Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Leuk gedaan! Is dat backstage pass? Zo vind ik 'm wel leuk! Een hele nagel wordt mij een beetje te druk..
Grr, wel belastingsbrieven en een boete.. Geen NPF
Rijerijerije schreef:Heb in een vlaag van verstandsverbijstering deze roos voor in m'n haar gekocht, en bij de Etos zag ik een lakje dat daar super bij past:
https://lh5.googleusercontent.com/-xX8h ... 070536.JPG
Nu nog iets om erbij te dragenAch ja, zwart kan altijd natuurlijk
Vanillia schreef:Pff jullie gaan echt heel hard! Ik lees iedere keer wel bij, maar het lukt me echt niet om iedere keer te reageren..
Heb een scheur in 1 van m'n lange nagels, echt net op het randje van m'n nagelbedHeeft iemand een tip om 'm niet af te hoeven knippen?
Heb gisteren gezondigd en een bestelling geplaatst bij TD:
CG Meet me under the mistletoe 3 pack (Ring in the Red, Velvet Bow, Glittering Garland) (kerstkado)
CG Ahoy!
CG Cowgirl Up
MISA - Dreamy purple
Barielle - Elle's Spell
Color Club - Shabby Drab
Heb wel een bevestiging gehad gisteren na het bestellen, maar daarna niks meer gehoord. Hoe lang duurt het meestal totdat je een verzendbericht krijgt?
Ladyloe schreef:Vanillia schreef:Pff jullie gaan echt heel hard! Ik lees iedere keer wel bij, maar het lukt me echt niet om iedere keer te reageren..
Heb een scheur in 1 van m'n lange nagels, echt net op het randje van m'n nagelbedHeeft iemand een tip om 'm niet af te hoeven knippen?
Heb gisteren gezondigd en een bestelling geplaatst bij TD:
CG Meet me under the mistletoe 3 pack (Ring in the Red, Velvet Bow, Glittering Garland) (kerstkado)
CG Ahoy!
CG Cowgirl Up
MISA - Dreamy purple
Barielle - Elle's Spell
Color Club - Shabby Drab
Heb wel een bevestiging gehad gisteren na het bestellen, maar daarna niks meer gehoord. Hoe lang duurt het meestal totdat je een verzendbericht krijgt?
Ik heb gekeken en ik vind vooral MISA - Dreamy purple & Color Club - Shabby Drab 2 hele leuke kleuren!