tutorials doe ik niet aan hoor

Knippen ga ik ook weer zelf doen, faalt het, kan ik altijd nog naar de kapster

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMercury schreef:Haha ja en dan ziet het er zo afgewassen uit.. Het is ook heel moeilijk als je paarden hebt om je haar zo weinig te wassen, stinkt verschrikkelijk natuurlijk
Janedieene schreef:Je kunt donkere haren niet lichter blond verven, die moet je altijd ontkleuren. Toch maar een pruik zoeken dus.Ik zal het kort houden haha
Wij moeten voor drama een film verfilmen, maar dan in 5 / 10 minuten.
Wij hebben gekozen voor de film Wild Child.
Waar gaat de film over?
Poppy Moore is een typisch 16 jarig amerikaans pupermeisje, wiens moeder 5 jaar geleden is overleden, door die klap is ze toen veranderd in een truttige meid, die alleen maar van feesten houd. Na een de zoveelste waarschuwing van haar vader te overtreden wordt ze naar een kostschool in Engeland gestuurd. Hier kan ze zich niet goed inleven, en heeft moeite met vrienden maken, ze hoort er met haar dure kleding en hoge hakken ook niet bij. Uiteindelijk smeed ze een plannetje om van de school geschorst te worden, later is de school met opzet in brand gezet, en iedereen denkt dat Poppy de stichter was, waardoor ze voor het gerecht moet komen, maar inmiddels heeft ze wel vrienden gemaakt, en is ze verliefd geworden, en kwam ze er achter dat haar moeder zelf ook op diezelfde school heeft gezeten, maar ik heb geen zin meer om nog verder uit te leggen
Nouja goed, ik speel dus Poppy Moore, het kleine meisje op de hakjes, met lange haren en een zonnebril. (Omdat ik zelf ook lang haar heb en klein ben)
In het begin van de film heeft ze blonde haren, nadat ze halverwege de film naar de kapper gaat, krijgt ze haar natuurlijke haarkleur terug, bruin.
Mijn haren zijn donkerblond, wat wij wilden doen is mijn haren blond 'verven' en halverwege de film gewoon mijn eigen haarkleur gebruiken. Wat we niet willen is zo'n gele spuitbus zoals je met koninginnendag hebt in oranje.
Dat ziet er 'te' nep uit. En voor een echte truttige meid kan je niet met lelijke haren rond lopen.
Een pruik is wat we eerst dachten, maar het is dus niet erg makkelijk om een langhaar blonde pruik te vinden die nog niet in de klit zit.. behalve de echte pruiken, maar dat is ons te duur.
Daarnaast wil ik zelf niet mijn haren niet echt laten verfen, ook een spoeling wil ik niet, want dat duurt meestal 30 / 40 wasbeurten.
Dus, bij deze, wie weet hoe ik mijn haren kan verfen voor een dag?
Het maakt niet uit als het de volgende dag er nog niet uit is. Maar ik wil er niet te lang mee lopen.
Hier nog een trailer, om even beeld te schetsen: