Ninx schreef:maaike5581 schreef:Ook ik was zo blij met ze.
10 jaar gehad en nu sinds augustus eruit.
Wat een verademing.
Ik las hier, de onderzoeken zijn zo ver...
Welke onderzoeken?
Er is NOOIT onderzoek gedaan naar langdurige effecten van borst implantaten.
Vrouwen met geamputeerde ledematen door de verspreiding van silliconen in hun lijf.
Vrouw overleden en heeft haar lichaam aan de wetenschap gegeven om te kijken naar de silliconen, er werden zelfs silliconen in haar hersenen aangetroffen..
Vrouwen met borstkanker doordat hun implantaten stuk waren..
En een implantaat "zweet" je zal dus altijd silliconen in je lijf krijgen.
Artsen waarschuwen niet voor de risico's en de bijwerkingen.
ALCL, type borstkanker, kans is 400 keer zo groot Met implantaten dan zonder.
Echter is ALCL zeldzaam vandaar 1 op de 7000 vrouwen met implantaten die het heeft voor hun 75e.
Google ook maar eens op ASIA syndroom.
https://www.meldpuntklachtensiliconen.c ... /index.php
https://www.google.com/amp/s/radar.avro ... ltaten-ii/
Lees je in voordat je ze plaatst.....
Ik
Dat verbaast mij ook.... misschien leeftijdsgebonden?
Toen ik jonger was, was ik ook erg onzeker, van mijn pubertijd tot zeker mijn dertigste (en stiekem ook daarna wel) had ik de nodige twijfels over mijn uiterlijk.
Dat is eigenlijk ook wel iets dat erg bij die leeftijd hoort. Ik ben iets ouder, en dus moest je het gewoon doen met wat je had en alleen in de US lieten mensen er iets aan doen (en dat vonden we toen gekkies).
Inmiddels is het heel gewoon en laten hele jonge meisjes al van alles doen.
Eigenlijk word ik er een beetje verdrietig van.... waar komt de druk vandaan allemaal een 'gelijk uiterlijk' (dikke wenkbrauwen, gelifte ogen, nephaar, valse nagels, dikke lippen en nepborsten), te creëren en de kans te lopen dat je heel ziek wordt of overlijdt?
Juist het feit dat iedereen een uniek uiterlijk heeft is toch geweldig? Eigenlijk is het helaas ook altijd zichtbaar dat het niet echt is. Dan is klein en echt gewoon echt fraaier.
Ik hoop dat deze 'hype' snel overwaait, ik vind het enorm zorgelijk. Ik wens iedereen vooral veel zelfvertrouwen en een gezond lichaam toe.
Dit bedoel ik eigenlijk niet. Ik weet ala geen ander hoe het is om onzeker te zijn. Daarnaast mag iedereen het zelf weten hoeveel Ze ook aan zichzelf laten doen. Ik ben meer al jaren zwaar twijfelde omdat ik echt het resultaat heel zwaar vind opwegen tegen de risico's die ook geen kattenpis zijn.
viphorse schreef:Ik negeer ze niet maar doe wat ik zelf wil en als ik er niet op in wil gaan dan doe ik dat niet .
Mijn lichaam mijn leven .
Jammer dar je zo defensief reageert. Ik probeer voor mezelf een beeldvorming wbt risico's te krijgen en hoe het afgelopen js met de mensen die er wel ziek van werden. Dan is wel je 5000 euro weg.. had een leuk paard van kunnen lopen.
maaike5581 schreef:Ik was 28 toen ik ze liet zetten, viel dus niet in de jonge categorie.
38 bij het eruit halen.
Helaas verteld geen enkele arts wat de nadelige gevolgen zijn.
Ik hoop zelf dat de gevolgen ook gemeld gaan worden.
Nou ja eigenlijk ben ik zelf een voorstander van verbieden totdat ze veilig zijn..
Maar ja..
Mag ik vragen hoe je 'ziek' werd en nog persoonlijker hoe het eruit ziet na het eruit halen? Hele persoonlijke vraag hoor maar misschien helpt het de twijfelaars en mijzelf. Ik wil misschien het risico wel nemen maar dan wel met zekerheid dat als het eruit moet ik niet vel overhoud en nog minder dan nu. Want. Dan blijf ik liever met mijn b cup en 5000 euro in mijn zak.
Ik denk in het algemeen dat het prettig is als we vanuit onszelf blijven praten en niet voor een ander invullen wat een eventuele reden e.d. kan zijn voor een bepaalde keuze