Nee nog niet,me H.A. wilde niet mee werken. Had het formulier ook al mee genomen,want dat moest hij dan ondertekenen stond erop. Ik kán nog naar alternatieve geneeskunde gaan,die man test je dan ook met een of andere apperatuur.Dat kost dan 85,- maar wat heb ik er aan als het niet erkend word in de geneeskunde. Nu moet ik miss. binnenkort geopereerd worden en de H.A. zei dat ik dan moest vragen of ze ook wat hersenvocht wilde afnemen om te testen op Lyme. Ik begrijp niet waarom dit allemaal zo moeilijk moet gaan.Ze praten wel over Lyme,maar ze doen er niks aan.
Handtekening van een huisarts heb ik niet eerder van gehoord, ik dacht dat het gewoon zonder kon.. Zou je niet naar een ILADS arts kunnen? Daar ben ik heel tevreden over Die kan testen (In Duitsland of bij ProHealth) en ook behandelen, dan heb je ook iets aan de uitslag naast de bevestiging voor jezelf natuurlijk.
Regulier kunnen ze wel hersenvocht afnemen maar de test die ze ervoor hebben is maar liefst 15% betrouwbaar Daar schiet je dus niks mee op.
Dat schiet idd. ook niet op dan. Ik had het formulier gedownload via Pro Health en daar stond op dat je H.A. moest ondertekenen,anders konden ze geen test doen.Vond ik erg raar,miss. is dat sinds kort? Kga eerst maar eens zo'n Vegatest doen,kijken wat daar uit komt,en dan verder kijken.
Je kunt een mailtje sturen naar info@mijnlabtest.nl die zitten namelijk internationaal in de (alternatieve) geneeskunde en dna onderzoek en research. Wellicht kunnen ze je helpen of doorverbinden?
Op en af hier, maar meer af. Laatste paar maanden ook weer iedere nacht het zweten, drijfnat. Zo heb ik tijdens mijn sportverleden nog nooit gezweet haha. Smerig. Kleding verwisselen en bed omdraaien is dan noodzaak. Ook blijft het duizelige , mistige, niet goed gefocust kunnen kijken en niet scherp kunnen zien enorm vervelend.
Ik zit er aan te denken eens twee weken te stoppen, eerdaags overleggen. En daarna weer een switch van behandeling. - hebben we beet? en oa daardoor herxen en ziek? - hebben we totaal niet beet? - hebben we beet maar heb ik veel bijwerkingen van alle medicijnen.
Ik weet het niet. Kiezen tussen kwaden. Als we beet hebben wil je niet nu stoppen, als we niet beet hebben wil je ook niet te lang doorgaan met rommel.
Hannanas
Geplaatst: 03-05-16 08:48
Ben trouwens benieuwd of m'n cd57 wel gestegen is na een jaar.
melody7
Geplaatst: 03-05-16 09:26
Wat balen dat het meer af dan op gaat Dat zweten ken ik! Alleen kan ik dan echt niet slapen dus ik wordt nooit in een nat bed wakker, dat lijkt me helemaal een rot gevoel. Dat wazige gevoel om het zo maar even samen te vatten is bij mij sinds een maand, misschien 2 maanden veel beter Af en toe nog wel een mindere dag maar over het algemeen ben ik gewoon helder!
Verder weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik ervan moet denken. Het ging heel goed, toen ging het ineens helemaal fout vanuit niks. Daar moest ik toen extra magnesium voor nemen en toen was het in een week of 2 wel weer goed maar toen ging ik naar die Lyme dag en dat was echt 10 keer teveel Vorige week was 3x niks door de week ervoor, zondag lymedag, maandag niks, dinsdag naar het ziekenhuis voor mijn tante, allerlei dingen bakken voor mijn zus en haar 's avonds wegbrengen naar stage wat best lang duurde. Woensdag GGD en Mel & de hond uitlaten en voeren, toen 2 dagen niks omdat het al helemaal niet meer ging om vervolgens zaterdag met heel veel pijn toch naar mijn zus te gaan wat veel langer bleek te duren en toen was ik helemaal klaar . Daarna heb ik dus een week helemaal niks gedaan (vorige week)
Sinds woensdag gaat het weer iets beter, donderdag heb ik Mel geborsteld, zaterdag ben ik naar mijn zus geweest (wat nu wel gewoon goed ging) en gisteren heb ik na 2,5 weken weer gereden Maar goed, dat is dus wel puur overbelasting en dat doe ik zelf dus dan heb ik er minder moeite mee dan als het vanuit niks komt.
Ik heb wel veel met mijn cavia's aangeklooid en samen met mijn vader een paar hindernissen voor ze gemaakt, dan heb ik hier buiten ook iets wat een beetje actief is te doen
Bij de GGD heb ik trouwens super veel geluk gehad! Ik had daar een heel naar mens, die zou me die keer gaan zeggen dat ik naar een psychiater moest en daarna zou ze me door gaan verwijzen naar de leerplicht ambtenaar (handig dat iedereen aan mijn kant staat, ik was dus al gewaarschuwd) We hadden de afspraak dus al 2 keer verzet om te rekken, woensdag kwam ik daar met lood in mijn schoenen aan... Verkeerd ingepland Dus ik kreeg iemand anders, zij begreep het wel helemaal en was heel aardig. Ik ga nu dus voortaan naar haar en ze horen me dus juist te helpen in plaats van dwars te zitten! Dus nou krijg ik komend jaar als het nodig is meer hulp met school om bv. certificaten langer geldig te laten zijn
Ik heb toevallig zo om half 12 een afspraak bij mijn arts dus ik ben benieuwd! Ik hoop dat ik andere medicijnen krijg want echt opschieten doet het niet. Het zou helemaal mooi zijn als ik iets krijg waar ik mee in de zon mag maar dat zal wel niet
Balen dat het minder gaat hannanas, Fijn dat je nu wel iemand hebt die met je meewerkt ipv tegen werkt melody!'
Ik heb extra maand doxycicline gekregen. Ik merk wel verbetering van de pijnen in mn botten Maar soms heb ik het nog wel, en idd ook dat wazige in mijn hoofd of neiging tot scheelkijken.oververmoeide ogen heb ik nog last van.
Hoop dat het na 8 weken antibiotica klaar is maar ben er beetje bang voor. Was natuurlijk in augustus al gebeten. Als ik in duitsland nog eens extra wil laten testen na de ab kuur, na hoeveel dagen/weken na stoppen doxi kan ik dat dan het beste doen?
Fijn dat er wel wat verbetering is Eloya! Nou maar hopen dat het helemaal over gaat met die maand extra..
Ik ben net terug van mijn arts. Heb toch ook Bartonella (gaan we verder niet laten onderzoeken omdat die tests niet heel betrouwbaar zijn en het toch duidelijk is) dat had ik eigenlijk al wel verwacht, maar dat is dus co-infectie nummer 4. Toch een hele lijst zo.. Hij denkt ook nog steeds aan darm parasieten omdat alles die kant uit wijst, in Oktober was er in de onderzoeken niks te zien maar dat gaan we toch nog een keer laten doen.
Ik krijg nu nieuwe medicijnen, ik blijf Pure and Fulvic (fulvinezuur), huma soak, fauna mana en magnesium gebruiken.
Argentyn, minocycline, azytromicine en artemisinine stop ik mee en daarvoor in de plaats komen TBB Plus, DTC Plus (beide 2x per dag 1 capsule) en de antibiotica Rifampicine 1x per dag 600 mg en Zinnat 2x per dag 500 mg.
juudii5
Geplaatst: 03-05-16 23:03
Hannanas schreef:
Ben trouwens benieuwd of m'n cd57 wel gestegen is na een jaar.
waar laat jij het testen?
Hannanas
Geplaatst: 04-05-16 09:44
Thnx melody voor het omschrijven van je medicijn switch! Vind ik heel interessant. Zo ben je ook een beetje te volgen. Hopelijk helpt dit je! Jammer dat jij nu stagneert, hopelijk nu weer stijgende lijn.
Ik nog steeds aan 150 Mg mino, 200 Mg plaquenil en 1200 Mg rifampicine en dan natuurlijk grapefruit, bfm-1, Samento, banderol, gluthation, glutamine, foliumzuur, spijsverteringsenzymen, blablablabla etc. En silver2000acs... Ik vind de zilver zo vies.. Maar ik ga vandaag weer beginnen!!! Even doorbijten.. :/
Ik vind het ook interessant om te zien wat jij krijgt ja! Wel grappig dat ze allebei verschillende middelen naast antibiotica gebruiken ondanks dat ze allebei ILADS zijn, dat gaat denk ik echt op eigen ervaringen. De antibiotica zijn dan weer wel vaak hetzelfde
Dat hoop ik ook ja! En voor jou natuurlijk ook, het liefst heb ik natuurlijk dat we over een paar jaar allemaal uit dit topic kunnen..
