Haarextensions deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 11:54

Luxury for Princess heb ik mijn set van in de 220 gram!

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 12:26

Nog 2 vraagjes... ik denk dat ik ze bijna ga bestellen...
Ik heb mijn oog laten vallen op deze. http://www.minihouse8888.com/remy-human ... -120g.html
Remy Human Hair dat is gewoon te verven toch?
De punten zijn echt super lelijk maar die kunnen bij geknipt worden.
Het is 120 gram en ik heb vrij dun haar dus dat is wel goed toch?

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 12:35

Ik lees nu wel dit op hun site..
Citaat:
Citaat:
Q: How long does your hair last?
A: Usually, it can last 1-3 month. It depends. How to wash and care is the key factor. Please refer to local professional hairdresser. Please apply hair conditioner or hair oil from time to time , especially when you feel dry. since the hair extension can't get nutrition, applying hair conditioner or hair oil is a very effective way to last the hair extension's life.

1 tot 3 maanden?
Dat had ik niet gedacht....
Dan is in dit geval misschien goedkoop duurkoop...

xRoosss

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 12:45

Heb geen ervaring met die extensions, maar met mijne doe ik een jaar. Misschien zetten ze dat er ook neer zodat je sneller nieuwe zal kopen.

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 12:48

Dat zou wel kunnen want op Luxury staat dat ze 4 tot 8 maanden mee gaan en jij doet er dus al een jaar mee ;)
Zal ik ze gewoon bestellen...?
Het is veel geld voor mij maar ik wil ze wel heel graag :=

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 13:01

Ik zou het doen! Ik voel me altijd zoveel beter met m'n full dramatische kapsel :+ en je kan het zo leuk opsteken, krullen, zo'n beetje alles. En als je een dagje geen zin hebt in lang haar doe je ze lekker niet in :D

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 13:41

Ik durf het toch niet... Stom! haha
Maar ik zou ze dan wat lichter moeten kleuren en ik ben bang dat ze dan naar de gallemiezen gaan.
Ik zoek nog even verder.

Mocht iemand hier nog donkerblonde clip in extensions aanbieden hou ik me aanbevolen ;)
Dit is mijn haar kleur:
Afbeelding

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 13:45

Dito: ja zeker weten! En weetje kort haar en lange extensions mensen kunnen zeggen wat ze willen, maar je zult het altijd iets zien is mijn mening. Ligt eraan hoe je het verder verzorgt en stylt doe je er niets aan? Ja dan zul je het echt wel zien. Maak je er een lichte slag in of een vlechtje die je weg steekt etx ja dan niet. Bij mij is ht altijd goed weg te werken en soms interesseert het me niet en ga ik gewoon de deur uit :+

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 14:23

Dit gaat niet werken he...?
Want ik heb wel een beetje bruine plukjes, of zou het heel raar staan?
AfbeeldingAfbeelding

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 14:27

Ooohhh, ik had even niet begrepen dat je blond haar had. Dat is de enige haarkleur die ik echt tricky vind voor extensions. Vaak heb je met blond haar heel veel uiteenlopende tinten, een hele eigen kleur. Zoals jij dus ook, en daardoor kan het sneller te zien zijn/nep lijken. Er is maar 1 manier om er achter te komen, proberen :+

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 14:48

Denk niet echt dat die kleuren overeenkomen :=

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 14:59

Mooi!
Laatst bijgewerkt door E_Nalanta op 16-01-15 15:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 15:06

E_Nalanta schreef:
Mooi!

Wat is mooi?

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 15:11

Nee die kleuren lijken me ook niet echt overeenkomen. Ik zou eerder twee losse sets met verschillende kleuren proberen of een set met meer kleuren erin zoeken, daat past vaak veel beter.

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 15:25

Dat ga ik doen :j

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 18:11

Verven van die extensions ging bij mij niet helemaal lekker. Wou het een tint donkerder bruin maken maar dat werkte niet helemaal :’) Daarna niet meer geprobeerd, andere set gekocht.

