een betere conditie en een plattere buik... HOE?!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MightyJoe

Re: een betere conditie en een plattere buik... HOE?!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 18:57

oh ahahahaah _O- Wel grappig!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 19:05

CCCCC schreef:
MIJN GOD, jouw KUITEN!
WOW.

Toen dacht ik, nou en bedankt hé! Heb vrij dikke kuiten, dus vandaar.. Mja hij was jaloers omdat ze zo gespierd zijn en hij krachttraining doet, maar zn benen willen niet. :') Nou ruilen dan maar? :')

:') _O-

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 19:18

Ik dacht echt huuuuh :')

Toch maar even gevraagd hoe hij op Bokt in een afvaltopic terecht kwam. :+

Ik ben American Cookies aan het bakken :9

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 19:18

Haha én heb je antwoord?

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 19:22

Nee, niks nada noppes. Toch weer jammer! Hij was woest enthousiast over mn kuiten, fetisjjjjj?! :')

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 19:26

Brrrrr een kuitenlikker! :')

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 19:27

Kuiten. Weer eens wat anders dan leren kleding o.i.d. :') Ik had laatst één die me constant pb'de omdat ik ooit in een topic over grote handen hen gereageerd.
Misschien is het wel dezelfde? :\

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 19:27

'Nee hoor, dat is niet raar dat je dat vraagt. Ik wilde al een tijd paard gaan rijden, maar ivm verhuizing was dat nog niet gelukt. Als je op paardrijden zoekt, dan kom je al snel terecht op bokt. Afvallen, sporten en trainen heeft mijn interesse, omdat ik zelf veel train.'

Wat een beleefd antwoord, daar kan ik niks mee.

Ik ga gewoon terugsturen:' En dat allerlei meisjes/vrouwen foto's posten, is natuurlijk een leuke bijkomstigheid?' :')

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 19:37

Noliita schreef:
Hoi zou ik me hier ook mogen melden? :o

Ben sinds een poosje beetje aan het opletten weer, en voor het mooie mogen er nog wel een paar kilo's af. :D (En moet eigenlijk weer gaan beginnen met hardlopen..)

Welkom! :D

Waar is die mannelijke volger? :+
Op valtaf volgt ook een man mij? :')

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 19:39

Dat komt nog niet vreselijk eng over :).

Ik ga morgen voor mijn bodybalanceles nog een halfuur CXworx doen, halfuur lang buik, benen en billen trainen! Brr lijkt me loeizwaar. Balance vind ik al pittig genoeg. Maarja, beloofd is beloofd!

Eetlijstje van vandaag, aangevuld:
O: 2 bb zonnatura peer-appelstroop, glas sinaasappelsap, 1 thee
T1: 1 bio rijstwafel, 250 ml water
T2: Evergreen, 250 ml vers vruchtensap
L: 2 bb smeerkaas, 1 kopje tomaat-pompoensoep, 200 ml chocomelk light
T: 250 ml water, 250 ml vers vruchtensap, 2 bb's peer-appelstroop, paar rijstwafels
A: Zilvervliesrijst met veel groente en kokosmelk. Banaan als "toetje".

Vanavond drink ik sowieso nog wel twee of drie koppen thee en pak ik nog een appel ofzo.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 19:42

CCCCC schreef:
'Nee hoor, dat is niet raar dat je dat vraagt. Ik wilde al een tijd paard gaan rijden, maar ivm verhuizing was dat nog niet gelukt. Als je op paardrijden zoekt, dan kom je al snel terecht op bokt. Afvallen, sporten en trainen heeft mijn interesse, omdat ik zelf veel train.'

Ik ga gewoon terugsturen:' En dat allerlei meisjes/vrouwen foto's posten, is natuurlijk een leuke bijkomstigheid?' :')

_/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 19:43

Oh ik baal zo.. al mijn vriendinnetjes (we zijn een groep van 8) gaan met z'n allen op vakantie maar ik kan waarschijnlijk niet mee ivm geld.. Ik heb gewoon echt geen tijd om te werken buitenom school en hockey. En m'n vader gaat het toch nooit willen betalen omdat ik in mei met school ook naar Italië ga à 500/600 euro. En met hem in de zomer ook al vrij luxe op vakantie ga. Maar oh wat voelt dit poedersuiker.. ik zit nu echt te twijfelen wat te doen. Ik hockey op dinsdag van 8 tot 10, op vrijdag van 7 tot 9 ongeveer en zaterdag heb ik de hele dag wedstrijd.. en nu heb ik tijdelijk training op woensdag van 7 tot 8. En op vrijdag ben ik vroeg uit (1 uur) maar dan heb ik bijles van 4 tot 5 dus kan ik ook niet de middag werken. En verder moet ik elke avond echt heel veel huiswerk maken/leren anders red ik het gewoon niet..

