Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Emori

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 20:18

Ooooh gemeen :P
Maar ja, vriendje moet het er ook mee eens zijn, hij was eindelijk gewend aan de eerste naam, kwam ik met de tweede :P

Ja klokje.begint idd te tikken, is de hele werk al aan het rommelen, hij is naar beneden aan het wroeten :P

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 20:19

Wat denk je zelf? Ik ga zo even over mijn glazen bol wrijven :))

Het zou eerst voor een meisje S.Q zijn maar heb de s gewijzigd naar een T. vond vriendlief niet erg omdat Q haar roepnaam zou worden.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 20:21

Naja alle namen die wij voor een jongen leuk zouden vinden zijn bij ons in de omgeving al bezet zeg maar..
Maar naam voor een meisje hadden we meteen toen nog drie eventuele.opties maar nee dit is gewoon de naam :)
Ik kijk wel altijd even bij de geboortekaartjes als ik bij de vk ben maar ik heb deze naam nog niet gezien tot nu toe.

Wel veeeeeeel dezelfde namen trouwens... Er hangen altijd wel 1 of meerdere Iris of Sem kaartjes. En ook tegenwoordig is het volgens mij hip om een naam te schrijven met Dj... Als beginletters.. Dat schreef je voorheen dan met alleen een J maar nu zie ik steeds vaker dus dj. Jayden wordt Djayden.. Ja niet echt mijn ding persoonlijk. Maar gelukkig heeft ieder zn eigen smaak en namen.zijn toch heel persoonlijk! Vind trouwens altijd wel leuk om. Die kaartjes ff te bekijken.

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 20:22

Wat ik denk qua wanneer bevallen?
Denk dat hij nog even blijft zitten.

Hij moet iig wachten totdat papa binnenland rijd :=

Wrijf jij maar over je glazen bol :))
Laatst bijgewerkt door Emori op 02-08-12 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 20:23

Hey Dagmar, rij je eigenlijk nog?

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 20:24

D_Travis schreef:
Naja alle namen die wij voor een jongen leuk zouden vinden zijn bij ons in de omgeving al bezet zeg maar..
Maar naam voor een meisje hadden we meteen toen nog drie eventuele.opties maar nee dit is gewoon de naam :)
Ik kijk wel altijd even bij de geboortekaartjes als ik bij de vk ben maar ik heb deze naam nog niet gezien tot nu toe.

Wel veeeeeeel dezelfde namen trouwens... Er hangen altijd wel 1 of meerdere Iris of Sem kaartjes. En ook tegenwoordig is het volgens mij hip om een naam te schrijven met Dj... Als beginletters.. Dat schreef je voorheen dan met alleen een J maar nu zie ik steeds vaker dus dj. Jayden wordt Djayden.. Ja niet echt mijn ding persoonlijk. Maar gelukkig heeft ieder zn eigen smaak en namen.zijn toch heel persoonlijk! Vind trouwens altijd wel leuk om. Die kaartjes ff te bekijken.

Inderdaad, veel top 10 namen hier ook bij de vk.
Hebben wij niet, ook nog niet gezien idd gehoord hier in de buurt onze namen :)

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 20:24

Mwaaahh nou heb afgelopen week nog heel ff gereden stap en draf maar nee eigenlijk lukt dat niet meer zo ivm mn heupen! Jij wel he???

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 20:25

Ik kon geen glazen bol vinden dus heb even over mijn mcdonalds cola glas gewreven en die gaf aan dat het 27 augustus word of 2 september

O:)

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 20:25

27 augustus pleassseeee :D
Ik hoop op nog een augustus beeb :)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 20:26

Ik zal nog even wat harder over mijn glas wrijven kijken wat ie zegt daarop..

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 20:27

_Friemel schreef:
Ik kon geen glazen bol vinden dus heb even over mijn mcdonalds cola glas gewreven en die gaf aan dat het 27 augustus word of 2 september

O:)

mcdonalds glas haha :')

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 20:27

Ik ben er idd laatst even opgestapt maar dat ging prima, stap, draf, galop. Geen last gehad van mijn bekken maar denk dat ik vanaf nu lekker ga mennen, dat kan tenminste tot het einde, hahaha.

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 20:28

26 augustus is ook een mooie dag hoor :)) (mijn verjaardag :P)

als ik jullie zo hoor, kijk ik er al weer helemaal naar uit om zwanger te zijn whahaha :+

wij hebben nu trouwens 2 glazen met een geel bandje -O-
gaat per week zeker??

ik bedacht me trouwens ook nog dat manlief en ik het wel leuk krijgen met klussen.....
hij is int. chauffeur :')
dus als mijn ei niet in het weekend is, moet hij af en toe maar ff met piepende banden langs huis komen _O-

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 20:29

_Friemel schreef:
Ik zal nog even wat harder over mijn glas wrijven kijken wat ie zegt daarop..

