Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dieuwke_ schreef:Ik moest 2 uurtjes in plastic, daarna afspoelen en 2 keer per dag smeren met Bepathen of Vaseline (heb voor Bepathen gekozen).
En ik mag twee weken niet in de zon en zwemmen maar als de tattoo bedekt is kan ik toch rustig in de zon zijn? Draag nu een hemdje en korte broek, tattoo is dus bedekt, kan ik nu gewoon in de tuin gaan zitten?
Dieuwke_ schreef:Ik dus ook niet, ook op internet niks gevonden. Vriend van me is vanmiddag geweest, was meteen aan de beurt en spotgoedkoop geloof ik. Ben heel benieuwd naar de foto maar ik kan me niet voorstellen dat het een meesterwerk is geworden. Was wel benieuwd of iemand hier hem kent en wat voor werk hij levert.
Wendy_Komen schreef:Dieuwke_ schreef:Ik dus ook niet, ook op internet niks gevonden. Vriend van me is vanmiddag geweest, was meteen aan de beurt en spotgoedkoop geloof ik. Ben heel benieuwd naar de foto maar ik kan me niet voorstellen dat het een meesterwerk is geworden. Was wel benieuwd of iemand hier hem kent en wat voor werk hij levert.
- "Ook op internet niks gevonden." = DIKKE no go
- "Was meteen aan de beurt" = DIKKE no go
- "En spotgoedkoop" = DIKKE no go