Ik zat al een lijstje te maken van dingen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muisbal schreef:Wel vind ik die plakbandjes om de potjes altijd vréééselijk! Krijg ze er heel slecht af en het maakt je potje sticky
Donkerblauw schreef:NatassJa schreef:Bij Etos is zaterdag 29e de L'oréal Paris Resist&Shine nagellak van 9,49 voor 1,90. Tussen 16.00 en 17.20.Wel maximaal 2 per klant.
Ik ging gister voor de Garnier Bodylotion, die was tussen 16.00 en 17.20 uur maar 80 cent, ipv 4,70. Maar 't was om half 4 al op, en de winkel stond vol met wachtende mensen tot het 4 uur zou worden.![]()
Bummer, want ik wilde die bodylotion ook errug graag..
NatassJa schreef:Ik woon gelukkig in een klein dorpje waar niet veel mensen nagellak kopen volgens mijAlles staat hier altijd bomvol. Maar zal je net zien, dat het zaterdag wel stervens druk is..
Donkerblauw schreef:NatassJa schreef:Ik woon gelukkig in een klein dorpje waar niet veel mensen nagellak kopen volgens mijAlles staat hier altijd bomvol. Maar zal je net zien, dat het zaterdag wel stervens druk is..
Ik dacht ook altijd dat er bij 'mijn' Etos nooit iemand kwam, totdat de bodylotion in de aanbieding kwam.
Nouka schreef:Mijn handen jeuken om de Limited Edition van Catrice te halen bij de Kruidvat .... morgen mag ikDie express dry drops klinken ook goed... oh oh