Striping tape plakt van zichzelf al, dus je hoeft 't alleen maar op de goede maat af te knippen en op je nagel te leggen. Daar kun je eventueel ook een pincet bij gebruiken. Het is maar net wat je het fijnste vindt.
Iemand ervaring met de Steel my Soul van catrice, zag 'm liggen in de kruidvat en vond 'm erg mooi. Ga 'm morgen eens uitproberen, is het dekkend? Moet het 2-3 gelakt worden of is 1x goed genoeg?
oooh ik ben zo verliefd op die lak Hij is mat, maar de glitters glinsteren wel, en het voelt als soort marmer of iets. Echt heel gaaf! hij is met 1 laag ook redelijk dekkend, maar met 2 laagjes is het effect mooier.
Ik denk dat ik in 2012 nog een aantal erbij ga krijgen! Voor, sinterklaas school, sinterklaas lesgroepje paardrijden en ook nog kerst gewoon thuis! Ik heb nu rimmel 60 seconds pompous en een la colors glitter. Super leuk.
_Apple_
Geplaatst: 11-11-12 17:26
Ik heb eventjes op een nepnagel ge-watermarbled. 1. 2. 3. 4. 5.
Welke kiezen jullie? Er zaten nog wel wat druppels op dus sommigen lijken daardoor wat bobbelig en dik.
Ik vind alleen de eerste leuk, de rest vind ik een beetje een rommelige kliederboel als ik zo eerlijk mag zijn (kan ook aan de foto's liggen, zijn hier nogal donker..) . Maargoed, marbelen is ook echt vreselijk moeilijk. Heel veel oefenen totdat je de draai eindelijk door hebt. Ik heb ooit 1 poging gewaagd, maar laat het daar lekker bij .
Zoals ik al zei zijn ze nog bobbelig omdat er nog druppels op zaten.
Water marble vind ik niet zo moeilijk. Gewoon een kommetje water en daar drup je dan nagellwk in die goed verspreidt, na veel druppen trek je er een figuurtje in met bijv. Een naald en dan leg je er een nagel op. Dan alles schoon. De rest van de lak uit de kom en je gaat verder.
Jooon
Geplaatst: 16-11-12 16:26
Ik heb nog geen één nagellak gevonden die dus goed uitspreid.