Maar ja, vriendje moet het er ook mee eens zijn, hij was eindelijk gewend aan de eerste naam, kwam ik met de tweede

Ja klokje.begint idd te tikken, is de hele werk al aan het rommelen, hij is naar beneden aan het wroeten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

D_Travis schreef:Naja alle namen die wij voor een jongen leuk zouden vinden zijn bij ons in de omgeving al bezet zeg maar..
Maar naam voor een meisje hadden we meteen toen nog drie eventuele.opties maar nee dit is gewoon de naam
Ik kijk wel altijd even bij de geboortekaartjes als ik bij de vk ben maar ik heb deze naam nog niet gezien tot nu toe.
Wel veeeeeeel dezelfde namen trouwens... Er hangen altijd wel 1 of meerdere Iris of Sem kaartjes. En ook tegenwoordig is het volgens mij hip om een naam te schrijven met Dj... Als beginletters.. Dat schreef je voorheen dan met alleen een J maar nu zie ik steeds vaker dus dj. Jayden wordt Djayden.. Ja niet echt mijn ding persoonlijk. Maar gelukkig heeft ieder zn eigen smaak en namen.zijn toch heel persoonlijk! Vind trouwens altijd wel leuk om. Die kaartjes ff te bekijken.

(mijn verjaardag
)

CindyUniek schreef:26 augustus is ook een mooie dag hoor(mijn verjaardag
)
als ik jullie zo hoor, kijk ik er al weer helemaal naar uit om zwanger te zijn whahaha
wij hebben nu trouwens 2 glazen met een geel bandje![]()
gaat per week zeker??
ik bedacht me trouwens ook nog dat manlief en ik het wel leuk krijgen met klussen.....
hij is int. chauffeur
dus als mijn ei niet in het weekend is, moet hij af en toe maar ff met piepende banden langs huis komen

CindyUniek schreef:26 augustus is ook een mooie dag hoor(mijn verjaardag
)
als ik jullie zo hoor, kijk ik er al weer helemaal naar uit om zwanger te zijn whahaha
wij hebben nu trouwens 2 glazen met een geel bandje![]()
gaat per week zeker??
ik bedacht me trouwens ook nog dat manlief en ik het wel leuk krijgen met klussen.....
hij is int. chauffeur
dus als mijn ei niet in het weekend is, moet hij af en toe maar ff met piepende banden langs huis komen