Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 10:58

Uhm 180 pond (engelse pond dus)..... dus rond de 200 euro ofzo?? :Y) Hij is ook alleen maar bij www.selfridges.com/en/beauty te krijgen vanaf 1 november.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 11:03

Volgens mij $290

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 11:13

Pff wat een geld! Leuk ding, maar iets te duur :=

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 11:14

Wowww jaa ik hou het liever bij goedkope dingen

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 11:24

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 11:42

Toen ik 13 was deed ik altijd net zo veel make up op als nu :) ieder zijn eigen ding, ik vind niet dat daar een leeftijd aan vast zit, ik ben nu 21 trouwens

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 11:55

Ik ben inderdaad wel een beetje afhankelijk van mijn foundation/bb cream. Mijn huid is echt ruk omdat ik hormoonschommelingen van hier tot Tokio heb waardoor ik onder de rode vlekken zit, vooral op mijn wangen.

Ik ga daarom de deur ook niet uit zonder minimaal bb cream en mascara, omdat ik anders vraag krijg als 'Ben je ziek?' of 'Heb je niet geslapen?' :P

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 11:57

Ik ga rustig zonder make-up de deur uit haha. Boeit mij echt niks. Maar ik ben dan ook gezegend met een zuivere huid :)
En heb vaak een grote donkere bril op waardoor ik toch al geen kaal gezicht heb.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 12:00

Ik heb op mijn kin voornamelijk littekens zitten maar voor de rest is mijn huid helemaal op en top. Daarom doe ik vooral foundation op. En omdat ik altijd vreselijk donkere kringen heb maar dat doe ik ook nog met coverstick. Komt door mijn bril

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 12:01

Ik ben inderdaad heel kaal zonder make-up :P Lichte wenkbrauwen, lichte wimpers en dan nog een face vol vlekken _O-

No thanks.

Ik volg trouwens nu alleen Beautylab, ik zou wel graag meer mensen willen volgen. Die Mascha vind ik wel een beetje irritant inderdaad, ik heb nu een paar filmpjes van haar bekeken, maar nee niet echt mijn ding haha.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 12:42

Donkere kringen komen niet door een bril hoor :)

Ik ga ook gerust zonder makeup naar buiten, boodschappen paarden, vrienden ed..

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 13:05

Ik draag ook net zo lief geen make-up als wel make-up en ben het volkomen met Djilna eens.

Nu ben ik wel gezegend met een hele makkelijke huid, dat zal wel schelen. :) Alleen heb ik m'n haar geverfd en heb ik van mezelf blonde wimpers + wenkbrauwen wat zonder make-up soms een beetje een gek gezicht geeft.

Wil eigenlijk m'n verf uit laten groeien alleen ik zie enorm op naar de periode met zo'n bonk uitgroei. En al helemaal omdat mijn uitgroei blond is en mijn haar donker/koper.
Laatst bijgewerkt door _Nelleke_ op 23-10-14 13:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 13:13

Heeft er hier iemand toevallig wenkbrauwen getattooeerd? En dan wel op de natuurlijke manier..
Ik ben gezegend met blonde wenkbrauwen die je dus niet ziet als ik er niks op doe (Jongen op middelbare school vroeg ooit of ik wel wenkbrauwen had :')) en verven heb ik ook geprobeerd.... maaaaaaaaaar ik heb bij mijn linkerwenkbrauw dus serieus een stuk waar geen haartjes zitten. Twijfel wel beetje over of ik het doe... maar ben me beetje aan oriënteren.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 13:19

Nee maar vind t bij mascha van beautygloss heel mooi gedaan..

Ik twijfel serieus over facings, is ook beauty toch? Iemand hier ervaring mee?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 13:24

mijn nichten hadden het gedaan.. nooit geweten tot ze het vertelden :P

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 13:25

Suus___ schreef:
Donkere kringen komen niet door een bril hoor :)

Ik ga ook gerust zonder makeup naar buiten, boodschappen paarden, vrienden ed..

Een donker montuur kan wel degelijk alles donkerder laten lijken :) Ik heb zelf een donker paars montuur waardoor ik op sommige plekken een donkere schaduw krijg met name in m'n binnenste ooghoeken. Krijg die ook nooit goed "opgelicht".

