Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Ekenna schreef:Vandaag een dubbele conch laten piercen!![]()
[ Afbeelding ]
De achterkant. Perfect gepierct!
En mijn andere oor nog even showen! Nog 1 helix hierbij.. Dan een spiraal op maat laten maken door m'n piercer zodat er 1 spiraal door alle drie gaat.
[ Afbeelding ]
muntdrop schreef:Hoelang zou ik ongeveer moeten wachten als ik mijn 2e gaatjes wil laten zetten na het plaatsen van een forward helix? Ik las namelijk dat meerdere piercings in 1 keer laten zetten het genezingsproces kan vertragen.
Rosannee_ schreef:Mygod dit heb ik weer, was mn piercing aan t schoonmaken pleurt t bovenste balletje er opeens af!
Gelukkig van de meest bovenste waar je het best bij kan. Niemand die op dit tijdstip me even kan helpen met dat balletje erop draaien .. Na 15 min kloten zit ie er eindelijk op en ben ik tot de conclusie gekomen dat het een stuk beter aan het genezen is aangezien het niet zon pijn deed
Morgen denk ik wel maar even langs om
strak vast te laten zetten..
_Ekenna schreef:Thanks MaartJ!Rosannee_ schreef:Mygod dit heb ik weer, was mn piercing aan t schoonmaken pleurt t bovenste balletje er opeens af!
Gelukkig van de meest bovenste waar je het best bij kan. Niemand die op dit tijdstip me even kan helpen met dat balletje erop draaien .. Na 15 min kloten zit ie er eindelijk op en ben ik tot de conclusie gekomen dat het een stuk beter aan het genezen is aangezien het niet zon pijn deed
Morgen denk ik wel maar even langs om
strak vast te laten zetten..
Dat had ik een tijdje geleden ook. Maar toen ging het staafje er ook uit... dan schrik je je rot.![]()
En die balletjes er op draaien vind ik altijd een hel. Ik moet dat echt niet doen als ik over 5 minuten weg moet.