Zelf heb ik dat niet gedaan 2 maanden lang en ik had dus al een soja intolerantie!
Ik eet het alleen als bijproduct, zoals bijvoorbeeld in worst ofzo, maar geen directe soja producten.
Gerstemout waar ik nu op reageerde heeft een zeer laag gluten gehalte, nog teveel dus.
Ik ben wel heel overgevoelig voor dingen, soms klote maar soms misschien ook wel handig.
Niet zozeer voor shampoo enzo, maar des te meer voor medicijnen.
Ik heb eens 2.5 mg Abilify gehad om te starten, normale startdosis 15-25 mg geloof ik.
Twee capsules over twee dagen en ik stond een week op mijn benen te draaien, beroerd dat ik geweest ben!
Nou dat kon echt niet volgens de psychiater met die dosis, enkele maanden later belde ze dat ze de volgende had met die klachten.
Anti depressiva reageer ik ook lekker op, Ritalin kreeg ik onder andere gigantische fybromyalgieklachten van.
Dexamfetamine de ritalin klachten, en werd ik bij stoppen gigantisch depressief van, een week lang.
Minimale dosis van iets toen ik jong was resulteerde da ik slapend op school zat.
Andere kant van die gevoeligheid is weer dat ik het erg goed doe op de LTO3, waar sommige er dus niet op reageren blijkbaar.
Ik doe het daar nog steeds heel goed op.
Merk dat ik duidelijk relaxter ben in mijn lijf, en zit goed in mijn vel.
Ondanks dat ik niet alles kan wat ik zou willen ben ik wel tevreden, en neem ik nu gewoon mijn tijd en accepteer het zoals het nu is.
Alles wat ik doe doe ik echt nog steeds met een goed gevoel, en ik heb inspiratie voor gekke dingen, zoals ik ook was voor alle ellende.

Ben nu meteen dus gigantisch overgevoelig met deze dieetfout, echt naar.
Zette het gas net aan om een eitje te bakken, leek wel een straalmotor die ik aanzette bij wijze van.

Heel indringend en vervelend geluid, en dat had ik voor dit dieet dus altijd.
En niet alleen met geluid, ook bij alles wat ik zag, en aanraking.
Voor zowel mij als mijn ouders is dit een aardig godsgeschenk, dit dieet.
Zoals het ging weet ik niet eens of ik hier nog gezeten zou hebben.
Ik was namelijk zo ontzettend moe van het geknok tegen iets waar ik niet van kon winnen.