bokkers met hartproblemen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pipo

Re: bokkers met hartproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 21:16

Dan wens ik je heeeel veel sterkte maandag (en morgen) Hopelijk lukt het en ga je straks rustig door het leven!

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 21:28

Bedankt pipo!

missje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 22:06

Ja ,duimen dat maandag alles lukt

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 22:17

sterkte Farjen

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-14 16:11

Pipo denk dermatix dat is een siliconengel. Al zul je verschillende merken hebben. Ik ga eens kijken.

Farjen sterkte morgen

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 16:48

Ik heb scarban pleisters die knip je op maat en je bouwt het op (de uren dat je het draagt) Je kan de pleisters hergebruiken ze werken nl 2 weken. Zit reinigingszeep in de verpakking. Krijg je zo als je het aan de huisarts vraagt. Ik vind ze ideaal. Mijn litteken trok en was er rood en dik nu niet meer gelukkig.

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 17:58

Zo weer terug na een aantal uren ziekenhuis hartafdeling.
Ik voelde mij vanochtend niet lekker, kortademig, droge mond, benauwd enz. dus HAP gebeld en toen kwam toch het circus weer op gang. Eerst motorambulance, die vertrouwde het niet na een hartfilmpje, dus toen kwam de gewone ambulance en hupsake lig je er weer in op weg naar het ziekenhuis. Jammer van het mooie weer buiten, ik had toch echt andere plannen.
In het ziekenhuis krijg je gelijk weer een hartfilmpje, die zag er wel goed uit, zuurstof goed, bloeddruk goed, daarna torax foto's, ook goed, bloedbeeld bleek ook goed, dus dan mag je weer naar huis.
Conclusie is dat ik verkouden ben en daardoor die klachten heb. Nou ja beter een keer teveel bellen als dat ik weer voor dood opgeraapt moet worden.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-14 18:11

Groot gelijk Geral!

Pipo die kende ik idd niet. Litteken is bij mij zo nu en dan pijnlijk soms jeukt het ineens flink.Ik ga even kijken Dank je!

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 18:17

Had je niet gewoon mogen blijven liggen tot morgen... Je heb in iedergeval je dosis aandacht wel gehad vandaag ;) Maar goed als een motorambu (nog nooit van gehoord trouwens) je laat afvoeren zit je niet te zeuren.

Mistral, ik wil je wel wat opsturen om te proberen als je wil. Ik heb nog een volle doos(2 velletjes en een tube zeep) en de zooi werkt het best tot een jaar na.... Maart ben ik geopereerd en ik gebruik het nu zelden nog. Roep maar als je intresse heb

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 18:37

Bedankt iedereen!

Geral, zeker een keer teveel bellen. Ik zie het heel vaak op mijn werk dat mensen te lang blijven rondlopen met klachten

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 18:45

Oeps.. mijn fout.. alzheimer slaat weer toe ik haalde jou en Geral door elkaar, sorry.

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 19:21

Hier rijden ze al heel lang met een motor rond, alleen kunnen ze geen patienten vervoeren.
Aandacht heb ik wel gehad ja, maar niet zoals ik wil, laat staan dat ik in de spotlights sta.
Ik ga weer lekker op de bank liggen, laterrrrrrrrr :D

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 10:41

Wachten wachten wachten... :O

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 11:55

en? Al klaar met wachten? succes in ieder geval! Ga je dan onder narcose of net als met een katheterisatie bij blijven?

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 11:57

Volledig narcose, het zou rond 12u mijn beurt zijn :)

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 12:12

Okee fijn volledige narcose... dan duurt wachten lang , nuchter zeker...bleh begint je maag al te grommen naar je?

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 21:24

Nou, op cathlab besloten ze toch geen narcose te doen.. :x
het heeft 4u30 geduurd en ze hebben wat plaatsen kunnen wegbranden maar de "hoofdplaats" zit te gevaarlijk dus kunnen ze niet ableren.. dus geen succesvol resultaat, hopelijk is het aantal extrasystolen wel verminderd.
Op het einde deden ze ritmetesten, zoals even mijn hart tot 200 per minuut laten kloppen. Dat vond ik echt niet leuk :+
De ablatie zelf viel goed mee, voelde niets in de hartstreek maar mijn lies deed en doet echt veel pijn

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 22:29

Oh gatver! en wat balen.zeg. Ik hoop dat t wel geholpen heeft. Maar de tijd zal het leren. Ik vond katheteriseren al geen pretje. Morgen naar huis?of ben je al thuis?

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 07:14

Ik mag normaal straks naar huis :)

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 08:10

Oh fijn! Beetje kunnen slapen? En een beetje rustiger in je borstkas? Of durf je er nog niets van te zeggen?

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 09:35

Amper geslapen :P door dat irritante drukverband in mijn lies, kon ik natuurlijk alleen maar op mijn rug slapen en ik lig normaal zp graag op mijn zijde, helemaal in een bolletje :D
Verder dan die pijnlijke lies, voel ik geen verschil. Als ik mijn pols voel, zijn er nog steeds overslagen maar die voelde ik anders ook nooit. Ik heb vooral last bij het minste van inspanning en dat heb ik natuurlijk nog niet mogen doen :) Het duurt volgens de dokter sowieso een paar weken voor ze het resultaat kunnen beoordelen en ze gaan nu weer starten met andere medicatie.
Ze zijn net het drukverband komen verwijderen *\%/* ik voelde me daarnet onwel en zag alles wazig en vlekkerig maar de verpleging vond geen afwijkende parameters.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-14 12:51

Wat onwijs balen Farjen dat het niet geslaagd is! Hopelijk helpen de medicijnen goed straks.

Pipo gebruik jij geen pleisters meer dan? 7 mei zit mijn reveal er een jaar in.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 12:54

Nee ik gebruik ze haast niet meer. Alleen als het litteken erg jeukt. Dus je mag zo een velletje hebben hoor met beschrijving. Moet je even een pmmetje sturen.

Nou lekker thuis hoop ik voor je. Farjen. Eige bank/bed is toch veeeel fijner!

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 12:58

Ik ben hier nog steeds. Dokters zijn nu bang dat mijn klachten deze morgend kwamen door 2 TIA's -O-

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 13:11

Nou ja zeg.... wat doe je nou? Hoe kan dat? Maar goed, beter nu dan thuis. Jee gaan ze het nu gelijk onderzoeken? Pff zit je niet op te wachten. Sterkte.