Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Die kan testen (In Duitsland of bij ProHealth) en ook behandelen, dan heb je ook iets aan de uitslag naast de bevestiging voor jezelf natuurlijk.
Daar schiet je dus niks mee op.
haha. Smerig. Kleding verwisselen en bed omdraaien is dan noodzaak. Ook blijft het duizelige , mistige, niet goed gefocust kunnen kijken en niet scherp kunnen zien enorm vervelend.
Af en toe nog wel een mindere dag maar over het algemeen ben ik gewoon helder! 
. Daarna heb ik dus een week helemaal niks gedaan (vorige week)
Dus ik kreeg iemand anders, zij begreep het wel helemaal en was heel aardig. Ik ga nu dus voortaan naar haar en ze horen me dus juist te helpen in plaats van dwars te zitten! Dus nou krijg ik komend jaar als het nodig is meer hulp met school om bv. certificaten langer geldig te laten zijn 
Zij gaat ook prikken op de leverfunctie (en nog iets geloof ik) omdat dat bij rifampicine slim is om in te gaten te houden. En het parasieten onderzoek kan ook via haar, dan is het gratis
En die allergieën natuurlijk ook.. Ik heb wel pollen allergie/hooikoorts maar gelukkig niet zo erg. Ik heb er neusspray voor en dan gaat het wel redelijk. Alleen wat meer verstopt en soms traanogen.

Als ik nou geen terugval krijg met de nieuwe ab kan ik het weer op gaan bouwen denk ik. 
Zo voelt het een heel klein beetje als vakantie als de pijn zich een beetje inhoud..