je echt specifiek ergens voor?

Goed bezig vandaag Anne tot nu toe!

Ik ga niet zo top qua gezond eten, maar wat wil je met een 1000 paaseieren op tafel het hele weekend :+ Ik zit vandaag nog wel laag in m'n kcal denk, maar ga straks lekker patat eten, dus dan ben ik er weer voor vandaag :')

Ik ga er een half jaar wonen haha, voor stage. En daarna voor 5 maand naar Nieuw Zeeland, ook stage. :D
3 zomers achter elkaar, dus wil in Londen goed bezig met afvallen & vooral met trainen. Beetje strakker/slanker lichaam voor Nieuw Zeeland zou wel fijn zijn. Goede motivatie in ieder geval haha :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 14:51

Mijn eten van de laatste dagen gaat niet zo soepel haha. Moeders haalt veel te veel lekkere dingetjes in huis. Gelukkig alleen met pasen, dus straks weer goed bezig.
+ hele weekend werken, waardoor avondeten altijd een beetje misgaat en ik maar gewoon een broodje eet. Maar dan wel op werk weer paaseitjes snoepen. En meloen en ananas. :')

Drinken op werk gaat wel beter, pak nu alleen nog spa blauw, soms met citroen. En als ik wel iets zoeters wil doe ik 1/3 glas appelsap/dubbel fris en 2/3 spa blauw. :')
Laatst bijgewerkt door __Sannne op 06-04-15 14:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Eske_B

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 14:53

M'n moeder had paaseitjes van Leonidas... echt overheerlijk, die blijven niet staan :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 14:53

EskeGirl schreef:
M'n moeder had paaseitjes van Leonidas... echt overheerlijk, die blijven niet staan :')

Mijn probleem met paaseitjes is ook nog eens dat ik de witte het lekkerst vind. En laten die nou net het slechtst zijn. :')

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 14:55

Ons huis ligt ook vol met heel veel lekkers := Vrijdag kon ik er niet vanaf blijven maar nu ineens wel.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 15:21

Wij hebben gelukkig geen chocolade in huis haha.... Gaan vanavond wel gourmetten, maar dan eet ik zonder saus, of nauwelijks saus... En lekker zelf gemaakte salade :-)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 15:33

Lijstje voor vandaag:

O/L: twee volkorenboterhammen met salami, kaas en oregano (in de pan, panpizza <3) + glas versgeperste sinaasappelsap
T: twee kiwi's + glas 100% perensap
A: Twee geroosterde volkorenboterhammen met pindakaas + eventueel beetje cruesli met yoghurt
T: paar paaseitjes die ik vast wel weer ga snoepen op mijn werk :')

Beetje weinig, maar ik kwam erg laat uit bed. & ivm werk eet ik mijn "avondeten" al rond een uur of 4.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 21:38

Ik heb geleerd dat maandelijks feest+pasen (en dus paashazen en eieren krijgen) geennnnnnnnnn goede combinatie is. :') Enfin....

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 21:45

Mehh ik heb ook flink gevreten.... + glas rosé en ook nog 2 stukjes vienetta ijs... Voelt dan zo k*t naderhand.... Ben nog wel een uur wezen wandelen.

Hebben jullie dat trouwens ook, ik eet nu nog nauwelijks vette hap, en vandaag met gourmet dus veel vet vlees... Mn buik voelde zo vervelend naderhand, ik denk dat, dat komt omdat mn lichaam dat vet niet meer gewend is, mja en daarbij eet ik normaal nauwelijks vlees..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 22:00

Ik ben daar een keer flink ziek van geweest. At amper vlees en toen een fikse varkenshaas op een bruiloft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 22:03

Ik heb het ook heel erg :j Met vette happen nog niet eens zo zeer maar ik probeer te minderen op mijn koolhydraten en als ik een dag veel koolhydraten eet (zoals vandaag) dan krijg ik hoofdpijn, buikpijn en voel ik me de hele dag echt verschrikkelijk :\

Hier uiteindelijk ook de goede dag niet volgehouden. Huisgenoot kwam thuis met een zak kaasflips van de albert heijn en twee van die kruidenboterstokbroodjes dus ik ben zwak geweest en ben met haar mee aan het eten. Wel voor het eerst in lange tijd weer genoeg water gedronken en voor het eerst in een heeeeule lange tijd geen red bull. Zometeen proberen te slapen en dan morgen weer een dag

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 08:21

:evaw: Paasvreetfeest
:wave: gezond :D

Nu echt nog 2 dagen knallen. Ik heb echt het idee dat ik die 6 kilo van vorige week weer aangekomen ben, maar mama zegt dat ik me netjes gedragen heb en dat het wel mee zal vallen :D Ik heb iig wel het hele weekend water gedronken en geen 2 flessen Fanta leeg gedronken en de canei ook laten staan.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 09:30

:wave:

Net weer op de weegschaal gestaan, en na een rampzalig weekend toch nog een halve kilo eraf. Nu dus in iets minder dan twee week 2,5 kilo kwijt :D

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 09:59

Goedemorgen,

Iedereen fijne dagen gehad?

