Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leliev schreef:balance schreef:Wat een lol hebben jullie gehad als brenger van de goodies, smile. Niks zo leuk als de voor- tijdens- en napret als je een presentje mag vertegenwoordigen. Goed gedaan, bokkers!
Dat ik er dan wel even vanuit mijzelf als persoon (dus niks vanuit de organisatie) toe wil voegen dat we in dit geval met zijn allen (organisatie + donateurs) worden aangesproken met "goed zo bokkers" terwijl het originele topic op slot ging omdat het niet mocht van bokt, en dat er verder ook niks is gedaan vanuit het bokt team, al was het maar in de vorm van een 'succes' of iets dergelijks, terwijl het volledige team van bokt.nl op de hoogte was waar we mee bezig waren. In dit geval is er dus geen "goed zo bokkers", maar een pluim voor alle individuele mensen die zich hiervoor hebben ingespannen.
Deze post is niet om een discussie aan te wakkeren, maar puur om het feit dat het toch even gezegd moet worden. Laat dit bericht daarom ook staan aub.
Horse_lover9 schreef:Goedemorgen!!!! 1x raden waar ik nog lig![]()
Jawel... In mijn bedje in ee nog donkere kamer![]()
Best oké geslapen, maar dat kan ook niet anders na zo'n geweldige dag!!!!!
Enne... Quartel: je haar zat goed hoor! Niet zo zeuren haha.
Amy: jij ging laat slapen!!! Jij ligt vast nog op 1 oor.
@vuurneon: ga je snurken van slaaptabletten? Ach... Inderdaad niemand die mij een bos hoortomzagen..
Moet nog iTunes of wat dan ook installeren. Gisteren te moe om alles te doen.
Kan op internet en vind dat al vrij bijzonder met mijn a-technische skills.
Vandaag proberen!
Als t oké weer is, ga ik ook kort m'n paard knuffelen. Vorig weekeind voor t laats gezien![]()
Dat dan vanmiddag. Nog eventjes liggen nu... Tot zoo!!!!
Leliev schreef:En we hebben enorm gelachen. Ma flodder achterin "t is wel lastig typen zo".
Haha, ik stond verkeerd voorgesorteerd, en trok m ff overdwars naar de andere kant van de weg.