Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kelly_ann schreef:Stel, je puber wil gaan backpacken in Zuid-Afrika. Zuid-Amerika of Azië.
Wat doe of adviseer je dan als ouder?
Anoniem schreef:Correct.Het is natuurlijk heel simpel te zeggen dat diabetes geen bijwerking kan zijn van de BMR want...Het is niet wetenschappelijk aangetoond bij diabetespatiënten nadat ze diabetes hebben gekregen.
Anoniem schreef:Correct.Diabetes is erfelijk
Anoniem schreef:Niet correct, of in ieder geval, ik kan het niet vinden.Diabetes staat in de bijsluiter als bijwerking
Anoniem schreef:Tenzij je me een bijsluiter kunt voorleggen waar diabetes wel instaat, kun je niet stellen dat het is weg gestreept.Dan kun je dus alles wel gaan wegstrepen uit de bijwerkingenlijst.
Anoniem schreef:Dat is logisch als het niet in de bijsluiter staat.Ouders worden niet op de hoogte gesteld, na diagnose diabetes, dat dit als bijwerking in de bijsluiter van de BMR staat.
Anoniem schreef:Nogmaals, tenzij jij mij een oude bijsluiter kunt laten zien waar deze bijwerkingen wel in vernoemd zijn is dit speculatie. Bovendien is het ook mogelijk dat ze er na jaren gebruik achter kwamen dat bepaalde bijwerkingen niet voor komen en ze deze dus konden weg strepen.RIVM verzwijgt de totale lijst bijwerkingen en herschrijft zijn eigen light bijsluiter versie.
Anoniem schreef:Provaxxers eigenen zich het recht toe om, over de vermelding in de bijsluiter van de fabrikant heen (want die melding had er net zo goed niet in hoeven staan maar blijkbaar waren ze deze wel verplicht en niet alle andere scheten die dwars zaten), de ouders en hun geschaadde kind de grond in te trappen en ouders staan uitgeschakeld want de cirkel zal toch niet doorbroken kunnen worden op deze manier.
Arabesk schreef:Kelly_ann schreef:Stel, je puber wil gaan backpacken in Zuid-Afrika. Zuid-Amerika of Azië.
Wat doe of adviseer je dan als ouder?
Ja of India
En wat doen ouders zelf, als ze naar dat soort landen gaan...
dromertje2 schreef:1 kind slachtoffer van een onnodige kinderziekte is er ook 1 te veel. Neem jij die verantwoordelijkheid?
Sizle: Dat is inderdaad zo.
IMJ schreef:Mogelijk, hoe vervelend ook, was het dan toch in aanleg aanwezig en hadden ze het vroeg of laat sowieso gekregen..![]()
Maar, hoezo krijg je niet veel vergoed?
We betalen allemaal zorgverzekering.. de 1 gebruikt meer uit deze pot en de ander.
In die zin draait de maatschappij daar dus wel voorop.
Ik mag ook hopen dat je bij je belastingaangifte 1 en ander opgeeft?
Sizzle schreef:Drifter, in de officiele bijsluiter van Merck staat het er abdoluut bij, dat klopt wat Repelsteeltje zegt
Anoniem schreef:dromertje2 schreef:1 kind slachtoffer van een onnodige kinderziekte is er ook 1 te veel. Neem jij die verantwoordelijkheid?
Sizle: Dat is inderdaad zo.
Zoals ik al zei, mijn kinderen komen voor mij op de eerste plaats.
En het maakt mij niets uit wat wie dan ook daarvan denkt of vindt.IMJ schreef:Mogelijk, hoe vervelend ook, was het dan toch in aanleg aanwezig en hadden ze het vroeg of laat sowieso gekregen..![]()
Maar, hoezo krijg je niet veel vergoed?
We betalen allemaal zorgverzekering.. de 1 gebruikt meer uit deze pot en de ander.
In die zin draait de maatschappij daar dus wel voorop.
Ik mag ook hopen dat je bij je belastingaangifte 1 en ander opgeeft?
Dat is het gevaar waar je op kunt stuiten, dat je genetisch kwetsbaar bent voor medicatie, wat bij ons bekend is door alle problematische ervaringen daarmee.
Feit is dat ze het niet vroeg of laat kregen, en dat niemand er belang bij heeft om dit verhaal bevestigd te zien behalve de ouders van beschadigde kinderen.
Dus dan kun je het wel vergeten.
Mijn vader kreeg op latere leeftijd type 2 zoals alle ouderen.
Hij kreeg na meerdere TBC vaccinaties, omdat hij vroeger TBC patiënten vervoerde in een bus, wel gewichtsreuma. Nooit aan kunnen tonen of daar een verband tussen was. Daar werd toen ook nog niet bij stilgestaan.
dromertje2 schreef:Wat jij geloofd.
Slaapwel
Sizzle schreef:Diabetes type 1 is een overreactie van het immuunsysteem, net als MS.
Dat kan een resultaat zijn van een enting, echter kunnen de veel ziekten dat ook als bijwerking hebben