Fitness Beginners gezocht

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 15:16

Grrr ik stond vanochtend op de weegschaal. Nog niets eraf. Toen bedacht ik, ik moet nog plassen, dus daarna weer en toen gaf hij 1 kg meer aan? :') >;)
Echt..ik haat dat ding!! Ik merk wel dat ik strakker wordt maar nu het gewicht nog en ik eet echt gezond ( op zaterdag na)
Misschien moet ik me ook meer opmeten ipv wegen.

Vanochtend lekker BP gedaan ondanks de spierpijn voel ik me echt kiplekker nu. Jammer dat er iemand naast me stond die steeds uit het ritme ging en ik dus af en toe ook van in de war raakte maar ik voel me Lekker fris en fruitig haha. Zit erover te denken om dit 2 x te doen maar ja..de tijd he. Ik moet paardlief nog rijden (gister nog wezen rijden) en 2 x fitness. Ik zal toch niet sportverslaafd worden he _O-

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 17:30

Elmira30 schreef:
Grrr ik stond vanochtend op de weegschaal. Nog niets eraf. Toen bedacht ik, ik moet nog plassen, dus daarna weer en toen gaf hij 1 kg meer aan? :') >;)
Echt..ik haat dat ding!! Ik merk wel dat ik strakker wordt maar nu het gewicht nog en ik eet echt gezond ( op zaterdag na)
Misschien moet ik me ook meer opmeten ipv wegen.

Vanochtend lekker BP gedaan ondanks de spierpijn voel ik me echt kiplekker nu. Jammer dat er iemand naast me stond die steeds uit het ritme ging en ik dus af en toe ook van in de war raakte maar ik voel me Lekker fris en fruitig haha. Zit erover te denken om dit 2 x te doen maar ja..de tijd he. Ik moet paardlief nog rijden (gister nog wezen rijden) en 2 x fitness. Ik zal toch niet sportverslaafd worden he _O-

Hoevaak weeg je je?

Elmira30

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 17:36

normaal 1 x per week maar heb me nu 2 weken niet gewogen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 18:01

Mag ik me ook melden? :)

Ben dan niet echt een beginner meer want begon rond medio mei 2013 bij basic fit. Alleen dat heb ik totaaal niet volgehouden. :') Ik ging dan ook echt 2 keer in de maand sporten.

Rond oktober woog ik 71 kg en ik ben 1,65 m. Ik oogde niet heel dik iniedergeval maar de alarmbellen begonnen wel te rinkelen bij mij.
Nu weeg ik 66,5 kg puur door alleen te letten op mn voeding en veeel water drinken. :j
Nu sinds 1,5 week weer intensief begonnen met fitness bij een andere sportschool, speciaal voor vrouwen! :)
Heb een vetpercentage van 25,1% en het minimale was 21%. Viel errruug mee dus!
Mijn doel is een strakke buik want die hangt nu een beetje over mn broek. :+
A.s. vrijdag doe ik voor het eerst mee met een groepsles, xcore, dus ben benieuwd!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 18:07

Welkome!

Leuk een vrouwenklooster!

Vanmorgen ook les xcore gedaan super leuk hebben op eind stuk binnenkant been erbij gepakt mannn voel de spierpijn al echt binnenkan bovenin

Myrna_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 18:15

Zou ik me ook mogen melden?

Sinds september 2014 ben ik lid bij Basic-fit, maar ik ben niet heel erg vaak geweest. In het begin was ik wel erg lekker bezig, maar de laatste tijd echt niet meer. Ik kan me de laatste keer niet eens meer herinneren :o

Ik heb weer motivatie nodig om naar de sportschool te gaan of om sowieso te sporten. Nou is het wel zo dat de sportschool iets van een kwartier met de auto is, dus dat is voor mij ook een reden om niet te gaan. Sinds september 2014 ben ik dan ook maar 2 kilo afgevallen oepsss

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 18:21

Zeker leuk zo'n vrouwenklooster! :))

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 18:41

Ah wat leuk, meer mensen! Misschien dat het motiveert als je hier je ervaringen deelt en erover kunt praten.

En 2 kilo eraf is beter dan niks, toch? :D

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 19:13

Pffff jullie gaan hard. Ik heb ff dipje, zowel qua eten als sporten. Geen goed combi haha

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 19:46

mijn sportschool is ook een kwartier met de auto maar ik ga braaf hoor:) zorg dat je een leuk en afwisselend sportles of schema hebt wat je kan vol houden :)

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 20:32

Haha klooster fijn me tel vomd dat een beter woord oepss

ik hou oppeens heel veel vocht vast op de dag dat ik veel sport wat kan je daaraan doen

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 21:54

Daar weet ik eigenlijk niets vanaf, maar na een korte google-sessie krijg ik het volgende mee: het kan zijn dat je spieren wat meer vocht vasthouden nadat je gesport hebt om het herstel te bevorderen. Maar als je echt opgeblazen ledematen o.i.d. hebt is er waarschijnlijk meer aan de hand en kun je beter even langs de huisarts gaan. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 22:06

Ik zou het ook echt niet weten nee..

Wie gebruikt er overigens ook shakes? Ik gebruik afslankeiwitten van body en fit. Je kan ze als maaltijdvervanger gebruiken als ontbijt bijv. maar ook na het sporten wat goed is tegen spierpijn. :)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 22:11

Ik gebruik whey shakes na de crossfit en heb wat eiwitdingen (cookies, crispies) staan om te helpen voldoende eiwitten te eten.

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 22:57

Ik heb nu dus ook shakes. Chocoladesmaak, echt kei lekker. Ik moet me inhouden er niet gewoon eentje te snacken. :=

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 22:58

Ik gebruik whey protein, eet veel kip, kwark en ei. Ik hou er rekening mee dat ik langzame eiwitten overdag eet en na sporten neem ik shake.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 23:09

Ik heb ook chocolade smaak :))
En nog een doosje met verschillende sachets en verschillende smaken. :)

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 23:27

Ik heb aardbeien smaak :)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 00:02

Ik heb een eiwtshake van precision enginered, met aardbeiensmaak :) Smaak is nog wel te doen, hoewel ik de protiplus van Modifast lekkerder vind. Maar die heeft weer wat meer vetten en kh :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 00:24

ik had topic perongelijk ontstipt :oo Woopss :oo

welkom nieuwen :D

ik gebruik ook whey perfection, soms muscle protect en heeeeel soms pre workout :)
morgen beginnen we de dag met paaldansen en daarna nog even knallen in sportschool :):) nu al zin in

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 09:55

Ik gebruik niets eigenlijk sport daar te weinig voor denk Ik

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 10:13

Het is dat ik er niet tegen kan, anders gebruikte ik ook Shakes :)).
Het scheelt dat ik van mezelf al redelijk gezond ben. Ik neem eigen nooit geen suikers

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 10:18

Haha dat scheelt.. Ik kan niet goed tegen zuivel dus kom lastig aan MN eiwitten |o

Myrna_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 10:42

Ik neem ook geen shakes. Maar ik sport ook eig niet zo vaak haha

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 10:46

Ik neem ze wel op sportdagen... ik ben vegetariër dus moet echt extra eiwitten binnenkrijgen. Zonder kwark en shakes gaat me dat niet lukken.