Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oomens schreef:Ik kom hier een beetje binnenvallen, maar hebben er mensen hier ervaring met Deverana in Den Bosch?
Ik las op hun site dat ze nogal moeilijk kunnen doen over groepen. Klopt dit ook in de praktijk?
Met onze vriendengroep gaan we vrij regelmatig (3-4 keer per jaar) naar de sauna, en we hebben er ook al een aantal gehad (o.a. De Veluwe in Lunteren, Thermen Nijmegen, Veenendaal, Bussloo) en zouden wel eens wat nieuws willen proberen. We zijn een gemengde groep van maximaal 7, maar overdag splitsen we meestal op. Eten is dan wel weer iets wat we dan graag met zijn allen doen, maar dat wordt niet overal gewaardeerd. Op zich begrijpelijk, maar het beperkt ook wel in de keuze.
Hebben jullie nog aanraders in het midden van het land? Liever niet heel massaal (Bussloo is wel een beetje de max, en eigenlijk alleen op rustigere dagen).
nardxash schreef:Sprry dat ik zomaar binnen kom vallen maar ik heb een paar vragen waarvan ik hoop Dar jullie mijn kunnen helpen. Aan staan de zondag gaan mijn vriend en ik voor het eerst naar de sauna de zwaluwhoeve nu blijven wij daar heel de dag tot s,avond laat maar kan je daar nu ook pinnen of alleen contact betalen? Is het ook zo dat je ook makkelijk bij je locker kan om je geld of pinpas te pakken
MamaMiesje schreef:Rije schreef:EK staat voor de deur maar daar doet Oranje niet aan mee helaas...En het WK duurt nog effies...
Ahh kakDat voetbal verpest hoe dan ook mijn leven
Magrathea schreef:Hee hallo, ik ga woensdag met mijn vriend naar ElysiumMaar begrijp ik goed dat je zelf je zeep enzo mee moet nemen, of staat er ook gewoon scrubzout en shampoo daar? En vindt iedereen het eten zo tegenvallen? Want ik moet zeggen dat het me niet tegenhoudt om erheen te gaan maar het is wel fijn om het te weten van tevoren
Ik ben trouwens "gewend" aan Thermen Schiedam, ik weet niet of iemand weet hoe ze vergelijken?
Edit: ik kan niet echt vinden op de site of je een beetje in een tuin kunt liggen, is dat wel?
Magrathea schreef:Hee hallo, ik ga woensdag met mijn vriend naar ElysiumMaar begrijp ik goed dat je zelf je zeep enzo mee moet nemen, of staat er ook gewoon scrubzout en shampoo daar? En vindt iedereen het eten zo tegenvallen? Want ik moet zeggen dat het me niet tegenhoudt om erheen te gaan maar het is wel fijn om het te weten van tevoren
Ik ben trouwens "gewend" aan Thermen Schiedam, ik weet niet of iemand weet hoe ze vergelijken?
Edit: ik kan niet echt vinden op de site of je een beetje in een tuin kunt liggen, is dat wel?