Bikinilijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe scheer jij je bikinilijn?

Een streepje
162 (16%)
Ik scheer alles
712 (70%)
Ik laat het gewoon groeien
60 (5%)
Anders
69 (6%)

Totaal aantal stemmen: 1003

Winged

Re: Bikinilijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 21:57

Ik heb ook gewoon de venus (blauw) ernaast. Maar ik heb nu nog even voordat ik op vakantie ga. Dus ik check dagelijks hoe en wat _O-

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 21:57

Ik heb ook die blauwe van Venus idd :j

colinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 22:07

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 22:25

Ook voor mij is dit topic enorm vermaak! Maar heeft me wel toe aangezet om bikinilijn maar eens aan te pakken met pincet (en de rest van de driehoek ook) te lijf te gaan. Wel verdeeld over meerdere dagen, maar moet zeggen, viel me reuze mee. En nu is het een kwestie van een beetje bijhouden en pijnlijk is het totaal niet meer.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 22:33

Iris82 schreef:
Wat mij opvalt is dat er nog zoveel harige bokkers zijn. :+

Zoveel mensen die meteen aan de slag kunnen met hun epilator. ;) Mijn oksels zijn nooit lang genoeg om te kunnen epileren.

Haha toen ik dit topic las en twijfelde om hem ook te bestellen, stopte ik gelijk al met scheren :')

talithaa_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 22:36

Ik ben een stille meelezer vanaf het begin. Ik was ook gelijk enthousiast geworden en de epilator uit de kast geplukt. Vind het gewoon leuk om te doen hahaha. Alleen voor me oksels kom ik eigenlijk een hand te kort.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 22:38

Iris82 schreef:

Zoveel mensen die meteen aan de slag kunnen met hun epilator. ;) Mijn oksels zijn nooit lang genoeg om te kunnen epileren.

Na 3 dagen heb ik nog steeds geen bos, maar is het wel te epileren

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 22:40

:+ Ik moet mijn oude onderschrift er weer bij pakken denk ik.

Moment. :P

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 22:41

Die met die geitenwollensok? :))

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 22:43

Check. :+

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 23:11

Iris82 schreef:
:+ Ik moet mijn oude onderschrift er weer bij pakken denk ik.

Moment. :P

:))

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 23:31

Geryon schreef:
Iris82 schreef:

Haha toen ik dit topic las en twijfelde om hem ook te bestellen, stopte ik gelijk al met scheren :')

Dat dus :')
Ik doe zelfs m'n oksels, heerlijk dat het lang glad blijft!

Merk op mijn benen dat er nog haartjes tussendoor piepen vanwege al het scheren hiervoor.. dus dan moet nu nog even vaker zodat alle haartjes geëpileerd zijn. Daarnaast blijven de hele fijne haartjes zitten als 'stoppeltjes', maar die zijn zo zacht dat stoppel een groot woord is :P

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 09:22

Twee weken geleden voor het eerst echt mijn benen gedaan, daarna geen zin meer in gehad (het deed wel pijn maar was wel te slikken, alleen onderbenen) en gister avond weer helemaal de onderbenen gedaan. Het was echt minder pijnlijk, ook naar de enkels en knieen toe beter te doen. Maar ik dacht, jullie praten zo makkelijk over bovenbenen e.d. dus ik probeer dat, AUW haha.. Ik ben wel echt een pussy met dit hoor.. Vanavond weer proberen :P

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 09:25

Auw epileren! :x

Ik laat de boel waxen, vanavond ben ik weer aan de beurt. :D

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 09:46

Een vriendin van me had t weg laten flitsen, maar zei dat t wel echt heel pijn deed :P en t moet stuk of 8x ofzoiets

Santos_05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 12:41

@ZusJacobs, bij mijn bovenbenen zijn de haren minder stug (dat scheerde ik nooit, maar net aan de achterkant zaten een paar langere storende haren), dus volgens mij maakte dat het verschil ;) En goed strak trekken is bij je bovenbenen (en oksels) ook moeilijker heb ik ervaren.

