Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:38

Ik heb vandaag veel make-up weggegooid(ouwe oogschaduws en poeders) en alles weer geordend! *\o/*
Ik wil nog een mooie letterbak aanschaffen voor de nagellakjes. Heb er nog veel meer namelijk :)

Afbeelding

xSlvna

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:39

Wat voor iets is dat rode...? :)

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:41

Zwart zand met erbovenop rood zand Had ik nog wat van liggen :)

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:42

Oh haha handig verzonnen, niks voor mij dus, als dat ding door mn kamer heen vliegt ben ik een uur 't stofzuigen :o

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:44

Oh wat een leuk idee zeg met dat zand! Ziet er ook heel leuk uit. :j

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:50

Inderdaad een leuk idee dat zand! Ik laat nog weleens wat vallen dus het is hier niet echt geschikt. Die mascara's zijn fijn he :j Is dat een flesje mac fix?

En ik lees dat Loose een nieuwe foundation geshopt heeft <<) Ik heb de diorskin nude gehad. Redelijk fijne foundation maar zorgde bij mij voor droge plekjes maar dat ligt meer aan mijn huid denk ik en niet zo zeer aan het product. Glossi lijkt me lastig om een goede kleur te kunnen bemachtigen in jouw situatie. Kun je geen testers krijgen bij douglas / via internet?

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:59

Dat zand is voor mij geen probleem hoor, het blijft niet plakken of wat dan ook dus geen geen rotzooi :j

Dat is idd Mac fix :D super product, alleen te licht voor mijn huid ;(

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:01

Chanel Vita Lumière Aqua heb ik ook nog aan gedacht. Maar ik las dat er veel alcohol in zit en mijn huid is best wel droog. Zat idd aan de Dior Nude Fluid te denken of de sculpt. Die zal iets dekkender zijn denk ik. Voordeel van Dior is dat ze ook lichte kleuren hebben. Heb altijd de aller lichste kleur nodig. Maar die van Lancome is ook heel vloeibaar en schijnt ook heel goed te zijn. Zal idd eerst een tester mee vragen zodat ik weet hoe mijn huid erop reageert. Moet zeggen dat ik vandaag alleen BB Cream heb gebruikt ipv te mengen met foundation. Ziet er een stuk beter uit omdat de BB creme wat vetter is. Heb ook een nieuwe poeder nodig. Ga dit keer de MAC blot powder kopen ipv de prep + prime. Eens kijken of die ook bevalt en mijn voorhoofd minder snel glimt. Heeft iemand ervaring met deze poeder?

Escada, mooie nette colectie heb jij! Ik moet ook nodig bakken aan gaan schaffen. En een nagellakrek want bewaar de nagellak nu in en doos omdat ik rond de 100 lakjes heb := Moet ook nodig wat weg doen want gebruik toch bijna alleen maar OPI.

Edit: fix+ te licht voor je huid? Hij is toch transparent?

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:02

Ik dacht dat dat rode een spons was :') Ik dacht al heb je dat er nou ingekregen :+

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:07

Whahaha verkeerd gelezen. Dacht eerst dat je de Mac concealer bedoelde :')
Ja de Mac Fix+ is top! Gaat nooit meer weg :+:

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 00:58

Netjes zo zeg Escada!

Hebben jullie nooit dat je met een bepaalde donkerdere kleur blauw oogschaduw je moet oppassen dat het niet lijkt of iemand je een tik tegen je oog heeft gegeven? := Dat heb ik soms, daarom gebruikte ik nooit blauw. Vanmorgen mijn nieuwe Gosh quatro gebruikt en leek eerst hetzelfde uit te pakken, maar goed uitgewerkt en toen viel het gelukkig mee :D

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 09:17

Escade@ leuke stash :)
Leuk gedaan ook met die zwart rode steentjes.

Djilna@ Nee heb ik nooit last van,maar maak ook meer een smokey eye met donker blauw.

Dit is trouwens ook een mooi paletje;
http://www.beauty88.nl/sleek-i-divine-a ... de-palette
Ze heeft nu trouwens korting(ik dacht op alles)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 10:17

Dat is zeker een fijn palet Shantal, dat is m'n everyday palet :)

Slim hoor met dat zand, ik dacht idd ook dat het een spons was :=
En een leuke stash!

Heb door jullie zin m'n stash uit te mesten maar moet echt nog even wachten anders is t zo dubbel werk

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 13:58

Ik heb ook de Dior Nude foundation gehad, wel een fijne foundation, mooie dekking, maar geen plamuureffect. Ik kreeg er alleen wel wat plekjes van, maar ik heb dan ook een gevoelige huid. Nu gebruik ik veel de BB creme van Garnier en wanneer ik wat meer dekking wil gebruik ik een foundation van Clarins, super fijne foundation! Ik heb op het moment alleen erg last van een droge huid en dat is deze niet zo geschikt, ondanks dat ik er een creme onder doe.

@Djilna: ik heb dat niet met blauw, want dat gebruik ik niet vaak, maar wel met het Gosh quatro palettjes in paarstinten. Moet ook zeggen dat dit pallettje erg last heeft van fallout...ben eerlijk gezegd toch meer van de warmere tinten, bruin en goud enz...

