Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Ekenna schreef:Ja had ze tegelijk laten zetten, dat was misschien wel waarom ze zo slecht wilden genezen, bleven extreem gevoelig en ontsteken. Heb ze maar uhm.. 4, misschien 5 maanden gehad denk ik? Was ze op een gegeven moment zó zat...
Radieuxje schreef:Wauw, mooie piercings weer gezet dames!
Ik ga in april 3 mnd naar het buitenland, dan is het zeker niet slim om nu nog een navelpiercing te laten zetten, hoe denken jullie daar over?
_Ekenna schreef:Radieuxje schreef:Wauw, mooie piercings weer gezet dames!
Ik ga in april 3 mnd naar het buitenland, dan is het zeker niet slim om nu nog een navelpiercing te laten zetten, hoe denken jullie daar over?
Waarom niet?
Je mag er alleen voorlopig niet mee zwemmen en verder gewoon goed schoonhouden. Daar verandert het buitenland niks aan.
Radieuxje schreef:Nee dat snap ik, maar ik bedoel juist met het oog op zwemmen, want natuurlijk ga ik daar zwemmen enzo. Ik vroeg me af of dat wel zo snel al kon
Loretteeee schreef:Knap hoor! Ik heb het lef niet voor kraakbeen piercings.vind ze wel echt enorm gaaf!
Ik heb een klein luxe probleem.ik wil graag een andere piercing in m'n navel (nu bioplast) maar ik zag twisterstaafjes voorbij komen, op Google niet echt afbeeldingen kunnen vinden, maar dit lijkt me ook best geinig voor een navelpiercing.. Iemand hier ervaring mee?
Nog een dilemma, ik wil graag een hangertje of een mooi glimmertjes eraan. Maar die zijn er bijna alleen in chirurgisch staal. En aangezien ik allergisch ben voor nikkel, is dat ook niet zo'n goede combi..
Ik kan gewoon niet kiezen.
anoukwendy schreef:lijkt me dat het gewoon kan?
houden jullie je echt aan al die dingen die ze zeggen over dat niet zwemmen, schoonmaken, niet aanzitten, alleen draaien/bewegen als het geweekt is?
ik zit de hele dag aan mn tragus en jaa soms zitten daar wat korstjes aan maar daar draai ik gewoon doorheenheb er nog nooit last van gehad, maak hem nooit schoon, heb er al mee gezwommen enzo..
mn navelpiercing ben ik ook gewoon mee gaan zwemmen en door die korstjes heen bewegen en steeds aanzitten..
gaat dat echt zo snel bitchen bij jullie?