[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 19:08

Als je niet ver stretcht kan het nog wel terug gaan naar een normaal oorbelgaatje denk ik, eventueel met hulp. :)

Als ik mijn 16mm weg wil hebben zou ik het waarschijnlijk moeten proberen met slakkencreme en anders dicht laten naaien. Maar ik ben er nog niet op uitgekeken en mijn baas weet het en vindt het niet erg, zo lang ik geen open sieraden in heb. :)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 19:14

Slakkencreme? :')

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 19:17

Slakkencreme :P

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 19:38

word dat gemaakt van slak??? :=

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 19:39

Jilletje schreef:

Bah bah bah

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 19:40

Jilletje schreef:

*Ziet even een slak voor zich die geplet en gemaald wordt en vervolgens in een potje wordt gestopt :') *

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 19:45

Oh mijn moeder kwam er geloof ik... een jaar? na het stretchen pas achter dat ik ze heb, ik draag eigenlijk altijd plugjes :') (heb 8mm). Maar ach, niet dat ze iets te zeggen hebben erover, of ze het nou mooi vinden of niet. Mijn lijf, en mijn ouders zijn gelukkig niet zo moeilijk, maar buiten dat vind ik vanaf een bepaalde leeftijd dat je sowieso wel wat meer inspraak hebt dan ja en amen :+

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 19:46

Slakkencreme wordt niet gemaakt van koeien :D

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 19:48

respect voor slakken ja!!!! ik heb een slak als huisdier :')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 19:50

Fiffill schreef:
Oh mijn moeder kwam er geloof ik... een jaar? na het stretchen pas achter dat ik ze heb, ik draag eigenlijk altijd plugjes :') (heb 8mm). Maar ach, niet dat ze iets te zeggen hebben erover, of ze het nou mooi vinden of niet. Mijn lijf, en mijn ouders zijn gelukkig niet zo moeilijk, maar buiten dat vind ik vanaf een bepaalde leeftijd dat je sowieso wel wat meer inspraak hebt dan ja en amen :+

Precies! Dat vond ik dus ook.. Maar mijn moeder denkt dat zij moet bepalen hoe ik eruit zie :=

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 19:52

Nouja, ik snap best dat ze iets niet mooi kunnen vinden en je woont nog bij hun thuis, dus nee je hebt nog niet zoveel te zeggen eigenlijk. Maar bijv. een 18 jarige iets zo verbieden snap ik nooit zo goed, als iemand het echt wil dan neemt 'ie het later toch wel? Wat heeft het dan voor nut het te verbieden :+

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 19:52

't Is wel mijn lijf. Zolang ik er niet extreem 'debiel' uit kom te zien vinden ze het hier prima, haha :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 19:55

Ik weet niet of mijn ouders ergens problemen mee zouden hebben... vast wel, maar ik ben ze tot nu toe nog niet tegen gekomen, ik denk dat ze er wel vertrouwen in hebben dat het wel mee blijft vallen :')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 19:56

Dat ik nog thuis woon bij mijn ouders en die regels moet volgen is logisch.. Maar inderdaad, ik wil dit sowieso. Of dat nou nu is of later, ik ga ervoor :')
Mijn moeder deed vroeger ook dingen die ze niet mocht, ze heeft tattoo's en iets van 6 oorbelgaatjes :+
Ik vraag altijd waarom ik het niet mag en dan is het: Gewoon omdat het niet mag. Of ze noemt iets wat totaal niet met elkaar heeft te maken (Zoals Pinkpop en oren stretchen :') )

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 20:03

mijn ouders waren een beetje klaar met me en mocht geen piercings meer (jaar of 5 terug)
toen was ik in de stad en kwamen ik mn ouders tegen......had mn pa zn wenkbrouw laten piercen, ben meteen naar de shop gerent voor een tragus :') puur uit protest hahahaha maar ben er nogsteeds blij mee :D

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 20:09

Fiffill schreef:
Nouja, ik snap best dat ze iets niet mooi kunnen vinden en je woont nog bij hun thuis, dus nee je hebt nog niet zoveel te zeggen eigenlijk. Maar bijv. een 18 jarige iets zo verbieden snap ik nooit zo goed, als iemand het echt wil dan neemt 'ie het later toch wel? Wat heeft het dan voor nut het te verbieden :+

Dat snap ik ook niet zo goed, als je 18 bent vind ik dat je daar zelf keuzes over mag maken. Voor die tijd vind ik wel dat je het er met je ouders over moet hebben en als zij het absoluut niet willen, moet je daar respect voor hebben.

Als het een piercing was die mijn ouders mooi vonden dan mocht ik die laten zetten (zo was ik 14 toen ik mijn navelpiercing kreeg en 16 toen ik mijn helix kreeg). Ik moest eigenlijk 18 zijn voor mijn tongpiercing, maar uiteindelijk heb ik die 3 weken van te voren laten zetten en dat vonden ze prima. Als ik een tattoo wil dan mag ik dat. Nu is het tegenwoordig zo "Mam, ik laat dan en dan daar een piercing zetten" en vinden ze het eigenlijk geen probleem meer en anders is het idd jammer, want ik doe het toch wel :P Wel is het bij mij zo dat ik vooral piercings (en tattoo's) mooi vind die je niet gelijk opvallen en die je kan verbergen, zo heb je er op het werk ook geen last van.

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 21:02

M'n 3e oorbellengaatje mocht net... wil ook een tragus.. maar die mag ik absoluut niet van mijn ouders :P

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 21:50

Hier hetzelfde hoor, m'n moeder slaat me halfdood elke keer dat ze mijn stretch ziet vergroten :')

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 22:02

Heb hier ook het idee van een tongpiercing eens in de groep gegooit... dat wordt echt het drama van de eeuw als ik die laat zetten := En ik ben 20 ..

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 22:11

Gewoon doen, heb ik ook gedaan, toen ik 15 was :')

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 22:16

Mijn moeder verbood me gister om verder te stretcher, vond het wel grappig :')
Ze gaat bij toch echt niet meer kunnen verbieden wat ik met mijn eigen lichaam doe.
Misschien pop ik er nog even eyelets in nu, voor een paar maandjes, maar die 6mm gaat er toch echt komen mammie! Wil graag nog een keer een helix, maar dat mag van mezelf ook nog wel wachten. :)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 22:18

Nee, dan krijg ik de grootste oorlog hier. Heb dan niet gewoon ruzie, maar ik beledig mijn ouders écht als ik een tongpiercing laat zetten, terwijl zij dit verschrikkelijk vinden ;)

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 22:20

Tja dan denk ik, je bent 20, je kunt je eigen beslissingen wel maken toch? Maar kan ook wel snappen dat je ouders t niet willen

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 22:24

xTammyy: Ik ben ook 21 en mijn ouders willen ook absoluut dat ik geen tongpiercing neem. Als ik dat zou doen heb ik mega ruzie hier in huis!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 22:25

Mijn moeder is het er ook niet mee eens, maar ze weet toch wel dat ik het doe als ik het wil.. maarja, ben ook al 24 haha. Ze houdt dan ook wel in de gaten hoe mijn piercings eruit zien, als ze er wat dikker uitzien is ze er ook meteen wel bezorgd om ,op een fijne manier.