[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mandy358

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 19:45

Sassii schreef:
mandy358 schreef:
Hallo, sorry dat ik hier zo binnen kom vallen maar mag ik hier een vraagje stellen? :')
Ik wil al een lange tijd graag een navelpiercing en vandaag het verlossende woord van
me ouders dat het mag! Alleen wil ik het graag nog voor deze zomer maar zou ik
dat nog redden met de tijd dat je niet mag zwemmen ect?

Hoi!
Als je het voor de zomer wil, zal ik hem echt nu laten zetten.
Ze zeggen dat je ongeveer 6 week niet mag zwemmen, en ik weet dat heel veel dat ook niet doen, maar ik zal écht langer wachten. Ik heb zelf ook een navelpiercing en pas toen ik na een paar maanden echt 100% zeker wist dat hij was genezen, toen ging ik pas zwemmen. Dus mijn advies is : Zet hem binnen nu en een maand.
Succes!

Bedankt voor je reactie!! Vandaag van me ouders groen licht gekregen *blij* en binnen een maand moet zeker lukken :D

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 20:04

_Mondy_ schreef:
Nu zelf meteen een vraag, zit op Crazy Factorie te kijken voor een paar leuke nieuwe neuspiercings en navelpiercings. Helaas zijn de meeste navelpiercings van dezelfde maat en die zijn te klein bij mij. Waar zou ik een wat grotere maat kunnen vinden ?

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 20:52

_Mondy_ schreef:
_Mondy_ schreef:
Nu zelf meteen een vraag, zit op Crazy Factorie te kijken voor een paar leuke nieuwe neuspiercings en navelpiercings. Helaas zijn de meeste navelpiercings van dezelfde maat en die zijn te klein bij mij. Waar zou ik een wat grotere maat kunnen vinden ?

Heb zelf ook 14mm, vind die wel altijd bij Crazy Factory, bij Alloverpiercings zijn ze juist allemaal veel korter

Sassii

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 21:30

@ mandy358 Graag gedaan hoor! Oeeh, heel veel succes bij het laten zetten. Ik vond het helemaal niet pijnlijk. Laat je het weten? :D

mandy358

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 21:43

Ja het laten zetten ben ik nog wel een beetje bang voor := Ja zal het laten weten!! :D

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 22:18

Ik vond navelpiercing helemaal niet pijnlijk, had de dagen erna wel spierpijn op die plaats :')

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 17:15

Iemand ervaringen met Just Do It in Venray of Cantik in Oss? :) Ik wil graag een helix piercing in de buurt van Boxmeer laten piercen.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 17:17

TurtleLove4 schreef:
Ik vond navelpiercing helemaal niet pijnlijk, had de dagen erna wel spierpijn op die plaats :')

Haha ik wilde dat ik dat had :') Ik ben flauwgevallen na het zetten _O-

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 17:24

Ik ben flauw gevallen na het zetten van mn helix hahaha.
Ik heb zostraks even de piercingshop opgebeld en een afspraak voor zaterdag gemaakt! Spannend.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 17:28

Ik kom even binnenvallen :)

Ik wil eigenlijk al een langere tijd een piercing . Maar omdat ik pas 14 ben mag dat natuurlijk niet zonder toestemming van mijn moeder. Helaas mocht ik nooit een piercing. Maar ik heb gisteren hier even meegelezen, en probeerde ik om mijn moeder te overtuigen. Resultaat: Ik mag er een :) Er zit alleen wel een maar aan. Ik moet het namelijk betalen. Oke, vind ik goed. Ik heb al besloten welke ik wil: de Septum. Dus nu ben ik een beetje aan het rondneuzen op internet, maar ik kan nou niet echt prijzen vinden. Weten jullie wat de gemiddelde prijs voor de septum is? en weten jullie misschien ook een goede shop in enschede? (of in twente)

Groetjes :)

ViefJor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 17:39

Hoihoi, ik heb een navelpiercing (sinds 2010)
Het zetten deed geen zeer, echter kreeg de piercer met moeite de naald door mijn velletje heen, heb een dikke huid :+ Ik ben veel te vroeg begonnen met wisselen, waardoor mijn velletje heel klein is geworden en ik eigenlijk alleen nog maar piercings met een staafje van 8mm draag :) Ik raad ook iedereen aan: wissel niet voordat het mag het is gewoon zo zonde!

