Ik wil nog een mooie letterbak aanschaffen voor de nagellakjes. Heb er nog veel meer namelijk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Glossi schreef:Chanel Vita Lumière Aqua heb ik ook nog aan gedacht. Maar ik las dat er veel alcohol in zit en mijn huid is best wel droog. Zat idd aan de Dior Nude Fluid te denken of de sculpt. Die zal iets dekkender zijn denk ik. Voordeel van Dior is dat ze ook lichte kleuren hebben. Heb altijd de aller lichste kleur nodig. Maar die van Lancome is ook heel vloeibaar en schijnt ook heel goed te zijn. Zal idd eerst een tester mee vragen zodat ik weet hoe mijn huid erop reageert. Moet zeggen dat ik vandaag alleen BB Cream heb gebruikt ipv te mengen met foundation. Ziet er een stuk beter uit omdat de BB creme wat vetter is. Heb ook een nieuwe poeder nodig. Ga dit keer de MAC blot powder kopen ipv de prep + prime. Eens kijken of die ook bevalt en mijn voorhoofd minder snel glimt. Heeft iemand ervaring met deze poeder?
Escada, mooie nette colectie heb jij! Ik moet ook nodig bakken aan gaan schaffen. En een nagellakrek want bewaar de nagellak nu in en doos omdat ik rond de 100 lakjes hebMoet ook nodig wat weg doen want gebruik toch bijna alleen maar OPI.
Edit: fix+ te licht voor je huid? Hij is toch transparent?