Zoals ik al meer las, je mist een hand :Y)

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 15:01

Ik lees al een tijdje mee, maar ik ben wel benieuwd of iemand hier wel eens zelf suikerhars heeft gemaakt? :)

Daar zit ik nu naar te kijken, is heel simpel, kost geen drol en schijnt veel goedkoper te zijn. Dus zeker een optie om eens te proberen. Scheren ben ik inmiddels heel erg zat, vooral in de zomer groeien de haren zo snel dat ik dagelijks moet maar dat heeft weer irritatie tot gevolg. Zucht. Epileren lijkt me wel wat maar om nou een boel geld neer te leggen en er dan achter te komen dat het niks is.. haha :)

En harsen lijkt me ook wel wat maar ik ga echt niet met m'n doos voor de neus van een andere vrouw liggen. :n :=

_CS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 15:20

Suikerhars heb ik ook een aantal filmpjes van gezien op YT, dat leek mij ook wel wat.
Echter was er volgens mij iemand hier in dit topic die het geprobeerd heeft zelf te maken, en dat was geen succes.

Als ik zo'n professionele homp suikerhars kon kopen, dan deed ik dat.
Maja, dan zijn de salons straks failliet als ze dat zouden doen.

Als je een goede salon opzoekt die harsen dagelijks doet, hoef je nergens bang voor te zijn, die lui zien niet anders (hetzelfde als je bijv in de zorg werkt).
Wat mij tegenhoudt om naar een salon te gaan is dat je in tussentijd met zo'n behaard lichaam moet zitten wachten tot je weer kunt.
Nee, dan maar scheren en epileren haha.

Edit: Zie net dat je via google wel aan professionele suikerhars kunt komen.
o.a. www.harswinkel.nl
Voor degene die epileren niet aandurven.

Santos_05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 15:45

Dat ziet er wel heeeel makkelijk uit, maar ik zie ook geen haren op het filmpje :o

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 16:15

@_CS_: die heb ik inderdaad ook gevonden. Is niet eens zo duur om eens te proberen en dan hoef je het zelf niet te maken met de kans op mislukking. Denk alleen dat de techniek best lastig onder de knie te krijgen is. Ga over 2 weken op vakantie dus zit nu even in dubio wat ik ga doen. Wil wel kaal over t strand :=

Santos_05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 17:15

Alles wat onder je broekje zit hoeft er niet af op het strand toch :D Of heb je andere plannen *\o/*

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 17:55

Net nog even het stukje bikinilijn bijgewerkt dat ik vorige keer had gedaan met de epileerset. Inderdaad, bijna zo goed als pijnloos nu! Benen waren opnieuw een fluitje van een cent.

Misschien dat ik met een fles bubbels en een warm bad er bij toch nog een keer dapper genoeg word voor de venusheuvel :')

Haha Santos, met die smiley erbij :D

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 18:43

Nou ik heb eergisteren vrijwel alles gedaan, op een oksel na. Maar m'n bovenbenen zitten een stuk of 10 'pukkeltjes' op, echt niet charmant! Ben blij dat ik een lange broek aan had... Rest overigens geen last.

Ben wel onwijs blij met hoe lang m'n oksel kaal blijft, dat had ik echt niet verwacht! Nu de andere nog.. Mwehhhh

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 21:17

Ik heb sinds gisteren dat mn onderbenen (die ik vorige week geepileerd heb) echt mega pijn doen zodra ik kippenvel krijg.
Alsof de stoppels dwars door mn huid heen proberen te prikken. Echt niet fijn!!!!
Meer mensen hier last van? Ik hoop dat dit tijdelijk is want anders hou ik heel snel weer op met dat epileren!!

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 21:19

Hahaha Santos: heel veel andere plannen! :))
Maar ik laat het in de winter wel eens groeien, maar in de zomer gaat alles kaal. Geef haartjes geen kans om ergens uit te kunnen steken :=