[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Judass

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 12:53

Zoo die bovenste is wel heel vet..

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 12:54

Ik heb een pinterest account :')

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 13:01

Ik heb je gewaarschuwd..

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 13:14

Oh oooh... Dat had ik niet moeten zien haha. Mijn rechteroor is nog redelijk leeg, ben benieuwd hoe lang ik het zo kan houden :D

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 13:16

Hoelang zou ik ongeveer moeten wachten als ik mijn 2e gaatjes wil laten zetten na het plaatsen van een forward helix? Ik las namelijk dat meerdere piercings in 1 keer laten zetten het genezingsproces kan vertragen.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 14:03

Ik zou t gewoon doen als ze niet meer zo gevoelig zijn. Ik heb een paar dagen na mijn 2e helix een tragus laten piercen en t is dat ik daarna druk was.. anders kwam er een paar dagen later nog een dubbele conch in t andere oor achteraan. Maar die ga ik zometeen laten zetten denk ik! Ben toch in Utrecht. :D

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 14:19

Dan wacht ik nog even, die van mij blijft echt gevoelig. Verder heb ik wel totaal geen zwelling gehad, gewoon helemaal niks! Maar misschien komt dat nog, ik juich niet te vroeg :')

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 20:41

Vandaag een dubbele conch laten piercen! *\%/*
Afbeelding
De achterkant. Perfect gepierct! :D
En mijn andere oor nog even showen! Nog 1 helix hierbij.. Dan een spiraal op maat laten maken door m'n piercer zodat er 1 spiraal door alle drie gaat. :D
Afbeelding

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 20:42

muntdrop schreef:
Dan wacht ik nog even, die van mij blijft echt gevoelig. Verder heb ik wel totaal geen zwelling gehad, gewoon helemaal niks! Maar misschien komt dat nog, ik juich niet te vroeg :')

Heel goed. Te vroeg juichen brengt ongeluk. Heb er ervaring mee. :')

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 21:39

_Ekenna schreef:
Vandaag een dubbele conch laten piercen! *\%/*
[ Afbeelding ]
De achterkant. Perfect gepierct! :D
En mijn andere oor nog even showen! Nog 1 helix hierbij.. Dan een spiraal op maat laten maken door m'n piercer zodat er 1 spiraal door alle drie gaat. :D
[ Afbeelding ]

Ziet er goed uit, gaaf hoor!

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 22:45

muntdrop schreef:
Hoelang zou ik ongeveer moeten wachten als ik mijn 2e gaatjes wil laten zetten na het plaatsen van een forward helix? Ik las namelijk dat meerdere piercings in 1 keer laten zetten het genezingsproces kan vertragen.

Ik heb ze gewoon alle 3 tegelijk laten zetten. Kan geen kwaad. En kraakbeen piercings duren zoiso lang voor ze genezen zijn.

Gaaaf die dubbele conch!! :D
Hoe was de pijn? Viel t mee?

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 22:56

Thanks! :D
De pijn was met zetten.. niet fijn. Ik laat liever nog een conch zetten dan een tragus, maar wel liever een helix dan een conch. :')
De na pijn is 10 keer zo erg, maar dat komt denk ik omdat het er 2 bij elkaar zijn. Maar heel blij dat ik ze tegelijk heb laten zetten. Ben ik er ik in één keer van af. :D

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 23:14

Heel gaaf LoesVDB! Super mooi vind ik het! Het idee voor je helixen ook, super :)

Grappig is dat, mijn tragus vond ik echt piece of cake en m'n helix ook maar die is destijds nog geschoten.. Terwijl de rook van afgelopen week, mwa, niet fijn was en dat is zacht uitgedrukt! Bijna geen napijn, voelde 'm al niet meer toen ik in de trein terug zat en nu ben ik 't alweer vergeten dat ie d'r zit..