Nieuwe week, nieuwe kansen :)

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 10:50

Hier is het met Pasen ook goed gegaan, had nachtdienst dus dan eet ik sws weinig.
Gisteravond bij me ouders gegeten, biefstuk met groente en sla. En een klein stukje ijs toe. Toch nog een halve kilo afgevallen dus de teller staat nu op 2!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 12:53

Mijn buik is eindelijk weer aan de beterende hand... Af en toe nog wat kramp maar ik houd mijn eten weer binnen ;)

O: 4 plakjes uitgebakken ontbijtspek met twee spiegeleieren, drie bakken zwarte koffie
L: Smart protein shake
A: Wraps uit de oven met een bruine bonenvulling, ik eet er 1 of 2, hangt af van mijn honger + buik
T: Schaal volle yoghurt met twee theelepels maca

Misschien ga ik nog Bodypumpen, misschien niet...

En veel water drinken, om mijn lijf goed te hydrateren en te spoelen :D

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 13:16

sorry, ik kom niet echt aan uitgebreid reageren toe... :o

Mijn gewicht schommelt in ieder geval... zo was ik 100 gram afgevallen, toen ineens weer 400 gram erbij.... en nu zit ik weer op het gewicht van toen ik 100 gram was afgevallen....

Is dit geschommel normaal? ik wil gewoon graag afvallen.. ik eet nog wel gewoon, maar iets kleinere porties, ik snaai niet meer, sport nog steeds...

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 13:18

Banjer schreef:

Mijn gewicht schommelt in ieder geval... zo was ik 100 gram afgevallen, toen ineens weer 400 gram erbij.... en nu zit ik weer op het gewicht van toen ik 100 gram was afgevallen....

Is dit geschommel normaal? ik wil gewoon graag afvallen.. ik eet nog wel gewoon, maar iets kleinere porties, ik snaai niet meer, sport nog steeds...

Dat is heel normaal, wat is 100 gram nou.. Kan ook gewoon liggen aan hoe je op de weegschaal staat of wat je net hebt gegeten etc. Dat is echt zo'n klein verschil..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 13:18

Ik heb dat ook heel erg Banjer. Ik denk dat dat gewoon vocht is... Ik weet niet zo goed wat je er tegen kunt doen en of het normaal is... Vervelend is het wel als je de weegschaal als graadmeter gebruikt idd!

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 13:20

Banjer schreef:

Maar is dat per week of per dag of??

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 14:10

Banjer, weeg je elke dag? Ik zal proberen 1 x in de week te wegen op dezelfde dag en rond dezelfde tijdstip.

Mijn tussendoortje is niet zo gezond maar ik vond dat het wel mocht van mezelf :j

O: 2 volkoren boterhammen met pindakaas + tarwegrasshot, cappuccino en sinaasappelsap
T: Slagroomtaart
L: 3 volkoren boterhammen met kipfilet, tomaat, komkommer
T: banaan aardbei smoothie
D: Groentesoep en Foe yong hai
T: ?

B: T25 (intensieve workout van 25 minuten)
paardrijden

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 14:49

Heey meiden, mag ik me ook melden?
Wil niet perse afvallen (zou een leuke bijkomstigheid zijn) maar wel gezond en lekker eten. Heb jarenlang verschillende dieeten/shakes/pillen/dietiste/voedingsconsulenten geprobeerd maar ik val steeds maar max 4 kilo af. Ik ben tijdenlang heel erg gefocust geweest op eten, wat ik wel en niet mocht eten. Inmiddels ben ik via m'n therapeut erachter dat het stofje wat er voor zorgt dat je afvalt dat dat bij mij nihil is. Het doel 'afvallen' probeer ik uit m'n hoofd te zetten en dat gaat steeds beter.

Ik ben er inmiddels wel achter dat als ik een strikt schema krijg ik het veel moeilijker vind dat wanneer ik zelf keuzes kan maken.

Ik ben lactose intolerant. Kan niet tegen fruit (lig door de suikers 's nachts wakker), heb een tijdje de vitamine pillen van Orthica geprobeerd maar ook daar lig ik wakker van. En momenteel heb ik een schimmel te pakken waardoor ik geen: suiker, brood, gist, varkensvlees, witmeelproducten, schimmelhoudende producten (champignons), fruit, blikproducten en zuivel mag hebben. Daarnaast ook nog een lastige eter :')

Ik vind het erg moeilijk om zeker voor het avondeten dingen te verzinnen, hebben jullie misschien tips?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 15:19

Ladybird: wat bedoel je met per dag of per week?
Mighty Joe: ik weeg me om de paar dagen, als ik net uit bed ben :)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 19:12

Heeee welkom Anouk! Hoe is het met het paardje?

Hier door pasen ontzettend slecht gegeten. Wel braaf oefeningen gedaan iedere dag. Maar jeetje eten is geen doen met gourmetten en brunchen.. :oo

Vanaf morgen dus weer even aanpoten!