Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ben benieuwd of ik dat vol houdt.
. Ik ben nu weer begonnen en zit op dag 5. In plaats van situps doe ik trouwens schuine buikspieren want ik kan geen situps doen vanwege rugklachten 

) Vind sommige oefeningen echt zwaar. Krijg ik zo'n kramp in me buik. Dus ik doe niet bijvoorbeeld in een keer 40 situps maar met hele korte pauzes. De leg raises vind ik het zwaarst. Omdat mijn beenspieren best kort zijn en ik dus eigenlijk niet ik een hoek van 90 graden kan hebben. Ben dus ook maar aan het yoga-en geslagen.
Ook wel een beetje logisch maar vraag me dus af of ik na 30 wel ineens een platte buik heb. Want een vet laagje hoor je er eigenlijk af te sporten door hard te lopen of dergelijke. En ik doe alleen deze oefeningen qua sport. Geen conditie training. _Selena schreef:Wilke had echt resultaat. Ik helaas heb er geen fotos van!
hád inderdaad 

Ik wil echt ook oefeningen voor mijn rug gaan doen maar dat hou ik echt niet vol
. Ik had destijds na 18 ook al resultaat, het was iets strakker en ik had inderdaad minder moeite met de oefeningen. 

) waardoor het niet in balans is en bijna eerder mijn romp omhoog komt dan mijn benen. Ik doe de oefening nu op bed en pak mijn deken onder mij vast waardoor het beter lukt xD
) vast, het gaat dan echt veel makkelijker. Misschien is het een beetje valsspelen want je gebruikt ook armkracht om je benen omhoog te krijgen, maar dan doe ik eer wel een paar extra.