Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LoveJessie schreef:@Irene ik heb nu ook les 7 2x gedaan vorige keer kwam het namelijk met bakken uit de lucht en toen heb ik de laatste 3 min ook niet helemaal uit gelopen. Als ik merk dat het niet helemaal soepel gaat de les dan doe ik hem over, ik loop niet super meer op schema maar dat vind ik niet heel erg.
Heino schreef:Zo dat zou ik echt niet kunnen! krijg je geen blaren?Oh sorry, loop met blote voeten in mijn schoenenWas niet helemaal duidelijk
Norton schreef:Ik heb ook een shockabsorberAnder vraagje dames welk merk sport-bh hebben jullie. Ik heb flinke cupmaat E en mij bevallen de shockabsorbers heel erg goed. Sorry voor het vroege tijdstip maar ik moet om 7 uur beginnen vandaag.
Goldie schreef:Hoop dat je snel weer lekker kunt hardlopen! bij welke les was jij ookalweer? miss straks lekker samen trainenIk kan weer aardig lopenVanavond tape eraf, ben het zat (beetje allergisch voor die zooi
)... dan dus even aankijken hoe het zonder gaat, maar er zit eindelijk vooruitgang in
Ik had mijn spullen geshopt bij de decathlon, vond mijn bankrekening een stuk leuker
Romanoff schreef:Dat dacht ik ook van de week voor de vorige les, maar ben toch gegaan en dan voelt het toch wel weer goed erna! dus schop jezelf over die drempel heen en gaan!!Ik ben ook een opgever deze week.. echt geen puf gehad om te rennen.
moonfish13 schreef:Misschien heb ik 't ff gemist hoor maar wat zijn compressietubesVoor de liefhebber heb ik nog compressietubes van Herzog liggen die 2 keer 10 minuten gedragen zijn.
Het is niet mijn ding, hebben 40 euro gekost.
Soleado schreef:Ben ik 't niet mee eens.... je kunt door hardlopen op verkeerde schoenen al best snel blessures krijgen...Koop dan eens een paar van Asics bij bijv Scapino, kan voor een paar keer best!
LoveJessie schreef:Het is me toch niet gelukt om te gaan lopen paardje vanmorgen buiten gezet en moest der vanmiddag weer binnen halen aangezien ze helemaal in bunschoten staat is dat niet om de hoek en ouders gingen onverwacht weekendje weg dus moest in het huis van alles regelen en heb dus barstende koppijn gekregen morgen ochtend maar lopen dan eens kijken hoe les 8 van evy me afgaat heb nu les 7 2x gedaan hoe hebben jullie les 8 van evy ervaart? Moest trouwens nog iemand de lessen van evy 0-5km? Dan stuur ik ze morgen even
SSDesign schreef:Hmm jammer Norton dat het niet helemaal ging zoals je verwacht had. Dat lijkt mij inderdaad het nadeel van die grotere lopen, vooral met allemaal vrouwen. Kon je niet van te voren opgeven wat je dacht dat je tijd zou gaan worden, zodat je in verschillende startvakken stond?
Norton schreef:SSDesign schreef:Hmm jammer Norton dat het niet helemaal ging zoals je verwacht had. Dat lijkt mij inderdaad het nadeel van die grotere lopen, vooral met allemaal vrouwen. Kon je niet van te voren opgeven wat je dacht dat je tijd zou gaan worden, zodat je in verschillende startvakken stond?
Nee helaas niet dus we waren met ons groepje al slim geweest om achteraan te starten maar ook dat hielp niet echt. Je gaat dan zoveel mensen passeren. Kleinere loopjes zijn fijner...maar het publiek dat is geweldig!
SSDesign schreef:LoveJessie schreef:Het is me toch niet gelukt om te gaan lopen paardje vanmorgen buiten gezet en moest der vanmiddag weer binnen halen aangezien ze helemaal in bunschoten staat is dat niet om de hoek en ouders gingen onverwacht weekendje weg dus moest in het huis van alles regelen en heb dus barstende koppijn gekregen morgen ochtend maar lopen dan eens kijken hoe les 8 van evy me afgaat heb nu les 7 2x gedaan hoe hebben jullie les 8 van evy ervaart? Moest trouwens nog iemand de lessen van evy 0-5km? Dan stuur ik ze morgen even
Hmm les 8 vond ik best makkelijk en saai.
Ik ben nog steeds vergeten om les 11 op mijn mp3 te zetten. Of eigenlijk les 11 t/m 20. Dus ging daarom vandaag maar even kijken hoe ver ik al kon lopen. Ik heb dus les 1 t/m 10 netjes gevolgd. Vandaag even gekeken hoe ver ik was en ik kon met gemak 25 minuten lopen. Tempo: 10km/h. Ben erg tevreden dus. Ik kon nog wel verder, maar er kwam een pikzwarte lucht aan. Uiteindelijk was dat helemaal geen bui, maar ja, ik had ook geen zin om het risico te lopen heeeeel nat te worden
.
Maandag weer denk ik. Voel me echt top nu, het ging zo makkelijk, zonder pijntje...