Heb jij veel last van de Rifampicine? Ik had het gisteren opgezocht en schrok er wel een beetje van, veel mensen die er flink last van krijgen.. Maar ook die er (tijdelijk) flink van opknappen, dat is beter om te horen!
Ik ben net bij mijn huisarts geweest en ze werkt gelukkig weer mee Zij gaat ook prikken op de leverfunctie (en nog iets geloof ik) omdat dat bij rifampicine slim is om in te gaten te houden. En het parasieten onderzoek kan ook via haar, dan is het gratis
Ik vind die fauna mana heel vies, dat is poeder maar dat spul lost niet op. Ik gooi het nu in jus d'orange en dan is het redelijk te doen, maar het blijft smerig.. Succes daarmee!
melody7
Geplaatst: 07-05-16 19:54
Hebben jullie ook zo'n 'zuur' gevoel in je spieren? Ik heb dat wel vaker, maar de laatste tijd begint het in mijn benen echt op te vallen. Zeker als ik net een trap op ben gelopen of als ik even op mijn hurken zit is het eigenlijk altijd bingo nu en dan moet ik dus echt meteen gaan zitten, anders val ik gewoon om omdat mn spieren dan zo erg pijn doen dat ik er eigenlijk niks meer mee kan.
Verder gaat het nu wel prima, gisteren een klein stukje buiten gereden, vandaag in de tuin 'bezig' geweest. Cavia's op de foto zetten dus, maar dan loop je toch best wat rond en dat ging wel goed Dinsdag begin ik met de nieuwe medicijnen dus ik ben benieuwd hoe het dan gaat. Eerst maandag nog even bloedprikken.
Ik herken dat niet zo melody, wel dat ik erg stijf ben soms en gewoon die onverklaarbare pijn (scheuten) soms in mijn botten, vooral onderarmen en benen. En heb sinds de weersverandering verschrikkelijke hoofdpijn :/
Gisteren bloedgeprikt om te bekijken of de vitamine d weer omhoog gegaan is en hoe de leverwaarden zijn na een maand antibiotica.
moonfish13
Geplaatst: 07-05-16 23:22
Ik slik voor dat stijve en verzuurde dus Tramadol. Met name opstarten vind ik maar een onaangename aangelegenheid zonder tramadol, en dan krijg ik alleen maar meer pijn van het verkrampen.
Verder gaat het hier erg wisselend momenteel. Ik ben weer begonnen met behandelen en gebruik nu weer een ontwormingsmiddel en nog steeds immuuntherapie. Merk dat ik geregeld wat verhoging lijk te hebben, en gauw moe. Enerzijds knap ik erg op van het ontwormingsspul, maar ik moet ook weer meer ontgiften waardoor ik heel slecht in slaap val. Vannacht was het weer half 5 dat ik kon slapen, ondanks temazepam. Dat slapen is echt een ramp nog steeds, echt ik ben dat zo zat. Verder heb ik gewoon de pech dat het vollop pollenseizoen is en ik dus nog heel erg reageer nog steeds met grieperigheid en echt verrot moe. Heb drie soorten medicijnen tegen allergie, twee lichtere maar ik moet er echt Fexofenadine bij nemen, de 180 mg versie en dat maakt zo suf. Dus het is wikken en wegen, ik had ze eerst gehalveerd maar ik was weer zo hangerig en moe dat ik vandaag weer een hele genomen heb. Hopelijk is mijn lichaam er nu gewoon aan gewend en voel ik me nu niet meer zo'n zombie van de fexo.
Conclusie, het is nog niet wat ik wil. Maar ik heb ondanks de medicijnen nog steeds jeuk, en dus nog steeds allergische klachten. Dat ik dus niet alle energie heb is heel goed verklaarbaar. Voor de pollen ging het echt een poos veel beter, de Gc MAF doet fijn zijn werk, maar dat schijnt ook op allergie in te werken. Ik heb het vermoeden dat mijn lichaam daardoor nu keihard knokt om dat issue op te lossen, en dat ik daarom zo reageer. Mijn immuunsysteem doet het nu al zoveel beter, ik heb het voor de reumatoloog toen een week niet gespoten, en bij herstarten deelde het echt een flinke tik uit. Echt duidelijk weer hoe goed het werkt.
Ik vind jullie toch wel kanjers hoor! jullie gaan niet bij de pakken neer zitten en gaan door,maken er wat van. En dat vind ik best knap,heb respect voor jullie.
Heeft iemand van jullie ook de Neurologische Lyme?