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 00:50

Mygod dit heb ik weer, was mn piercing aan t schoonmaken pleurt t bovenste balletje er opeens af :oo !
Gelukkig van de meest bovenste waar je het best bij kan. Niemand die op dit tijdstip me even kan helpen met dat balletje erop draaien .. Na 15 min kloten zit ie er eindelijk op en ben ik tot de conclusie gekomen dat het een stuk beter aan het genezen is aangezien het niet zon pijn deed :')

Morgen denk ik wel maar even langs om
strak vast te laten zetten..

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 08:27

Nou het is begonnen hoor. Hij doet au en is een beetje gezwollen :<

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 08:42

Mijne zit er nu 2 week en,1 dag in en nog steeds geen erge pijn.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 10:10

Thanks MaartJ! :D

Rosannee_ schreef:
Mygod dit heb ik weer, was mn piercing aan t schoonmaken pleurt t bovenste balletje er opeens af :oo !
Gelukkig van de meest bovenste waar je het best bij kan. Niemand die op dit tijdstip me even kan helpen met dat balletje erop draaien .. Na 15 min kloten zit ie er eindelijk op en ben ik tot de conclusie gekomen dat het een stuk beter aan het genezen is aangezien het niet zon pijn deed :')

Dat had ik een tijdje geleden ook. Maar toen ging het staafje er ook uit... dan schrik je je rot. _O-
En die balletjes er op draaien vind ik altijd een hel. Ik moet dat echt niet doen als ik over 5 minuten weg moet. :')
Laatst bijgewerkt door _Ekenna op 11-07-14 10:12, in het totaal 1 keer bewerkt

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 10:11

muntdrop schreef:
Nou het is begonnen hoor. Hij doet au en is een beetje gezwollen :<

O oh.. Sterkte. :')

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 11:37

_Ekenna schreef:
Thanks MaartJ! :D

Rosannee_ schreef:

Dat had ik een tijdje geleden ook. Maar toen ging het staafje er ook uit... dan schrik je je rot. _O-
En die balletjes er op draaien vind ik altijd een hel. Ik moet dat echt niet doen als ik over 5 minuten weg moet. :')

Oohh, gelukkig bleef het staafje zitten bij mij :')
Maar ik kan m ook niet echt strak draaien want ik krijg niet alle twee de balletjes te pakken.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 15:01

Oh das wel vervelend. Even mee terug dus, of iemand anders vragen het voor je te doen. :j

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 13:54

Ik heb nog een vraagje :o
Ik heb 2 oorbellen gaatjes, maar ik wil graag mijn derde gaatjes laten zetten, alleen moeten ze in beide oren door een stukje kraakbeen heen. Precies op het randje zegmaar.
Nu vroeg ik me af, wat kan ik beter doen, schieten of piercen? En als ik het laat piercen, kan ik er dan uiteindelijk wel gewone oorbellen in dragen, of moeten er per se piercings in?

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 15:54

Piercen!
Als het goed is kunnen ze ook met 0,8mm piercen (oorbel maat)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 16:18

Ik had hetzelfde en ik heb het inderdaad laten piercen. De ene keer doe ik een labret met een leuk bolletje erop in, maar nu draag ik bijv. gewoon normale oorbel stekers.

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 16:30

Laten piercen :). Toen ik mijn helix liet zetten was er voor mij een jongetje en die liet ook gewoon oorbel maat piercen.

Mijn piercing is weer rustig trouwens :) Alleen nog maar gevoelig als ik er perongeluk aankom ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 17:26

-O- Kan iemand mij uit de brand helpen?

Ik heb bijna 2 weken geleden een helix laten zetten. Nu vroeg mijn beste vriendinnetje of ik morgen mee ga zwemmen in het binnenzwembad (zij woont hier een halfuur vandaan dus ik zie haar bijna nooit en volgende week gaat ze op vakantie voor de rest van de vakantie). Ik heb natuurlijk heel enthousiast ja gezegd maar ik weet helemaal niet of ik mag zwemmen met mijn piercing...

Help?