[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_karin_

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 15:50

Maar een afbeelding kan toch net zoveel betekenis hebben als een zinnetje? :) Of begrijp ik je nu verkeerd?

simo0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 15:53

_karin_ schreef:
Maar een afbeelding kan toch net zoveel betekenis hebben als een zinnetje? :) Of begrijp ik je nu verkeerd?

Ja dat kan natuurlijk net zoveel voor je betekenen maar ik vroeg mij af wat mensen met een tribal hebben, want in mijn ogen is zoiets foeilelijk. Maar dat is mijn mening

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 15:53

Nee klopt, een afbeelding kan natuurlijk evenveel betekenis hebben! Ik bedoelde meer persoonlijk: voor mij zegt een zinnetje meer dan een afbeelding. :)

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 15:54

simo0ne schreef:
_karin_ schreef:

Ja dat kan natuurlijk net zoveel voor je betekenen maar ik vroeg mij af wat mensen met een tribal hebben, want in mijn ogen is zoiets foeilelijk. Maar dat is mijn mening

Vooral zo'n tribal op je onderrug, net boven de rand van je broek zeg maar :P Prima als mensen het mooi vinden hoor, maar ik ben er persoonlijk niet zo'n fan van.

simo0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 15:57

simo0ne schreef:
_karin_ schreef:

Ik wou eerst ook een roos die 2 blaadjes verliest, die zouden dan voor mij 2 opa's staan omdat ik die verloren ben
En elke keer als een dierbare van me zou overlijden zou er een blaadje bij komen
Maar omdat ik iets wou dat al mijn dierbaren die ik ben verloren, en nog ga verliezen, zou uitdrukken
Daarom vind ik tekst beter want straks heb ik heel me rug volstaan (voorbeeld)

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 15:59

Ik vind iets van een muzieknoot trouwens ook mooi. Dat zal voor heel veel mensen misschien niet zoveel zeggen maar voor mij heeft dat wel echt betekenis, vooral omdat ik best lang niet zo lekker in m'n vel heb gezeten en toen hebben heel veel liedjes me echt geholpen :j. Nog steeds trouwens, Hayley Williams heeft volgens mij een keer iets gezegd als, ''There won't be a single day music won't be there for you.'' en dat vond ik echt heel mooi en herkenbaar :j

simo0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 15:59

Citaat:

Vooral zo'n tribal op je onderrug, net boven de rand van je broek zeg maar :P Prima als mensen het mooi vinden hoor, maar ik ben er persoonlijk niet zo'n fan van.[/quote]

En op de onderrug is nou niet bepaald origineel en het zijn meestal altijd tatoeages die veel op mekaar lijken
Altijd een brede tatoeage

simo0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 16:00

Yanouuu schreef:
Ik vind iets van een muzieknoot trouwens ook mooi. Dat zal voor heel veel mensen misschien niet zoveel zeggen maar voor mij heeft dat wel echt betekenis, vooral omdat ik best lang niet zo lekker in m'n vel heb gezeten en toen hebben heel veel liedjes me echt geholpen :j. Nog steeds trouwens, Hayley Williams heeft volgens mij een keer iets gezegd als, ''There won't be a single day music won't be there for you.'' en dat vond ik echt heel mooi en herkenbaar :j

Zoiets kan een moeilijke periode in je leven wel afsluiten :j

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 16:02

Tribal op je kont = kontgewei/trampstamp, ga zo maar door. :+ Ik vind het ook vreselijk, maar ja we blijven mensen. Iedereen vind iets anders leuk, gelukkig maar. :)

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 16:03

Een tribal kán voor iemand ook betekenis hebben.

Ik heb mijn naam op mijn onderrug (verder niks, alleen klein geschreven naam met ♥ op de i). Voor veel mensen is dit een nutteloze tatoeage, voor mij hangt er een mega betekenis aan.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 16:04

Yanouuu schreef:

Ik heb een muzieknoot achter mijn oor :+: En op mijn onder- en bovenarm staan twee lyrics die veel voor mij betekenen :)

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 16:10

mayniac_val schreef:
Yanouuu schreef:

Ik heb een muzieknoot achter mijn oor :+: En op mijn onder- en bovenarm staan twee lyrics die veel voor mij betekenen :)

Ja, daar heb ik dus ook al aan gedacht :D De meeste songteksten die ik echt mooi vind en die een betekenis voor me hebben vind ik alleen te lang. :+

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 16:14

Da's wel lastig inderdaad :j Mijne zijn gelukkig niet zo lang!

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 16:16

mayniac_val schreef:
Da's wel lastig inderdaad :j Mijne zijn gelukkig niet zo lang!

Welke zijn het? :)
Ik vind de hele tekst van If Today Was Your Last Day van Nickelback ook echt heel mooi, maar dat is toch wel heel lang :')

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 16:18

Op mijn onderarm 'Living is easy with eyes closed' en op de binnenkant van mijn bovenarm 'We'll keep on smiling'

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 16:46

Deesiej schreef:
Sorry dat ik hier zo kom binnen vallen!

Maar ik vroeg me af of hier mensen zijn met een bruine of witte tattoo?
en dan ben ik ook erg nieuwschierig naar hoe die eruit zien natuurlijk :D

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 17:38

Ik meld me hier ook maar weer eens na bijna 60 pagina's afwezigheid :o
Ik heb 11 juli een afspraak staan in de tattoo shop in Nijverdal voor een uitbreiding van mijn huidige tattoo. Althans, daarvoor wilde ik gaan. Ik weet alleen niet WAT voor uitbreiding.. Ik ben geen friemeltjes en bloemetjes mens, hartjes en sterretjes zijn eigenlijk zo standaard dus ja :')
Misschien toch maar een nieuwe er dan bij. Dan wil ik graag een woord of teken op de bovenkant van mijn rechterschouder. Uiteindelijk komt daar nog een engel bij (als mijn oma overlijdt, zij is mijn engel en wil haar graag bij me dragen :j ), dus daar moet het wel enigssinds mee verband houden..