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 13:26

Ja maar Amsterdam is beetje ver weg Suus :') En idd bij haar is het mooi gedaan, zoiets wil ik ook :j

Denk dat ik er voor ga sparen en dan volgend jaar miss wel laat doen..... Twijfel alleen nog beetje....

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 13:26

Lijkt me zo kwetsbaar, facings. Ik weet er niks van maar waarom is een beugel + bleekbeurt geen optie?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 13:31

_Nelleke_ schreef:
Wil eigenlijk m'n verf uit laten groeien alleen ik zie enorm op naar de periode met zo'n bonk uitgroei. En al helemaal omdat mijn uitgroei blond is en mijn haar donker/koper.

Mijn haarkleur is (inmiddels) donkerkblond en had het erg donkerbruin (bijna zwart) geverfd. Op zich werd het wel steeds lichter door het wassen. Maar heeft het geen zin om er keer een spoeling overheen te gooien in een tussenkleur zodat je zo'n amber effect hebt en de overgang geleidelijker is?

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 13:36

drawerlover schreef:
Ik heb zin in deze vraag.

Wat is jullie favo merk??

Mijne eccence

essence en catrice en mac

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 13:41

Djilna schreef:
Mijn haarkleur is (inmiddels) donkerkblond en had het erg donkerbruin (bijna zwart) geverfd. Op zich werd het wel steeds lichter door het wassen. Maar heeft het geen zin om er keer een spoeling overheen te gooien in een tussenkleur zodat je zo'n amber effect hebt en de overgang geleidelijker is?

Zelf ga ik niet meer aan m'n haar verven omdat het heel snel groen uitslaat. Ik heb ooit een spoeling gekocht en dat werd worteloranje met groene punten. :+

Qua 'toon' is m'n haar al redelijk richting mijn eigen kleur geverfd de laatste x, maar er zit heel veel warmte in (=koper/kastanje) en mijn eigen haar lijkt wel grijs naast die warme kleur. Alleen, een koele kleur opzetten gaat hoogstwaarschijnlijk weer groen uitslaan.

Werd het bij jou steeds lichter ja? Hoe lang heb je het zwart gehad? Ik verf m'n haar al meer dan 15 jaar. :+

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 13:53

Echt Nelleke? Als kind was mijn lichtblonde haar wel groen, maar dat kwam doordat ik op Ibiza niet in zee durfde te zwemmen en steeds in het chloorwater van de zwambaden lag :')
Maar ik heb mijn haar al heel vaak zelf geverfd. Van geblondeerd voor een kappersshow en dan een een herfstroodbruine verf erover ivm de uitgroei. Door een bruintint te pakken met wat rood erin slaat het niet groen uit.

Afgelopen winter van donkerblond naar mokka chocoladebruin en daarna chocoladebruin gegaan. Dat was dus bijna zwart 8-). En ik heb dus nog een verpakking staan met nóg donkerder (pure chocolade :') ) :=

Heb het nu voor het eerst laten verven bij de kapper en naast mijn eigen kleur zit er ook goudbruin, koper en paar plukjes goudblond in. Alleen heb ik een spoeling meegekregen om het koper ook koper te houden en nu wordt mijn hele haar langzaam steeds roder :+ Dus ik ga het over een paar weken of echt rood doen (of roodbruin) of weer laten kleuren en dan weer een goudbruin met feller rood.

Ik verf het ook al jaren (zelf). Zo gooi ik er wat in en zo laat ik het weer helemaal uitgroeien. Mijn eigen haar is ook redelijk assig. Dus met geverfd haar lijk ik vaak minder wit/grauw in het gezicht dan met mijn eigen kleur. Daarom verf ik het vooral in het najaar/winter.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 13:57

Ik snap je probleem trouwens als je idd iets 'assiger' zou willen ivm je eigen kleur. Gaat bij jou door het wassen de rode/koperen gloed er niet voldoende uit?
Eens Head&Shoulders shampoo proberen? :+
Laatst bijgewerkt door Djilna op 23-10-14 14:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 14:00

Ik heb net de Moroccanoil treatment en de Moroccanoil Restorative Mask binnen gekregen, zo maar eens proberen! Ben benieuwd of het echt iets voor mijn(van blond naar ebony) gekleurde haar doet :D

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 14:19

En highlights dan Nelleke? Dat het wat meer een geheel wordt? :)