Ik wil nog een mooie letterbak aanschaffen voor de nagellakjes. Heb er nog veel meer namelijk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Is dat een flesje mac fix?
Ik heb de diorskin nude gehad. Redelijk fijne foundation maar zorgde bij mij voor droge plekjes maar dat ligt meer aan mijn huid denk ik en niet zo zeer aan het product. Glossi lijkt me lastig om een goede kleur te kunnen bemachtigen in jouw situatie. Kun je geen testers krijgen bij douglas / via internet?
Moet ook nodig wat weg doen want gebruik toch bijna alleen maar OPI.
Dat heb ik soms, daarom gebruikte ik nooit blauw. Vanmorgen mijn nieuwe Gosh quatro gebruikt en leek eerst hetzelfde uit te pakken, maar goed uitgewerkt en toen viel het gelukkig mee

Glossi schreef:Chanel Vita Lumière Aqua heb ik ook nog aan gedacht. Maar ik las dat er veel alcohol in zit en mijn huid is best wel droog. Zat idd aan de Dior Nude Fluid te denken of de sculpt. Die zal iets dekkender zijn denk ik. Voordeel van Dior is dat ze ook lichte kleuren hebben. Heb altijd de aller lichste kleur nodig. Maar die van Lancome is ook heel vloeibaar en schijnt ook heel goed te zijn. Zal idd eerst een tester mee vragen zodat ik weet hoe mijn huid erop reageert. Moet zeggen dat ik vandaag alleen BB Cream heb gebruikt ipv te mengen met foundation. Ziet er een stuk beter uit omdat de BB creme wat vetter is. Heb ook een nieuwe poeder nodig. Ga dit keer de MAC blot powder kopen ipv de prep + prime. Eens kijken of die ook bevalt en mijn voorhoofd minder snel glimt. Heeft iemand ervaring met deze poeder?
Escada, mooie nette colectie heb jij! Ik moet ook nodig bakken aan gaan schaffen. En een nagellakrek want bewaar de nagellak nu in en doos omdat ik rond de 100 lakjes hebMoet ook nodig wat weg doen want gebruik toch bijna alleen maar OPI.
Edit: fix+ te licht voor je huid? Hij is toch transparent?
De lichtste kleur is Albaster, alleen ik weet niet zeker maar misschien heeft die wel een rode ondertoon en jij had toch een gele? En als je wat minder dekking zoekt, ze hebben ook eentje van Moisture Surge, volgensmij heeft het in de naam ook tinted moisturiser maar het dekt wel beter dan gewoon een getinte crème. Heb er een keer een proeftubetje van gehad, de formule voelde heel fijn aan.
Ik heb er op mijn gezicht gelukkig geen last van maar heb wel eczeem op mn handen en polsen en van heel veel deo's krijg ik uitslag, kan nu alleen Neutral gebruiken. En ik gebruik nu ook al een tijdje geen douchegel meer, kreeg ik ook uitslag van onder mn oksels.
(was me nu helemaal met van die zeep voor de intieme delen
)
want de mijne is op.