Nagellak topic #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:17

Je kan het een beetje vergelijken met een blaar, I guess.
Als ik de nagellak er af peuter verschijnt er een "blaasje" en dat kan er gewoon af.

Ariebombarie

Re: Nagellak topic #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:19

heb ik ook last van :j heel irritant...

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:21

Wat doe jij daar aan Arie?

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:23

nu zijn ze kort en zitten er neppers op. zodra die dr af zijn als een malle nagerverharder smeren....

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:24

Dat heb ik nog nooit gehad? Hebben jullie daar een foto van?

Anc, ik heb ein-de-lijk de swatch van Chg Pom Pom. Mijn eerste Chg waarvan ik echt gruwel van het kwastje, hij is veels te dik! Lak ben ik meer dan tevreden mee :). Het is een jelly, beetje vergelijkbaar als de substantie van RP. Op de foto heb ik 2 laagjes op, geen topcoat. Ben errug benieuwd hoe die over zwart heen is! Vind het persoonlijk een erg leuk lakje: lekker zoet kleurtje en verschillende glitters erin.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 03-01-12 13:25, in het totaal 1 keer bewerkt

AGarcia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:24

Ik ga eens kijken of de kruitvat iets leuks voor me heeft staan :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:29

Yv_ schreef:

Anc, ik heb ein-de-lijk de swatch van Chg Pom Pom. Mijn eerste Chg waarvan ik echt gruwel van het kwastje, hij is veels te dik! Lak ben ik meer dan tevreden mee :). Het is een jelly, beetje vergelijkbaar als de substantie van RP. Op de foto heb ik 2 laagjes op, geen topcoat. Ben errug benieuwd hoe die over zwart heen is! Vind het persoonlijk een erg leuk lakje: lekker zoet kleurtje en verschillende glitters erin.
http://farm8.staticflickr.com/7014/6627 ... eff4_z.jpg

Hij is echt heel mooi! <3
Misschien dat ik het kwastje dan wel fijn vind, aangezien mijn nagels iets breder zijn dan die van jou.

Ga hem zeker bij mijn volgende bestelling doen :))

femkesofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:32

Ik heb net watermarble geprobeerd en dat lukte maar wel op 1 vinger! Die is dan ook goed gelukt maar, daarna lukte het niet meer ik heb wel gwn een ander bekertje gedaan en nieuw water,, Wat heb ik verkeerd gedaan??

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:33

Die Pom Pom is echt prachtig! Die tint! Echt om je vingers bij af te likken ;) Over zwart zal de kleur misschien wel nóg mooier worden :)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:35

ik heb een foto van mn nagels komt er zo aan, niet schrikken!

ik ga zo ook even langs de kruidvat moet toch langs de apotheek haha!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:36

Ik gebruikt trouwens deze voor mijn nagelriemen en doe 'm ook altijd even over mijn nagels uitsmeren, wellicht helpt dat tegen dat gebladder? Je hebt ook nog de blauwe variant voor extra strenght..
Afbeelding

Haha Anc, dat kan goed :j. Het kwastje heeft volgens mij gewoon meer haartjes, waardoor die dikker en ronder is dan de andere kwastjes die ik tot nu toe van chg gewend ben. Vind 'm ook echt leuk, ben er blij mee :). Nu van de zomer nog maar eens space case uitproberen :D.

Mariska: Over zwart zag ik op een swatch dat je een iets meer paarsige tint krijgt..

Edit: Brit_Sisi: Jouw onderschrift _/-\o_ :')

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:43

Afbeelding
Afbeelding

je ziet al dat het helemaal omhoog aan het groeien is!
lelijk!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:46

Yv_ schreef:
Edit: Brit_Sisi: Jouw onderschrift _/-\o_ :')

hahaha leuk issie he!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:49

Jeetje, bizar zeg! Is dat die schimmel? Of is het verkleuring van het lakken? Zit wel echt in zo'n vormpje van nepnagels..