Maar ja.. Zoveel keus :+

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 17:47

Vroeg me al af waar je bleef Roxxiejj, welcome back!

Kijk even een paar pagina's terug, staan twee héle mooie plaatsen tussen, die nog wel wat zouden zijn voor jou denk ik :j

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 18:23

Net naar de shop geweest en ze gaat er een ontwerpen.
Het wordt iets met een ster en dan wat kleinere sterretjes en wat sierlijke lijntjes.
Ik wilde het simpel houden, niet een uit een boek en er moest iig een ster in.
Ze gaat van het weekend er voor zitten en dan mailt ze van de week de schets :)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 18:33

en weet je ook al wanneer ie dan gezet wordt?

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 18:36

Neej, ze stuurt die schets op en als die goed is maken we een afspraak.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 19:11

simo0ne schreef:
Ik ken genoeg mensen (nou zeg ik natuurlijk niet dat jullie dat ook zijn) die een tatoeage laten zetten omdat ze het 'stoer' vinden en 'erbij willen horen'
Ik vind dat een tatoeage, als je die laat zetten, iets voor je moet betekenen en je er zeker een tijdje over na moet denken.
Zoals veel mensen nemen een Tribal. Nou vraag ik mij af wat voor betekenis daarachter zit..
Nu moet ik alleen papa nog even ompraten want die is er nou niet bepaald weg van :Y)

Een tattoo laten zetten omdat het 'stoer' is of om 'erbij te horen' vind ik sowieso achterlijk.

Maar dat een tattoo altijd iets MOET betekenen voor iemand ben ik het niet mee eens..
Als iemand iets gewoon héél erg mooi vind (een bepaalde bloem bijvoorbeeld, ik zeg maar wat :P ), dan moet diegene dat gewoon laten zetten als hij/zij dat wilt.
Moet diegene het anders maar gewoon laten omdat er geen 'betekenis' achter zit..? :P
Vind ik een beetje krom..

Ik bedoel, ik vind tribals afschuwelijk hoor :P Maar als iemand dat nou mooi vind.. moet hij of zij weten toch :P

Poeeeh ik kan niet wachten tot het eind augustus is *\o/* dan mag ik weer :))

simo0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 19:16

DeadxStar schreef:
simo0ne schreef:
Ik ken genoeg mensen (nou zeg ik natuurlijk niet dat jullie dat ook zijn) die een tatoeage laten zetten omdat ze het 'stoer' vinden en 'erbij willen horen'
Ik vind dat een tatoeage, als je die laat zetten, iets voor je moet betekenen en je er zeker een tijdje over na moet denken.
Zoals veel mensen nemen een Tribal. Nou vraag ik mij af wat voor betekenis daarachter zit..
Nu moet ik alleen papa nog even ompraten want die is er nou niet bepaald weg van :Y)

Een tattoo laten zetten omdat het 'stoer' is of om 'erbij te horen' vind ik sowieso achterlijk.

Maar dat een tattoo altijd iets MOET betekenen voor iemand ben ik het niet mee eens..
Als iemand iets gewoon héél erg mooi vind (een bepaalde bloem bijvoorbeeld, ik zeg maar wat :P ), dan moet diegene dat gewoon laten zetten als hij/zij dat wilt.
Moet diegene het anders maar gewoon laten omdat er geen 'betekenis' achter zit..? :P
Vind ik een beetje krom..

Ik bedoel, ik vind tribals afschuwelijk hoor :P Maar als iemand dat nou mooi vind.. moet hij of zij weten toch :P

Poeeeh ik kan niet wachten tot het eind augustus is *\o/* dan mag ik weer :))

Ja dat is mijn redenering erover maargoed ik ben er ook totaal niet tegen hoor als mensen iets laten tatoeeren wat ze heel mooi vinden
Alleen denk ik er zo over, maar dat ben ik :j

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 19:39

Ik zet die tattoo ivm mijn overleden zusje!
Maar ik zou juist weer niet iets plaatsen zonder dat het iets betekent! Veel mensen zeggen nu ook van huh jij een tattoo :p daar ben jij zo geen type voor ;) naja het is ook voor mezelf, niet voor de buiten wereld :p !!! Kan iig niet wachten!
Zij heeft mijn broertje ook getatoeerd, zo ontzettend gaaf!! Hij heeft zijn hele bovenarm vol, een tattoo op zijn buik en zijn onderarm! Die op zijn bovenarm is zooooo gaaf!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 19:47

Optiwolk schreef:
Vroeg me al af waar je bleef Roxxiejj, welcome back!

Kijk even een paar pagina's terug, staan twee héle mooie plaatsen tussen, die nog wel wat zouden zijn voor jou denk ik :j

Die plaats vind ik inderdaad heel gaaf. Maar wilde daar dus zowiezo al iets..
Zit nu toch nog wel te twijfelen of ik er al 1 bij wil hebben. Aan de andere kant, als ie niet heel groot is, kan er nog wel iets bij..

Mja.. Iets wat bij me past, en wat niet al zooo veel mensen hebben, is toch wel lastig :j
Ik ben geen "Survivor" van iets, enige wat mijn vriend zo snel over mij kon bedenken is "Princess" :')

Misschien dan een kroontje of zo? :') Ik ben dan wel weer zo maf dat ik dat zou gaan doen. Heeft ook wel weer een goed verhaal erachter (Ik ben bij mijn stage in Duitsland weggegaan, kreeg toen de mededeling dat ik een prinsesje was..)