[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 20:14

okee jaa daar is de service niet heel fijn heb ik gehoord bij tattoo roel proberen;)

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 20:57

Negra_Lover schreef:
Erg mooie tattoo! welk lettertype is het? :)

Exmouth, maar dan een beetje aangepast.

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 00:30

Ik heb mijn eerste tattoo ook uitgedacht. Ik wil een zin laten zetten ongeveer zoals Dieuwke heeft alleen dan rechts en in 2 delen (dus boven een paar woorden en daaronder de rest van de zin). Deze zin heb ik al erg lang in mijn hoofd en ik ben er nu helemaal uit waar ik deze wil hebben. Alleen het lettertype ben ik nog over aan het nadenken en heb nog geen shop op het oog.

Heeft er iemand nog een goede ervaring met een shop in Eindhoven en omgeving? Ik ken zelf Skinlines alleen daar kan ik geen teksten op hun site vinden, en Dragon tattoo.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 10:51

Ik moet mijn tatt 's nachts in folie inpakken, anderen ook?

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 10:55

Ik hoefde er geen folie op te doen.. Ja, een paar uur, maar daarna mocht ie lekker bloot.
Geloof dat elke artist daar weer een ander idee over heeft.

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 11:02

Moest ik ook Kimbers, en ook als er kleding overheen gedragen werd.

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 11:27

Ik moest t alleen tot ik ging slapen (had m om half 6 in de avond laten zetten). Daarna niet meer.

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 11:54

Ik moest 2 uurtjes in plastic, daarna afspoelen en 2 keer per dag smeren met Bepathen of Vaseline (heb voor Bepathen gekozen).

En ik mag twee weken niet in de zon en zwemmen maar als de tattoo bedekt is kan ik toch rustig in de zon zijn? Draag nu een hemdje en korte broek, tattoo is dus bedekt, kan ik nu gewoon in de tuin gaan zitten?

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 12:05

Dieuwke_ schreef:
Ik moest 2 uurtjes in plastic, daarna afspoelen en 2 keer per dag smeren met Bepathen of Vaseline (heb voor Bepathen gekozen).

En ik mag twee weken niet in de zon en zwemmen maar als de tattoo bedekt is kan ik toch rustig in de zon zijn? Draag nu een hemdje en korte broek, tattoo is dus bedekt, kan ik nu gewoon in de tuin gaan zitten?

Normaal gezien wel hoor! :) Ik had in het begin altijd een sjaaltje of mijn haren erover. Nu na bijna 3 weken durf ik mijn tattoo langzaam wat meer aan de zon te laten. (niet letterlijk op mijn buik gaan zonnen uiteraard. :') )

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 12:08

Gelukkig. Ben doodsbenauwd dat er wat mee gebeurt, heb vannacht gedroomt dat de helft weg was :')

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 12:11

Ik heb hem op m'n onder arm en zelfs dag één heeft hij toch al wat zon gezien.
Tegen mij zeiden ze dat je niet uitgebreid moest gaan zonnen maar dat een paar stralen echt geen kwaad kunnen. Het is nogal warm geweest en af en toe heb ik in de auto (zonder airco) toch echt even blote armen gehad! Hij ziet er perfect uit, geen roodheid, geen irritatie of wat dan ook, lijkt wel alsof ie al weken zit terwijl hij nog maar 5 dagen oud is :-)
Bij de paarden doe ik inmiddels ook niet altijd lange mouwen meer aan met dit weer, daarna was ik hem wel even lichtjes en smeer ik hem in met zalf maar meer ook eigenlijk niet :o

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 12:13

Dieuwke_ schreef:
Gelukkig. Ben doodsbenauwd dat er wat mee gebeurt, heb vannacht gedroomt dat de helft weg was :')

Whahaha die droom heb ik ook gehad!! Hele delen waren weg :')

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 16:21

Kent iemand van jullie tattoo Dave in Leeuwarden?

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 17:27

Ik ga naar tattoo Richard in leeuwarden..
Nooit van Dave gehoord..

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 17:54

Ik dus ook niet, ook op internet niks gevonden. Vriend van me is vanmiddag geweest, was meteen aan de beurt en spotgoedkoop geloof ik. Ben heel benieuwd naar de foto maar ik kan me niet voorstellen dat het een meesterwerk is geworden. Was wel benieuwd of iemand hier hem kent en wat voor werk hij levert.

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 18:19

Kan me niet voorstellen dat hij vreselijk goed is als hij en spotgoedkoop is en je meteen aan de beurt bent..

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 18:25

Dieuwke_ schreef:
Ik dus ook niet, ook op internet niks gevonden. Vriend van me is vanmiddag geweest, was meteen aan de beurt en spotgoedkoop geloof ik. Ben heel benieuwd naar de foto maar ik kan me niet voorstellen dat het een meesterwerk is geworden. Was wel benieuwd of iemand hier hem kent en wat voor werk hij levert.

- "Ook op internet niks gevonden." = DIKKE no go
- "Was meteen aan de beurt" = DIKKE no go
- "En spotgoedkoop" = DIKKE no go

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 18:28

Precies wat ik dacht. Heb inmiddels foto gekregen, weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Maar goed, ik ben ook verwend met de mijne.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 18:39

Wendy_Komen schreef:
Dieuwke_ schreef:

- "Ook op internet niks gevonden." = DIKKE no go
- "Was meteen aan de beurt" = DIKKE no go
- "En spotgoedkoop" = DIKKE no go

Dat wil niet direct iets zeggen over de kwaliteit van de tattoo. Zowel voor mijn tattoo als die van mijn vriend (beiden afgebeeld in dit topic) waren we zeer snel aan de beurt, hij dezelfde week, ik twee weken later. Het resultaat mag er (zelfs objectief gezien) toch zijn. Daarbij was die van hem omgerekend 333 euro en die van mij 125 euro. Vind ik echt niet duur. Het is een artiest die gewoon gepassioneerd is en je naar je budget vraagt en vanuit daar afspraken maakt. Hij vraagt gewoon geen cent teveel.

Imo is dus DIKKE overdreven. Als je naar een prutser zou gaan dan kan ik het alleen met je eens zijn, maar er zijn genoeg goede artiesten die ook nog eens klantvriendelijk zijn qua kosten en organisatie.

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 18:53

Hmm nou ben k benieuwd ;)

Ik wil alweer de volgende :') een feniks met perkament met een zin erop. Op mijn pols :D

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 19:15

Het is natuurlijk altijd een kwestie van smaak. Hij is er blij mee en daar gaat het om. Ik was wel benieuwd naar ander werk van die kerel maar ben dus niks tegen gekomen.

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 19:19

Het gaat ook om smaak ja. Maar ook een deel kwaliteit. als lijnen niet netjes strak zijn heeft dat denk ik weinig met smaak te maken..

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 19:22

Klopt :j

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 19:22

kan iemand goed tekenen?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 19:50

Ik was ook vrij goedkoop uit en relatief snel aan de beurt maar veel strakker en gedetailleerder zal je er niet veel zien tattoeëren.