Froukje = Airborn toch?
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Het ging pas op de sportschool mis...

! Dat lijkt me een tijdje al erg fijn trainen en nu krijg ik dat vanavond. Ik ben benieuwt wat voor oefeningen ik moet doen en ik heb zelf ook al wat in mijn hoofd. Ik ben trouwens ook wel benieuwt naar de foto's.

Airborn schreef:gefeliciteerd mathilde!!
Oh, missfitness, wow, IMPRESSIVE! Hoe lang heb je moeten trainen om dit resultaat te krijgen?

Zit ff te twijfelen of ik vandaag weer ga. Gisteren en eergisteren gesport, beide dagen ging maar matig... En zowiezo morgen surfen, misschien za of zo ook nog.. Twijfels twijfels... Wat zou verstandig zijn? Als ik ga dan is het weer beurt aan mn benen, dus wat dat betreft komt het wel goed uit...                                                         
 dus even flink mn buik straks trekken zo!                                                         

Toch maar iets vinden waarmee ik mezelf de discipline kan geven om dan toch nog ff door te gaan!
  Moeders.. tis ook nooit goed! 

Doel verzet naar mn verjaardag (okt..) moet haalbaar zijn toch miss fitness?