Sauna liefhebbers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_sharona_

Re: Sauna liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 09:11

Heerlijk! Geniet er van!

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 09:37

Aanrader: met een WK-wedstrijd van Oranje naar de Veluwse Bron! Geen KIP! :))

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 10:13

Ik kom hier een beetje binnenvallen, maar hebben er mensen hier ervaring met Deverana in Den Bosch?
Ik las op hun site dat ze nogal moeilijk kunnen doen over groepen. Klopt dit ook in de praktijk?

Met onze vriendengroep gaan we vrij regelmatig (3-4 keer per jaar) naar de sauna, en we hebben er ook al een aantal gehad (o.a. De Veluwe in Lunteren, Thermen Nijmegen, Veenendaal, Bussloo) en zouden wel eens wat nieuws willen proberen. We zijn een gemengde groep van maximaal 7, maar overdag splitsen we meestal op. Eten is dan wel weer iets wat we dan graag met zijn allen doen, maar dat wordt niet overal gewaardeerd. Op zich begrijpelijk, maar het beperkt ook wel in de keuze.

Hebben jullie nog aanraders in het midden van het land? Liever niet heel massaal (Bussloo is wel een beetje de max, en eigenlijk alleen op rustigere dagen).

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 12:47

Rije schreef:
Aanrader: met een WK-wedstrijd van Oranje naar de Veluwse Bron! Geen KIP! :))

BRILJANTE tip!! _/-\o_

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 12:51

:D

En toen wij er waren kregen we ook nog 's vrijkaarten voor een volgende keer, omdat 'we' gewonnen hadden! Dat hele voetbal kan me gestolen worden, maar dit was toch wel een fijne bijkomstigheid! :)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 12:55

Ik ga eens even het speelschema Googelen binnenkort :')

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 12:57

EK staat voor de deur maar daar doet Oranje niet aan mee helaas... ;) En het WK duurt nog effies...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 12:58

oomens schreef:
Ik kom hier een beetje binnenvallen, maar hebben er mensen hier ervaring met Deverana in Den Bosch?
Ik las op hun site dat ze nogal moeilijk kunnen doen over groepen. Klopt dit ook in de praktijk?

Met onze vriendengroep gaan we vrij regelmatig (3-4 keer per jaar) naar de sauna, en we hebben er ook al een aantal gehad (o.a. De Veluwe in Lunteren, Thermen Nijmegen, Veenendaal, Bussloo) en zouden wel eens wat nieuws willen proberen. We zijn een gemengde groep van maximaal 7, maar overdag splitsen we meestal op. Eten is dan wel weer iets wat we dan graag met zijn allen doen, maar dat wordt niet overal gewaardeerd. Op zich begrijpelijk, maar het beperkt ook wel in de keuze.

Hebben jullie nog aanraders in het midden van het land? Liever niet heel massaal (Bussloo is wel een beetje de max, en eigenlijk alleen op rustigere dagen).

Niet als groep naar binnen gaan dan, gewoon twee reserveringen of drie maken onder verschillende namen :+ dan weten ze ook niet dat je een groep bent. Devarana is heerlijk <3

Rije, tijdens een populaire OS wedstrijd gaan dan :D Zijn wij ook van plan _O- ook de VB (Zwemmen, wielrennen) ik heb alleen geweigerd tijdens de paardensport te gaan :')

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 14:29

Rije schreef:
EK staat voor de deur maar daar doet Oranje niet aan mee helaas... ;) En het WK duurt nog effies...

Ahh kak -O- Dat voetbal verpest hoe dan ook mijn leven ^)

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:10

Sprry dat ik zomaar binnen kom vallen maar ik heb een paar vragen waarvan ik hoop Dar jullie mijn kunnen helpen. Aan staan de zondag gaan mijn vriend en ik voor het eerst naar de sauna de zwaluwhoeve nu blijven wij daar heel de dag tot s,avond laat maar kan je daar nu ook pinnen of alleen contact betalen? Is het ook zo dat je ook makkelijk bij je locker kan om je geld of pinpas te pakken

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:12

nardxash schreef:
Sprry dat ik zomaar binnen kom vallen maar ik heb een paar vragen waarvan ik hoop Dar jullie mijn kunnen helpen. Aan staan de zondag gaan mijn vriend en ik voor het eerst naar de sauna de zwaluwhoeve nu blijven wij daar heel de dag tot s,avond laat maar kan je daar nu ook pinnen of alleen contact betalen? Is het ook zo dat je ook makkelijk bij je locker kan om je geld of pinpas te pakken

