Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
simo0ne schreef:_karin_ schreef:Maar een afbeelding kan toch net zoveel betekenis hebben als een zinnetje?Of begrijp ik je nu verkeerd?
Ja dat kan natuurlijk net zoveel voor je betekenen maar ik vroeg mij af wat mensen met een tribal hebben, want in mijn ogen is zoiets foeilelijk. Maar dat is mijn mening
simo0ne schreef:_karin_ schreef:Maar een afbeelding kan toch net zoveel betekenis hebben als een zinnetje?Of begrijp ik je nu verkeerd?
Ja dat kan natuurlijk net zoveel voor je betekenen maar ik vroeg mij af wat mensen met een tribal hebben, want in mijn ogen is zoiets foeilelijk. Maar dat is mijn mening
Citaat:Ja dat kan natuurlijk net zoveel voor je betekenen maar ik vroeg mij af wat mensen met een tribal hebben, want in mijn ogen is zoiets foeilelijk. Maar dat is mijn mening
Yanouuu schreef:Ik vind iets van een muzieknoot trouwens ook mooi. Dat zal voor heel veel mensen misschien niet zoveel zeggen maar voor mij heeft dat wel echt betekenis, vooral omdat ik best lang niet zo lekker in m'n vel heb gezeten en toen hebben heel veel liedjes me echt geholpen. Nog steeds trouwens, Hayley Williams heeft volgens mij een keer iets gezegd als, ''There won't be a single day music won't be there for you.'' en dat vond ik echt heel mooi en herkenbaar
Yanouuu schreef:Ik vind iets van een muzieknoot trouwens ook mooi. Dat zal voor heel veel mensen misschien niet zoveel zeggen maar voor mij heeft dat wel echt betekenis, vooral omdat ik best lang niet zo lekker in m'n vel heb gezeten en toen hebben heel veel liedjes me echt geholpen. Nog steeds trouwens, Hayley Williams heeft volgens mij een keer iets gezegd als, ''There won't be a single day music won't be there for you.'' en dat vond ik echt heel mooi en herkenbaar
mayniac_val schreef:Yanouuu schreef:Ik vind iets van een muzieknoot trouwens ook mooi. Dat zal voor heel veel mensen misschien niet zoveel zeggen maar voor mij heeft dat wel echt betekenis, vooral omdat ik best lang niet zo lekker in m'n vel heb gezeten en toen hebben heel veel liedjes me echt geholpen. Nog steeds trouwens, Hayley Williams heeft volgens mij een keer iets gezegd als, ''There won't be a single day music won't be there for you.'' en dat vond ik echt heel mooi en herkenbaar
Ik heb een muzieknoot achter mijn oorEn op mijn onder- en bovenarm staan twee lyrics die veel voor mij betekenen
Deesiej schreef:Sorry dat ik hier zo kom binnen vallen!
Maar ik vroeg me af of hier mensen zijn met een bruine of witte tattoo?
en dan ben ik ook erg nieuwschierig naar hoe die eruit zien natuurlijk
simo0ne schreef:Ik ken genoeg mensen (nou zeg ik natuurlijk niet dat jullie dat ook zijn) die een tatoeage laten zetten omdat ze het 'stoer' vinden en 'erbij willen horen'
Ik vind dat een tatoeage, als je die laat zetten, iets voor je moet betekenen en je er zeker een tijdje over na moet denken.
Zoals veel mensen nemen een Tribal. Nou vraag ik mij af wat voor betekenis daarachter zit..
Nu moet ik alleen papa nog even ompraten want die is er nou niet bepaald weg van
DeadxStar schreef:simo0ne schreef:Ik ken genoeg mensen (nou zeg ik natuurlijk niet dat jullie dat ook zijn) die een tatoeage laten zetten omdat ze het 'stoer' vinden en 'erbij willen horen'
Ik vind dat een tatoeage, als je die laat zetten, iets voor je moet betekenen en je er zeker een tijdje over na moet denken.
Zoals veel mensen nemen een Tribal. Nou vraag ik mij af wat voor betekenis daarachter zit..
Nu moet ik alleen papa nog even ompraten want die is er nou niet bepaald weg van
Een tattoo laten zetten omdat het 'stoer' is of om 'erbij te horen' vind ik sowieso achterlijk.
Maar dat een tattoo altijd iets MOET betekenen voor iemand ben ik het niet mee eens..
Als iemand iets gewoon héél erg mooi vind (een bepaalde bloem bijvoorbeeld, ik zeg maar wat), dan moet diegene dat gewoon laten zetten als hij/zij dat wilt.
Moet diegene het anders maar gewoon laten omdat er geen 'betekenis' achter zit..?
Vind ik een beetje krom..
Ik bedoel, ik vind tribals afschuwelijk hoorMaar als iemand dat nou mooi vind.. moet hij of zij weten toch
Poeeeh ik kan niet wachten tot het eind augustus isdan mag ik weer
Optiwolk schreef:Vroeg me al af waar je bleef Roxxiejj, welcome back!
Kijk even een paar pagina's terug, staan twee héle mooie plaatsen tussen, die nog wel wat zouden zijn voor jou denk ik