Hahaha :))

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 20:29

Ben best wel jaloers, wij gaan eind augustus naar de efteling en ik zal hoogst waarschijnlijk in een stoel zitten omdat ik niet langer als een kwartier kan lopen maar mijn heupen waren voor de kleine al heel slecht..

MT, mijn glas moest er even over na denken maar heeft door fluistert aan de beeb dat je t graag in augustus wilt :D

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 20:30

Hahaha cindy,, herkenbaar.
Mijn opa zei al, het kan helemaal niet van Jitse zijn want die is er nooit _O-

Lucky shot <<)

Fijn friemel :))

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 20:31

CindyUniek schreef:

als ik jullie zo hoor, kijk ik er al weer helemaal naar uit om zwanger te zijn whahaha :+

gaat per week zeker??

ik bedacht me trouwens ook nog dat manlief en ik het wel leuk krijgen met klussen.....
dus als mijn ei niet in het weekend is, moet hij af en toe maar ff met piepende banden langs huis komen _O-

Ik had het er met een vriendin over dat stel ons kleintje zou vragen "mama waar komen babys vandaan" en ik zou zeggen vraag maar aan papa dan zou papa zeggen "die worden gemaakt in de vrachtwagen schat" :')

ik heb idd ook 2x geel bandje, wilde graag de roze..

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 20:31

Jaaa dat is wel fijn Annelot! hier hebben we helaas geen wagen om mee te mennen, maar meestal ga ik mee op de mountainbike naar buiten dat wil nog wel en dan rijd iemand anders op Travis. Ach ook gezellig maar zelf.rijden mis ik.wel een beetje om lekker in het bos te crossen

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 20:32

CindyUniek schreef:

gaat per week zeker??

is die van mij ook, gewoon in 1x raak!! hihi

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 20:33

ik kom ook maar weer eens binnen vallen:), lees altijd trouw mee, post wat minder trouw, heb natuurlijk niet heel veel te melden..
Friemel: houd ons lekker in spanning, ik hou ook wel van aparte namen, maar ook van korte namen en laat dat nu niet een hele makkelijke combi zijn.
doezel2: Bij twijfel nog niet doen, je bent nog super jong, en lekker op weg naar zelfstandigheid, zet eerst alles voor jullie samen op een rijtje, hebben jullie beide werk? kunnen jullie een beeb alles geven wat belangrijk is. Ik las iets over een test en begeleiding, Als jullie samen zouden gaan wonen is dat dan ook begeleid wonen, ivm je beperking? mijn pb box staat eventueel ook voor je open ..
suze: iehhhh nog ff, hoop dat je net zoveel van je trouwdag geniet als ik heb gedaan:)
miss toseland : is er ook uit wbt de namen, jij kan al gaan aftellen:)
hier wachten op een brief van ziekenhuis, die vorige week al verstuurd zou zijn:(, morgen toch maar even achteraan bellen.

edit: hahahaah kindjes uit de vrachtwagen hahahah, zag het even helemaal voor me hoe zo'n kindje dat aan de kleuterjuf verteld...

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 20:36

"juffrouw mijn papa heeft verteld dat kindjes in de vrachtwagen worden gemaakt en dat de vrachtwagen dan wiebelt, 9 maanden later is er dan een baby"

Zitten we dan een uur later bij de directeur :')

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 20:40

haha zoiets inderdaad

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 20:41

whahahaha MissT, lekkere opa :P
die oudjes zijn soms best eh... vunzig
mijn oma was hier dinsdag en die roept ineens 'wat heb jij in je nek??'
dus ik zeg al lachend 'Leen moest me even kenmerken, aangezien hij de hele week weg is'
toen zegt ze tegen Jennifer 'ja als papa op vrijdag thuis komt moet er maar zeker niemand langskomen, want dan is het feest hier in huis' :+
ze is 76 :')

@ Caro, ja als zijn zaad 4 dagen leeft dan moet mijn ei gewoon vóór vrijdag komen, of hij moet één keer tussendoor in de buurt zijn whahaha
want hoe ik het nu bereken, had ik mijn ei afgelopen vrijdagavond en mijn cyclussen zijn vrij regelmatig geworden dan zou ik dus weer op vrijdag mijn ei hebben grrrr

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 20:53

Wij houden ook van korte krachtige namen. Helaas zijn die nu erg in en ik wil perse geen top 20 naam. Voor ukkie is het gelukt een korte Hollandse meisjesnaam te vinden die niet veel voorkomt, vorig jaar maar drie keer gegeven. En ook voor kruimel hebben we er een gevonden.

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 20:54

ik heb ook al 2 namen bedacht, jongen en meisje, ben dan niet zwanger, maar kwam erop.
opgeschreven en laatst aan vriendlief laten zien.
Vondt ze erg mooi..

willen jullie het weten ??