Meestal krijg je een bandje, waarin een chip zit. Dan hoef je bij bestellen alleen die chip te laten scannen en betaal je pas als je weg gaat, pin of contant kan dan meestal allebei.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:13

Je krijgt een bandje, als je iets bestelt word je bandje gescand en word het in het systeem gezet en aan het einde van de dag lever je je bandje in en reken je alles in 1x af. :)

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:22

Harstikke bedankt dan weet ik voor nu voldoende

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 15:54

Bon voor gratis entree Elysium ontvangen bij een bestelling bij een webshop, dus voor eind mei weer een dagje Me-time geboekt yeah!

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 21:45

Wij zijn net terug van de zwaluwhoeve en hebben enorm genoten en hebben lekker ontspannen. Voor ons is dit zeker een aanrader en zouden we zo weer doen

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 18:43

Is er iemand die ik blij kan maken met 2 entreekaartjes voor de Zwaluwhoeve? Alleen nog geldig a.s. woensdag en donderdag :)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 00:57

Hee hallo, ik ga woensdag met mijn vriend naar Elysium :) Maar begrijp ik goed dat je zelf je zeep enzo mee moet nemen, of staat er ook gewoon scrubzout en shampoo daar? En vindt iedereen het eten zo tegenvallen? Want ik moet zeggen dat het me niet tegenhoudt om erheen te gaan maar het is wel fijn om het te weten van tevoren :)

Ik ben trouwens "gewend" aan Thermen Schiedam, ik weet niet of iemand weet hoe ze vergelijken?

Edit: ik kan niet echt vinden op de site of je een beetje in een tuin kunt liggen, is dat wel?

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 16:13

MamaMiesje schreef:
Rije schreef:

Ahh kak -O- Dat voetbal verpest hoe dan ook mijn leven ^)

Maaaar...als ik nou donderdagmiddag tot -avond 7 juli ga...Dan moet Duitsland spelen om 21:00 (en ik ga dus naar een Duitse sauna, hier net over de grens) :j <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 16:14

Magrathea schreef:
Hee hallo, ik ga woensdag met mijn vriend naar Elysium :) Maar begrijp ik goed dat je zelf je zeep enzo mee moet nemen, of staat er ook gewoon scrubzout en shampoo daar? En vindt iedereen het eten zo tegenvallen? Want ik moet zeggen dat het me niet tegenhoudt om erheen te gaan maar het is wel fijn om het te weten van tevoren :)

Ik ben trouwens "gewend" aan Thermen Schiedam, ik weet niet of iemand weet hoe ze vergelijken?

Edit: ik kan niet echt vinden op de site of je een beetje in een tuin kunt liggen, is dat wel?

Ze hebben er gewoon shampoo, scrubzout etc. En het eten is duur maar wel prima :) en in de tuin is plek zat! :D

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 16:21

Elysium heeft een heerlijke, ruime tuin, zo niet enorm :D. Ik was erg tevreden moet ik zeggen, ook met drukte plek zat, zowel buiten als in de sauna's.

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 17:26

Magrathea schreef:

In de douches is gewoon shampoo en douchegel en er is een aparte scrubruimte met grote schalen scrubzout. De tuin is idd enorm! Er zijn ligstoelen en hangmatten. Ik vind het eten idd duur maar wel lekker hoor. Het lopend buffet tenminste, wij nemen altijd zo'n arrangement. Genoeg keuze uit verschillende warme en koude dingen. Ik vind het zelf echt een hele fijne sauna. Veel verschillende sauna's en baden. Op het parkeerterrein denk ik altijd mehhh het is weer druk, maar het is zo groot dat je daar eigenlijk niks van merkt.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 20:29

Oh dat is lekker :j Helaas gaan we toch niet woensdag maar het klinkt het wel waard om de afspraak niet te vergeten. Bedankt voor de tips!

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 20:59

Ik ga donderdagmiddag lekker *\o/* Gezichtsbehandelingetje geboekt ook +:)+

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 23:47

Ik ga 20 juli eindelijk weer eens yeahh! Spa Sereen, ook een massage geboekt.

Dit keer met een vriendin. Ook heel leuk maar alleen gaan de vorige keer is me ook goed bevallen. :D

Slimmm ivm de wedstrijd van Duitsland Mamamiesje!

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 11:24

Het was zaaaalig rustig :')