Allright, voor de eBay mensen;

Ik draag al jaren (4/5 jaar) sets van minihouse (of hoe ze het nu spellen). Ik ga ongeveer zo’n 4 tot 5, misschien wel 6 maanden met een set mee. Afhankelijk van hoe je je set behandeld en uiteraard hoe vaak je het draagt. Momenteel draag ik het niet dagelijks meer maar ik heb zo’n 3 jaar zeker dagelijks die sets gedragen en dat ging echt prima. Punten verschillen per set hoe ze zijn, ik laat ze toch altijd netjes knippen en desnoods knip je ze er zelf af, dat is echt het probleem niet. Ik draag zelf 2x 70g die ik dubbel aan elkaar maak gezien het anders echt te dun is. 120g zou opzich kunnen maar kijk wel uit dat de aanhechting van de clips dan niet te dik worden voor je haar (als je zelf al dun haar hebt) en dat dat erdoor heen komt.

Arrabel, die kleur is veel te donker, ik zou voor jou haarkleur meer richting de #613 van Minihouse gaan zitten (uit m’n hoofd, lange tijd geleden dat ik blond besteld heb). Nogmaals, verven heb ik niet echt een ‘goeie’ ervaring mee en houd in je achterhoofd dat, hoe lichter de extensions uit Azie zijn, hoe meer ze behandeld zijn en dus lastiger te verven :)

Extensions van minihouse, 140g, 22";

Afbeelding

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... =55364DECp

Toen had ik ze toevallig wel net nieuw, bij de laatste foto, dus zagen de punten er relatief netjes uit :P

hidsiiiggg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 18:58

Hoe veel knip jij van de punten af... mijn haar is zo lang als die foto met 22 inch extensions... ik zou t iets willen verlengen. .is 24 dan genoeg?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 19:05

Ligt eraan hoe goed de punten zijn ;)

hidsiiiggg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 19:12

Ja, dat snap ik.. maar gemiddeld?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 19:32

Arrabel schreef:
Heb je ze al binnen?

Nog niet helaas, ik verwacht ze uiterlijk deze maand binnen te hebben. Heb dus alleen geen clip in gehaald maar gewoon 3 keer 100 gram weave matten omdat ik ze ga vastnaaien op een spandex cap en zo eigenlijk een 3/4 haarstuk ga maken om in te clippen.

Ik laat als ik ze binnen heb nog wel wat horen, er wordt uiteraard weer gereviewd :D

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 19:37

iemand bekend met extensions van de zwarte markt (beverwijk)

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 11:27

Ik hoop de mijne morgen binnen te krijgen, op de site van luxury stond 1-5 werkdagen, morgen is het de 5e werkdag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 16:21

Nou meisjes... mijn haar is eindelijk binnen!! Ik ben echt goed verrast want het voelt super zacht en gezond aan en ziet er ook keurig uit. Het heeft de exacte kleur van mijn uitgroei dus dat komt ook super uit (daar had ik ook op gemikt). Ben er tot dusver heeeeeel blij mee en hoop dat het haar bij regelmatig gebruik ook een beetje op kwaliteit blijft, maar daar kom ik na een maandje ofzo nog wel even op terug.

Ik heb nu ook echt alles in huis (naald, draad, clips, wig cap, haar en pruiken hoofd) dus ik ga morgen eens naaien en filmen. Heb vandaag al wat op film gezet dus nu hoef ik alleen nog maar het ding te maken en dat te filmen en dan de film te bewerken en klaar. Ik verwacht donderdag dus wel de tutorial online te hebben, maar dan geef ik nog wel een gil :j

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 16:53

Thirsa hoe lang is jouw echte haar? Ik wil mijn extensions iets korter dan dat jij ze hebt op die foto maar heb van mezelf ook korter haar.

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 17:02

Wubwub schreef:
Nou meisjes... mijn haar is eindelijk binnen!! Ik ben echt goed verrast want het voelt super zacht en gezond aan en ziet er ook keurig uit. Het heeft de exacte kleur van mijn uitgroei dus dat komt ook super uit (daar had ik ook op gemikt). Ben er tot dusver heeeeeel blij mee en hoop dat het haar bij regelmatig gebruik ook een beetje op kwaliteit blijft, maar daar kom ik na een maandje ofzo nog wel even op terug.

Ik heb nu ook echt alles in huis (naald, draad, clips, wig cap, haar en pruiken hoofd) dus ik ga morgen eens naaien en filmen. Heb vandaag al wat op film gezet dus nu hoef ik alleen nog maar het ding te maken en dat te filmen en dan de film te bewerken en klaar. Ik verwacht donderdag dus wel de tutorial online te hebben, maar dan geef ik nog wel een gil :j

Maak je de clip ins dan zelf?
Of naai je ze in je haar?