Trouwens, was net even verder aan het kijken op de SH site en zag dat ze voor dat afbladderen een spulletje hadden: Miracle Cure
"50% Stronger Nails in 3 Days! Exclusive Micro-Mineral Formula fills in cracks to instantly strengthen and reinforce nails. Instantly stops peeling, seals the nail plate and bonds layers together. Strong moisture magnets target severe dryness with intensive moisture. Natural Proteins and powerful Anti-Oxidants penetrate the nail to help strengthen nails from within."
Wellicht het proberen waard? Via ebay zal het niet zoveel kosten denk ik?

Afbeelding

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:50

dat is die schimmel waar ze het over hadden :)

Marijke_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:51

Yv_ schreef:

Foto

Aah, die vind ik echt érg mooi! ;D

Naar de Kruidvat geweest, geen Catrice te vinden ;( En van Essence ook niet het kleurtje dat ik wilde..
Achja, gisteren 3 nieuwe gekocht, ik moet me maar eventjes inhouden :P

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:54

Mooi Yv! Ik heb Bad Kitty, maar nog steeds niet echt gebruikt :=

Oeiii Britt, ziet er niet erg fraai uit :=
Ik kan soms ook wel stukjes nagel eraf trekken. Maar gelukkig zijn ze niet groen ofzo :P

Ik had trouwens ook nog een fototje gemaakt van mn glitter oogschaduw voor oud en nieuw!
Denk dat ie wel super tof is om mee te mengen, dus ik laat m hier toch maar ff zien ;)
Irl glittert ie nog veeeel meer!

Afbeelding

Afbeelding

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 14:08

Britt_Sisi schreef:
dat is die schimmel waar ze het over hadden :)

Jeetje, dat ziet er slecht uit... Hoe lang ben je al bezig om het eruit te laten groeien? (sorry, ik heb het stukje eerder hierover even gemist)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 14:10

ik heb nu ongeveer 3 maanden die neppers niet meer

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 14:16

Kan je nagaan hoe lang je met de nasleep ervan zit zeg... :\

Ik ben weer vrolijk aan het lakken; er zitten nu 4 lagen op, en ik moet er nog 2 :P

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 14:17

Gave glitter, Skessa! Wil je dat met naturel gaan mengen, of met een speciaal kleurtje? Heb je nu al je spulletjes binnen om te gaan mengen? Ben benieuwd!!

Ja jeetje, echt bizar gewoon! Hebben ze wel een primer gebruikt bij die salon toen ze die neppert erop gooiden?

Wow Astra, 6 lagen? Waarom??

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-12 14:18

*legt broodje van de lunch weer opzij*

hmm niet best britt!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 14:21

Iehl dat groene ziet er wel erg vies uit... nooit nepnagels nemen dus?

Dat afbladderen van de nagels, bedoelen jullie wat hier op dag 8 foto te zien is? http://www.beautytreat.nl/reviews-swatc ... nformatie/ Dat doen mijn nagels namelijk ook, maar vooral wanneer ik de nagellak af laat chippen. Ik denk dat het komt doordat er nagellak opzit en die plakt aan de buitenste laag van je nagels. Als je nagel dan ombuigt of iets, dan springt je nagellak eraf en trekt deze de bovenlaag eventjes mee.
Bij mij helpt het om nagellak er niet te lang op te laten zitten, een basecoat te gebruiken en nadat je nagellakremover gebruikt hebt even heel goed je nagels in te smeren met iets vochtinbrengends.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 14:22

Yv_ schreef:
Jeetje, bizar zeg! Is dat die schimmel? Of is het verkleuring van het lakken? Zit wel echt in zo'n vormpje van nepnagels..

Trouwens, was net even verder aan het kijken op de SH site en zag dat ze voor dat afbladderen een spulletje hadden: Miracle Cure
"50% Stronger Nails in 3 Days! Exclusive Micro-Mineral Formula fills in cracks to instantly strengthen and reinforce nails. Instantly stops peeling, seals the nail plate and bonds layers together. Strong moisture magnets target severe dryness with intensive moisture. Natural Proteins and powerful Anti-Oxidants penetrate the nail to help strengthen nails from within."
Wellicht het proberen waard? Via ebay zal het niet zoveel kosten denk ik?

Afbeelding

helpt niet :n

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 14:23