Hij is ook alleen maar bij www.selfridges.com/en/beauty te krijgen vanaf 1 november. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hij is ook alleen maar bij www.selfridges.com/en/beauty te krijgen vanaf 1 november.
Lichte wenkbrauwen, lichte wimpers en dan nog een face vol vlekken 

Alleen heb ik m'n haar geverfd en heb ik van mezelf blonde wimpers + wenkbrauwen wat zonder make-up soms een beetje een gek gezicht geeft.
) en verven heb ik ook geprobeerd.... maaaaaaaaaar ik heb bij mijn linkerwenkbrauw dus serieus een stuk waar geen haartjes zitten. Twijfel wel beetje over of ik het doe... maar ben me beetje aan oriënteren.
Suus___ schreef:Donkere kringen komen niet door een bril hoor
Ik ga ook gerust zonder makeup naar buiten, boodschappen paarden, vrienden ed..
Ik heb zelf een donker paars montuur waardoor ik op sommige plekken een donkere schaduw krijg met name in m'n binnenste ooghoeken. Krijg die ook nooit goed "opgelicht". _Nelleke_ schreef:Wil eigenlijk m'n verf uit laten groeien alleen ik zie enorm op naar de periode met zo'n bonk uitgroei. En al helemaal omdat mijn uitgroei blond is en mijn haar donker/koper.
Djilna schreef:Mijn haarkleur is (inmiddels) donkerkblond en had het erg donkerbruin (bijna zwart) geverfd. Op zich werd het wel steeds lichter door het wassen. Maar heeft het geen zin om er keer een spoeling overheen te gooien in een tussenkleur zodat je zo'n amber effect hebt en de overgang geleidelijker is?

. En ik heb dus nog een verpakking staan met nóg donkerder (pure chocolade
) 
Dus ik ga het over een paar weken of echt rood doen (of roodbruin) of weer laten kleuren en dan weer een goudbruin met feller rood.