Maar ik zit nou serieus er over na te denken om ofwel school te verwaarlozen, ofwel stoppen met wat ik het allerliefste doe, hockey.. of om mezelf gewoon 'kapot' te werken een tijdje, dus een paar maanden werken op maandag en donderdag avond en dan 's avonds laat/'s nachts huiswerk maken extra. Of 's ochtends heel vroeg.. wat zouden jullie doen? :=
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-01-12 19:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 19:43

Nell_ schreef:
Noliita schreef:
Hoi zou ik me hier ook mogen melden? :o

Ben sinds een poosje beetje aan het opletten weer, en voor het mooie mogen er nog wel een paar kilo's af. :D (En moet eigenlijk weer gaan beginnen met hardlopen..)

Welkom! :D

Waar is die mannelijke volger? :+
Op valtaf volgt ook een man mij? :')

Mij ook :')

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 20:45

@Rebeccaa: Is het niet mogelijk om 1 avond in de week te gaan werken en/of op zondag? Er is vast wel een oplossing voor te vinden, sowieso kan je in de (zomer)vakantie seizoenswerk doen, wat vaak voor een kortere periode mogelijk is. Ik neem toch aan dat je niet je hele vakantie op vakantie bent :)

Ik vind mannen op bokt die niet paardrijden altijd een beetje typisch, zeg maar :Y)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 20:50

Rebeccaa schreef:
Oh ik baal zo.. al mijn vriendinnetjes (we zijn een groep van 8) gaan met z'n allen op vakantie maar ik kan waarschijnlijk niet mee ivm geld.. Ik heb gewoon echt geen tijd om te werken buitenom school en hockey. En m'n vader gaat het toch nooit willen betalen omdat ik in mei met school ook naar Italië ga à 500/600 euro. En met hem in de zomer ook al vrij luxe op vakantie ga. Maar oh wat voelt dit poedersuiker.. ik zit nu echt te twijfelen wat te doen. Ik hockey op dinsdag van 8 tot 10, op vrijdag van 7 tot 9 ongeveer en zaterdag heb ik de hele dag wedstrijd.. en nu heb ik tijdelijk training op woensdag van 7 tot 8. En op vrijdag ben ik vroeg uit (1 uur) maar dan heb ik bijles van 4 tot 5 dus kan ik ook niet de middag werken. En verder moet ik elke avond echt heel veel huiswerk maken/leren anders red ik het gewoon niet..

Maar ik zit nou serieus er over na te denken om ofwel school te verwaarlozen, ofwel stoppen met wat ik het allerliefste doe, hockey.. of om mezelf gewoon 'kapot' te werken een tijdje, dus een paar maanden werken op maandag en donderdag avond en dan 's avonds laat/'s nachts huiswerk maken extra. Of 's ochtends heel vroeg.. wat zouden jullie doen? :=

Eerst even met je vader overleggen. Misschien 50/50 doen qua kosten
Eventueel zondags een baantje nemen?
Als je 2 avondjes in de supermarkt gaat werken dan gaat het nog niet zo hard..

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 20:56

Rebeccaa schreef:

Kan je niet één hockeytraining (tijdelijk) laten vallen? Ik vind het best veel. Denk dat wanneer je daarbij nog gaat werken op je vrije zondag of je resterende vrije avonden, je dat niet lang vol gaat houden. Hou je geen tijd meer over voor jezelf of vriendinnen.

Waar gaan je vriendinnen heen op vakantie? En hoe doen zij het met geld? Je kan ook met hun om de tafel gaan zitten en misschien kijken over een middenweg te bedenken is, bijv. een midweek / lang weekend weg in plaats van een volle week.

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 20:59

CCCCC schreef:

_O-

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 21:00

Rebeccaa schreef:

Pff.. ik heb echt geen idee.. Kan je ouders het niet voorschieten? Dat je het daarna op je eigen tempo terug betaalt van je loon?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 21:37

Dankjullie wel voor jullie berichtjes! Ik zal het nog even verder uitleggen.
Ik zit in een 1e-lijns team. Dus ik kan geen trainingen of wedstrijden skippen voor iets onbenulligs als een baantje, vriendje, huiswerk (muv belangrijke toetsen of zo hoor), .. noem het maar op. Kan ik ook gewoon niet maken want elke training die je mist, mis je aan handigheid en conditie in de wedstrijd.. als ik zou stoppen met hockey zou ik ontzettend veel tijd vrij hebben. Maar het is wat ik het aller liefste doe. Zeg maar wat de meesten van jullie met paardrijden hebben; dat heb ik met hockey.