Stijf en pijnscheuten/steken (gewrichten, botten, spieren en ik denk ook zenuwen) heb ik idd ook. Hoofdpijn heb ik een paar weken veel meer gehad maar dat is nu gelukkig weer minder. Ik denk ook door het weer of pollen oid.
Slechte nachten zijn echt klote Moonfish En die allergieën natuurlijk ook.. Ik heb wel pollen allergie/hooikoorts maar gelukkig niet zo erg. Ik heb er neusspray voor en dan gaat het wel redelijk. Alleen wat meer verstopt en soms traanogen. Mijn slaapprobleem is sinds de 'nieuwe' melatonine echt weg, helemaal geweldig Gelukkig gaat je immuunsysteem wel vooruit!
Ik denk dat het grootste gedeelte hier neurologische Lyme heeft Gohya, maar mijn arts denkt ook dat er niet echt grenzen zijn binnen Lyme, dus dat je in een later stadium eigenlijk altijd 'neurologische lyme' hebt omdat het nou eenmaal verspreid. Alleen zal niet iedereen er even erge klachten van krijgen oid. Ik weet niet precies hoe hij het zei, was al bij de eerste afspraak en mijn geheugen is niet zo goed omdat ik dus inderdaad neurologische klachten heb
texelse
Geplaatst: 08-05-16 09:51
ik lees nog steeds mee hier, en af en toe lopen de tranen over mijn wangen van jullie berichten en begrijp ik hoeveel mazzel ik (en nog 2 gezinsleden) gehad hebben dat we er zo onder vandaan gekomen zijn. (2 helemaal genezen, en 1 alleen restverschijnselen) Heel veel sterkte voor jullie allemaal, en niet in de laatste plaats met het onbegrip van de buitenwereld.
moonfish13
Geplaatst: 08-05-16 13:16
Texelse, wat fijn! Van de week trof ik ook iemand wiens zusje genezen is, zij het met restverschijnselen. Zij schrok er enorm van wat een impact het heeft en hoe slecht en peperduur de behandelingen zijn.
Qua bij de pakken neer zitten.. Gisteren was ik het echt zat moet ik zeggen. Kijk ik neem en prik braaf mijn middelen, maar op een gegeven moment 'vergeet' ik de dingen die wel vooruit zijn gegaan ofzo. Zelfde met de immuuntherapie, dat is echt iets wat op langere termijn werkt en dat gaat niet zonder slag of stoot. Mijn moeder kreeg ooit immuuntherapie voor huisstofmijt en werd daar hartstikke ziek van, dus dat mijn lichaam nu keihard knokt tegen de hooikoorts is niet gek. Het feit dat ik dus slechts heel moe ben en slecht slaap zou dus iets moeten zijn waar ik blij mee moet zijn, maar dat ben ik gewoon niet. Bij het starten van de immuuntherapie zat ik in een niet te doorbreken cirkel met klachten waarvan ik dacht dat ze nooit weg zouden gaan. Daarvan is een deel, met name cognitief echt 400% verbetert. Maar gelukkig had ik wel meer energie, en dat heb ik nu echt beduidend minder. Dat doet wel zeer, maar ik kan niks anders als doorgaan gezien ik anders weer erg terugval in zeer korte tijd. Laatst bij de reumatoloog heb ik daar alles voor gestopt, ik had toen dus echt geen leven meer en heb eigenlijk 70% op bed gelegen en kon niks meer. Toen heb ik gezworen dat ik nooit meer zou mopperen, en toch overkomt het me weer.
Voor de beeldvorming:
moonfish13
Geplaatst: 09-05-16 00:30
Dit is alles wat er bij mij vandaag in ging.. Ben er momenteel weer ff zo zat van. Al dat gedoe, ik acupunctuur/dry needle 2 a 3 keer per week om mijn rug en nek goed te houden, magnesium prikken ook 2-3 keer. En elke dag B1 en immuuntherapie prikken plus die supplementen. Ben er nu gewoon ff klaar mee, ik ben toe aan rust in mijn hoofd. Ik mag dit weekend met mijn ouders mee naar hun caravan op de veluwe, dan kan mijn pony mee. Denk dat ik dat maar ga doen, even een andere omgeving zal me denk ik wel goed doen, gewoon even wat dagen enkel brainless door het bos sjokken. Merk dat ik het zelf fixen van alles gewoon emotioneel even niet meer red, voel me er momenteel erg alleen in. Het beeld:
Hannanas
Geplaatst: 09-05-16 08:57
Wat ben ik blij voor jullie texelse! Het is nog altijd stiekem mijn hoop. Ergens diep weggestopt ivm 13 jaar telleurstelling.. Maar toch.. De mens wilt leven he.