Ook heb ik een tongpiercing (sinds 2011)
Deze moest ik eruit halen, mijn ex vond het niet lekker zoenen :n Het piercen deed geen zeer. Ik liep er na gewoon de winkel uit. (energy drank na een verse tongpiercing drinken doet wel heel veel pijn :j)

Mijn tongpiercing heb ik in 2012 opnieuw laten zetten, door het litteken van de vorige heen. Ook dit deed geen zeer, het genezen duurde alleen wat langer :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 17:40

Waarom zou je je tongpiercing dicht laten groeien voor je vriend? Tijdens het zoenen gewoon uitdoen. :)

ViefJor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 17:46

Roze bril effect, je doet alles voor diegene..

Gelukkig vond mijn nieuwe vriend het wel lekker zoenen en heb ik dus een nieuwe van hem gekregen! :)

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 18:39

Sassii schreef:
Ik ben flauw gevallen na het zetten van mn helix hahaha.
Ik heb zostraks even de piercingshop opgebeld en een afspraak voor zaterdag gemaakt! Spannend.

Welke laat je zetten ? :D

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 18:41

sterreke98 schreef:
Ik kom even binnenvallen :)

Ik wil eigenlijk al een langere tijd een piercing . Maar omdat ik pas 14 ben mag dat natuurlijk niet zonder toestemming van mijn moeder. Helaas mocht ik nooit een piercing. Maar ik heb gisteren hier even meegelezen, en probeerde ik om mijn moeder te overtuigen. Resultaat: Ik mag er een :) Er zit alleen wel een maar aan. Ik moet het namelijk betalen. Oke, vind ik goed. Ik heb al besloten welke ik wil: de Septum. Dus nu ben ik een beetje aan het rondneuzen op internet, maar ik kan nou niet echt prijzen vinden. Weten jullie wat de gemiddelde prijs voor de septum is? en weten jullie misschien ook een goede shop in enschede? (of in twente)

Groetjes :)

Komt meestal op ongeveer 50 euro (hier in België toch). Ik wil niet naar doen, maar je bent 14 en je wilt een septum, ik vind dit persoonlijk echt overdreven. Op die leeftijd had ik althans echt nog een kindergezichtje, en daar een septum op is volgens mij echt niet mooi en ook heel gemeen... Maar goed, het is jouw lichaam, denk er alleen aan dat het je wel een zekere 'uitstraling' zal geven.

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 18:53

@ Turtlelove4, Een microdermal in mn sleutelbeen! Hij lijkt me zooo pijnlijk maar aan de ander kant kan ik echt niet wachten tot ik hem heb haha!

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 19:04

Ik val echt nooit flauw, maar na het zetten van mijn tragus ging ik bijna neer. :+

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 19:06

Ja kraakbeen doet zeer he? Haha

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 19:11

Ik heb geen last gehad van flauwvallen bij beide kraakbeenpiercings (helix en conch) :')
Viel me beide reuze mee. Alleen die vent die mijn helix zette was er ontiegelijk mee aan het kloten, daardoor ging het wel zeer doen ja :')

Genezing ging bij de helix vrij goed en snel. Mijn conch heeft er echt heel lang over gedaan, sowieso meer dan een jaar!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 19:20

Sassii schreef:
@ Turtlelove4, Een microdermal in mn sleutelbeen! Hij lijkt me zooo pijnlijk maar aan de ander kant kan ik echt niet wachten tot ik hem heb haha!

vind ik de minst pijnlijke plek die er is. :)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 19:43

Sassii schreef:

gaaaaf!
Ik vraag me toch af, hoe wordt dat nou gezet?

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 19:46

Ayasha, oooh fijn om te horen!

Casperzazoe, moet je eens op YouTube gaan kijken! Ze gaan met een soort boortje in je huid en dan halen ze dat vet daar wel om vervolgens het plaatje eronder te schuiven.

Astrid_Brann

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 21:29

En ik kom ook even binnenvallen!

Ik heb nou bijna 1.5 jaar een helix, goed geheeld en nergens last van.
Vond de klem die op mn oor gezet werd pijnlijker dan de naald zelf :')

Morgen ga ik bellen voor een afspraak, ik ga een industrial laten zetten :D
Moet alleen nog eventjes kijken hoe hoog en in welke hoek ik m laat zetten..

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 21:48

Vind het altijd leuk om te lezen als mensen weer een nieuwe piercing nemen, krijg ik zin om er zelf nog 1 bij te nemen.
Maar dat doe ik toch maar ff niet haha

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 22:16

Haha, ik ga nooit stoppen hoor, met het laten zetten van piercings. Als je er eenmaal aan bent begonnen, kom je er haast niet meer van af! Haha. Ik wil later echt nog veel meer piercings. Ben er echt helemaal verslaafd aan. :P