Op de zondag zou kunnen, maar ik woon in een best christelijk gedeelte dus erg veel is er niet op zondag helaas.. Ik heb geen idee waar we heen gaan, daar zijn we nog niet over uit. Ik denk een bungalow in één of ander park. Maar het is gewoon tja.. mn vader betaald bijles voor me, hockey, reisje naar Italië met school, op vakantie met hem.. hij is er ook gewoon een keer klaar mee.

Rustiger met school ga ik het pas krijgen in de vakantie maar ik denk ook niet dat ie het voor wilt schieten eigenlijk.. kortom het is dus kiezen tussen gezondheid (want lange dagen, weinig slaap, kan ik ontzettend slecht tegen) en wat ik het liefste doe. Offf niet meegaan. Lastig en ik weet het nu echt niet.. vind 't ook zo stom als ik als enige niet mee ga.

Overigens zijn er een paar die wel werken maar die zijn gewoon een stuk slimmer dan dat ik ben := + dat ze ook langere dagen kunnen maken zonder dat ze echt een zombie zijn. En een paar hebben rijke papa's :+

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 21:39

Tja je moet toch een keuze maken. Bespreek het anders eerst met je vader en leg uit dat je graag wilt, maar hockey niet op wil geven.
Misschien is er wel wat op te verzinnen. En anders tja, zonder geld kun je niet mee, simpel & hard, maar wel waar.

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:30

Hallo allemaal!

Ik ben eindelijk weer thuis na een lange dag op school, maar met een goed resultaat. We hebben een 8 gekregen dus de punten voor mijn minor zijn binnen en nu kan ik beginnen met afstuderen! :)

Zag nog een paar nieuwe, welkom! Ik heb de hele dag wel wat bijgelezen maar geen tijd gehad om op te reageren..

Mijn eetlijstje van vandaag:
O: 2 crackers met kaas
T: Eierkoek, appel
L: Wit pistoletje ham kaas ei, champignonsoep
T: Eierkoek
A: Heerlijke tapas bij een restaurant. Afscheidsdinner dus gezellig gegeten
T: appel
Kcal weet ik zo niet maar morgen maar even rustig aan!

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:40

hallo dames!

Fijn dat het bij de meeste goed gaat!

Ik ben zo ziek als een hond en heb vandaag alleen paar hapjes bami op, broodje gezond :+ en 2 rijstwafels.. meer krijg ik echt niet weg. Verder drink ik lekker thee met honing.. verzachtend voor de keel :-)

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 00:07

Rebecca: Lastig! Je hebt geen avonden vrij?

Sharon: Beterschap!

Ik heb een klein stukje taart op vandaag :+ Maar had anders maar 1147kcal dus mocht wel van mezelf :j

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 09:34

Goedemorgen!
Chrissie schreef:
Hallo allemaal!

Ik ben eindelijk weer thuis na een lange dag op school, maar met een goed resultaat. We hebben een 8 gekregen dus de punten voor mijn minor zijn binnen en nu kan ik beginnen met afstuderen! :)

Zag nog een paar nieuwe, welkom! Ik heb de hele dag wel wat bijgelezen maar geen tijd gehad om op te reageren..

Mijn eetlijstje van vandaag:
O: 2 crackers met kaas
T: Eierkoek, appel
L: Wit pistoletje ham kaas ei, champignonsoep
T: Eierkoek
A: Heerlijke tapas bij een restaurant. Afscheidsdinner dus gezellig gegeten
T: appel
Kcal weet ik zo niet maar morgen maar even rustig aan!

Net lijstje! En gefeliciteerd :D

SharonIndezz schreef:
hallo dames!

Fijn dat het bij de meeste goed gaat!

Ik ben zo ziek als een hond en heb vandaag alleen paar hapjes bami op, broodje gezond :+ en 2 rijstwafels.. meer krijg ik echt niet weg. Verder drink ik lekker thee met honing.. verzachtend voor de keel :-)

Beterschap!

Vanochtend gewogen en ik weeg nog hetzelfde als 2 dagen terug, dus ga nu niet zo hard meer gelukkig!
In een week -1,6 kg :j .
Hopelijk vanaf nu ongeveer 0,5 kg per week, moet nog 2kg af ongeveer :)

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 09:47

Oke! :D Nou ik ben dus Amanda, 21 jaar oud.. en ben in het bezit van een friese ruin. :j
Verder ben ik 1.74 lang en weeg 62/63 kilo.

Mijn lijstje van gister:

O: Magere yogurt + beetje muesli
T: 1 Liga evergreen
L: 3 volkoren crackers met kipfilet en eentje met halva jam
T: Cup a soup + Appeltje
A: Bietjes en 2/3 aardappels erbij en kip.

Volgens mij was dat het wel. :P