Hier ff gestopt sinds gisteren. Ik ben heel gek m'n laatste strips minocycline kwijt. Dan ook plaquenil en rifampicine gestopt. Meerendonk belt ook snel weer. Ik ben benieuwd wat ik ga merken.
Laats toen ik twee weken moest kruipen vanwege door m'n rug gegaan heb ik zo heerlijk geslapen.. Half 10 ging t licht uit, half 9 fris wakker. Nu alweer dikke week klote. Waar ligt t aan.. Ik wil het terug!! - pijn? - bedlegerig en dus nauwelijks prikkels en nog minder doen op een dag behalve de schuifeltjes om de rug toch proberen te ontspannen - ibuprofen 3 x 400 met 3 x 1000 paracetamol?
Knuffel moonfish!!! Kun je er hulp in zoeken? Om toch even de zware verantwoordelijkheid te kunnen delen?
Gohya ik heb veel neuro klachten. Ik kan best ff knallen kwa lijf, dan gaat t brain gelijk op stand-by. Ook wel fikse PEM na beweging maar de grootste belemmering is gewoon de mist en de stand-by. Liggend werk, lezen, film kijken etc vaak gewoon onmogelijk. Liggend hobby's zoals breien, lezen, foto's kijken, schilderen, contact met mensen via telefoon of gesprek of whatsap..facebooken, bokken, weetikveel.. Kan gewoon nauwelijks. Het is echt eten, hond, slapen en verder mij heel poedersuiker en onscherp voelen. Op een supergoede dag wat bokken en gezellige scherpe interactie met een fris hoofd met m'n vriend. Zoals veel mensen met mooi weer doen: lui terrasje pakkend in de zon zittend of lekker kletsen in de tuin met een hapje eten.. &€@@@& echt een ver van mijn bed show. Ik ben nu net wakker, lig nog in bed, al een half uur bezig met dit bericht. Echt heel zonde van m'n energie. Maar ook belangrijk ff ventileren.
Slechte nachten slopen moonfish. Goed punt wat je aanhaalt over de huisstofmijt.. Kun je nagaan hoe zwaar dat is voor een gemiddeld persoon, ellendig en moe. Plus dus je nachten plus dus geen vooruitgang.. Dat maakt iets heel erg zwaar om door te gaan. Heb je de afgelopen periode wel van pony kunnen genieten? Hou je daar aan vast, want dat is ook een tijd minder geweest toch? Ben je al het weekend weg geweest of is dat aankomend weekend?
melody7
Geplaatst: 09-05-16 10:10
Wat super om te lezen dat jullie er zo goed als vanaf zijn Texelse! Ik blijf er ook op hopen. Vroeg of laat moet je toch een keer iets vinden wat echt aanslaat..
Leuk dat je mee mag naar de Veluwe Moonfish! En gaaf dat je pony mee kan
Dat is idd een heel pakket medicijnen
Ik ben benieuwd hoe je je gaat voelen zonder medicijnen Sanne! Die mist heb ik ook heel erg gehad, dan lig je eigenlijk het liefst de hele dag maar wat voor je uit te staren.. Maar gelukkig is dat een van de dingen die veel minder is geworden sinds de verbetering (dat is denk ik ongeveer een maand, misschien 2 weg) dus daar ben ik heel blij mee! Al moet ik ook overal nog heel lang over na denken hoor, maar ik voel me tenminste helder en dat is al heel fijn..
Ik heb gisteren weer een mini stukje buiten gereden. Had wat rondjes in de wei gedaan maar dat was vol in de zon dus daar hadden we allebei weinig zin in. Buiten even alle remmen los, was maar een meter of 50 maar het is zo gaaf om dat weer te doen Als ik nou geen terugval krijg met de nieuwe ab kan ik het weer op gaan bouwen denk ik.
Ik ga zo een uurtje naar school. De laatste keer dat dat lukte is 6 weken geleden Maar nu vermaak ik me thuis ook wel gelukkig. Zeker met dit mooie weer. Mijn cavia's hebben een stel hindernissen gekregen dus dat heb ik ze geleerd en ik kan naast t huis mooi met met mijn laptop in de schaduw liggen terwijl ik ze bewaak (er zitten nogal veel katten in de buurt) dus dat bevalt prima Zo voelt het een heel klein beetje als vakantie als de pijn zich een beetje inhoud..