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 14:06

Glossi schreef:
Chanel Vita Lumière Aqua heb ik ook nog aan gedacht. Maar ik las dat er veel alcohol in zit en mijn huid is best wel droog. Zat idd aan de Dior Nude Fluid te denken of de sculpt. Die zal iets dekkender zijn denk ik. Voordeel van Dior is dat ze ook lichte kleuren hebben. Heb altijd de aller lichste kleur nodig. Maar die van Lancome is ook heel vloeibaar en schijnt ook heel goed te zijn. Zal idd eerst een tester mee vragen zodat ik weet hoe mijn huid erop reageert. Moet zeggen dat ik vandaag alleen BB Cream heb gebruikt ipv te mengen met foundation. Ziet er een stuk beter uit omdat de BB creme wat vetter is. Heb ook een nieuwe poeder nodig. Ga dit keer de MAC blot powder kopen ipv de prep + prime. Eens kijken of die ook bevalt en mijn voorhoofd minder snel glimt. Heeft iemand ervaring met deze poeder?

Escada, mooie nette colectie heb jij! Ik moet ook nodig bakken aan gaan schaffen. En een nagellakrek want bewaar de nagellak nu in en doos omdat ik rond de 100 lakjes heb := Moet ook nodig wat weg doen want gebruik toch bijna alleen maar OPI.

Edit: fix+ te licht voor je huid? Hij is toch transparent?

Ik weet niet of je al aan Clinique hebt gedacht? Is voor de gevoelige huid en ik heb Even Better en ben er echt heel blij mee. :) De lichtste kleur is Albaster, alleen ik weet niet zeker maar misschien heeft die wel een rode ondertoon en jij had toch een gele? En als je wat minder dekking zoekt, ze hebben ook eentje van Moisture Surge, volgensmij heeft het in de naam ook tinted moisturiser maar het dekt wel beter dan gewoon een getinte crème. Heb er een keer een proeftubetje van gehad, de formule voelde heel fijn aan.
Lijkt me wel vervelend als je zo'n gevoelige huid hebt. :(:) Ik heb er op mijn gezicht gelukkig geen last van maar heb wel eczeem op mn handen en polsen en van heel veel deo's krijg ik uitslag, kan nu alleen Neutral gebruiken. En ik gebruik nu ook al een tijdje geen douchegel meer, kreeg ik ook uitslag van onder mn oksels. -O- (was me nu helemaal met van die zeep voor de intieme delen :P )

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 14:09

Rena, bruin- en goudtinten gebruik ik dus ook meer. Paars-lila ook veel en groentinten. Roze en blauw vind ik ook mooie tinten, maar die staan me niet altijd. Lijk ik soms ziekig of alsof ik dagen niet geslapen heb :+ Dus daar moet ik wel mee oppassen.

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 14:20

Ik moet uitkijken met bruin (warme tinten? Ik weet het niet precies eigenlijk). Bij sommige bruintinten lijken mijn ogen (waterlijn) rood en mijn huid heel bleek. Dan zie ik er dus echt ontzettend ziek uit.

Ik heb laatst een Long Lasting eyepencil gekocht van Essence, in de kleur Hot chocolate (dit is wel een mooie bruine kleur bij mij). Wauw, dit blijft de hele dag perfect zitten op mijn ooglid, voor nog geen 3 euro volgensmij. Ik gebruik wel oogschaduw basis er onder, maar ook zonder blijft hij goed zitten. Het geeft niet af als ik knipper (dat je zo'n lijn krijgt boven je oog), het vervaagd niet.
Het enige nadeel is dat zo'n potlood niet te slijpen is want je moet hem omhoog draaien, en dat ik dus geen puntje kan slijpen om een mooie dunne lijn te zetten.
Heeft iemand hier een oplossing voor?

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 14:36

Ligt ook erg aan je eigen huidskleur en oogkleur. Ik heb groene ogen, dus paarse/rode tinten staan het mooist. Bruin vind ik gewoon mooi en makkelijk voor overdag, niet te zwaar of te donker.

Die eyeliner/pencil van Essence heb ik ook in het zwart, vind het een fijne eyepencil. Puntje kan inderdaad wat dik zijn, maar daar red ik me wel mee...misschien kan je in een tissue een puntje 'draaien'...ik weet het ook niet...

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 16:12

Ik had ook die eyepencil in het zwart,wist niet eens dat er ook andere kleuren van waren.
Ik ben van de week al 2x in de kruidvat geweest en 2x vergeet ik hem al mee te nemen :( want de mijne is op.
En ik dacht dat ik er nog 1 had maar die is ook al op :)
Gebruik nu standaard de gel liner van catrice.
Maar vind die andere iets makkelijker voor me werk.

Als ik mijn mascara aan breng dan heb ik boven mijn wimpers al dat het wat zwart is en die trekte ik door met die eyepencil waardoor ik heel makkelijk toch een goede look had. :D

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 16:14

Ik gebruik trouwenns weer vaak blauw of roze.
Of maak met grijs,wit zwart een smokey eye,daar springen mijn ogen helemaal mee uit :)
Gebruik maar zelden bruin eigenlijk.

Heb nu ook blauwe smokey eye s,met paars en zwart in de ooghoek om hem nog wat donker uit te laten komen zeg maar.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 16:15

Oja, wat me opviel. Ik lees eigenlijk niemand die de kwasten van Leco gebruikt?
Ivm de prijs of bevalt dat merk niet? Ik had er dus 1 bij Douglas gekocht voor de foundationstick van Bobbi Brown. Die van Bobbi zelf waren nl nog een paar euro duurder en die van leco was korter en daarmee praktischer..

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 16:17

Shantal, wat voor kleur ogen heb jij dan?
Ik weet het niet grijsgroenig of grijsblauwig... Kom er nooit uit in de spiegel :=

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 16:19

Ik heb blauw met groen erin :)
Foto s staan wel hier in het topic van mijn creaties,en op de voorpagina met goed de zon erin :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 16:22

Oja, ik zie het. Heel licht dus!

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 18:23

Ja ligt er net aan hoe de zon erin schijnt :)