En ik heb net bloed geprikt, had om een infuusnaaldje gevraag door die dunne aders en nu ging het na wat zoeken wel in een keer goed gelukkig. Met zo'n dun naaldje voel je niet eens een prik dus dat is ook mooi meegenomen!
Ik heb me aangemeld bij Lyme Radar. Ben benieuwd of ik nog wat hoor. Bij de H.A. hangt ook een poster van Lyme Radar.
moonfish13
Geplaatst: 10-05-16 02:59
Hannanas, ik vraag me soms ook af of de huidige manieren wel de juiste zijn. Ik bedoel, ik zie hier zoveel heftige medicatie voorbij komen dat het toch haast niet goed meer kan zijn...? Moet zeggen dat ik me ook afvraag of het zin heeft, en dat vind ik heel naar om te zeggen. Ik heb besloten dat hoe dan ook niet meer te willen, tenzij ik aan het infuus mag ooit, enkel als het langdurig is dan.
Pony is zeer wisselend of dat lukt of niet. Ik moet mijn energie flink verdelen, mijn dag begint sowieso veel later als ik zou willen, meestal na twaalven pas. Maar ik heb dat echt nodig, anders flipt de boel. Het beste werkt binnen mijn grenzen blijven, en gewoon slapen tot mijn lichaam aangeeft dat het genoeg is. Geen wekkers dus, dat vond ik weer erg lastig accepteren maar ik heb nu een paar dagen geen wekker gezet en ik knap nu op. Ik heb nu mijn medicijnen voor de fexofenadine weer verdubbeld en de B1 ook, en slapen naar wat ik nodig heb. Gisteravond weer magnesium geprikt ook en vandaag viel het niet tegen. Ik hou me nu meer koest, en probeer meer s'avonds te doen omdat dat mijn beste moment is van de dag.
Vandaag was mijn dag zo: Echt fiets lang slapen maar wel fris en helder mijn bed uit gekomen. Ontbijten etc. en naalden opgehaald bij de fysio. Toen kort bij pony geweest omdat het mijn beurt was voor binnenhalen, 8 paarden. Daarna thuis gegeten en een rustmoment, daarna pony gedaan. Helaas had ponylief vast gezeten in zijn slowfeeder, en hij had zeer geduldig staan wachten tot de stalhouder hem losknipte, de lieverd. Dus ik mocht zijn net weer in de slowfeeder vastmaken met tieraps. Daarna zijn stal uitgemest, gelukkig is hij erg schoon en daarna was ik op. Over echt wat doen met pony, ik had op de vorige stal sinds het mooie weer echt een groot bakprobleem, daarbij gingen ze in het weekend enorm vroeg dicht. Nu verhuisd naar een stal op 5 minuten rijden die elke avond open is. Helaas wel zelf uitmesten, maar wel halve dagen in de paddock. Verder kost het een stuk minder, grotere box, en geen overbodige luxe. Verder schelen de kleine dingen: genoeg rust en activiteiten in stukjes hakken. Nu hoop ik meer te kunnen weer, door de rust en mogelijkheden hier.
Ik heb trouwens een heerlijke high van amper wietolie momenteel, denk door het warme weer en vocht tekort. Echt zo loom als wat lijf zen, maar wel wakker nog. Nu voel ik me ook wel zo zen dat ik haast liever wakker blijf dan in slaap val. Het versterkt, dus als ik denkerig ben versterkt dat, maar ben ik relaxed is het echt heerlijk snoozerig. Ik heb ook wat weken zonder gedaan, maar mijn spieren krijgen dan geen rust waardoor ik meer pijnstillers nodig heb overdag en s'nachts. Daarbij vermoord het overduidelijk ongedierte bij mij.
moonfish13
Geplaatst: 10-05-16 04:22
Trouwens nog qua hulp.. Ik zou niet weten wat en hoe, vooral wie. Wat wel fijn zou zijn is gewoon een arts met echt echt echt verstand van Lyme en verder medisch die omgeschoold is naar psycholoog. En dan een die je beste vriend is, waar ik dan op de bank tegen aan mag kruipen onder vijf dekens met een arm om me heen. Dan moet ie wel kunnen zeggen waar ik echt goed aan doe en de toekomst kunnen voorspellen. Oh en hij moet kunnen bedenken wat ik moet wijzigen om uit een dip te kunnen komen, zodat ik er zelf mijn hersenen over breken hoef. Dat dus, ik blijf nog even verder dromen.