Pfff...ik ben nu 5 dagen bezig...ben aan de ene kant SUPER nieuwsgierig of ik al wat kwijt ben, maar aan de andere kant kan ik beter nog even wachten denk ik. Is de verrassing hopelijk des te groter
Toch vind ik het moeilijk om te geloven dat ik nu al iets kwijt zou zijn aan gewicht, dat het zo snel kan gaan bedoel ik dan.
De wii fit plus houd je kcal bij enzo en je kan zelf instellen wat je per dag wilt doen of verbranden en er zijn ook talloze leukerde spelletjes! als je een spel goed afrond dan open je een moeilijker level!
Ik probeer me dit jaar ook een keertje aan mijn goede voornemens te houden dus doe ook een poging om wat af te vallen en een wat strakkere buik te krijgen, zie nog niet veel resultaat moet ik zeggen
ik had wel altijd onwijs erge vreetaanvallen, dan kwam ik thuis en at ik zo een hele zak chips in mijn eentje leeg of een pak koeken
ik gebruik nu een tijdje appelazijn pillen van bional (appelslank volgens mij ) is eigenlijk alleen voor mensen met overgewicht maar dacht kan het is proberen, de appelazijn zou de vetverbranding bevorderen en het belangrijkste nog dat het snakken naar veel en ongezonde trek wegneemt. ik gebruik het nu een tijdje en ik moet zeggen dat het echt helpt!
Bij mij begint het afvallen eindelijk op gang te komen. Ben al een hele tijd bezig met op letten. Ik kan sinds gisteren opeens ook veel minder eten dus gaat helemaal goed komen denk ik.
Wat doen jullie aan je "buikje"? Ik heb echt zo'n, ja buikje haha, net onder mijn borsten is het redelijk plat en dan komt er een "bolletje". Allemaal vet is het niet, maar wat wel... En hoe krijg je dat in godsnaam weg?
marleen_usar
Geplaatst: 06-01-12 22:55
Afvallen scheelt al veel buik.
RubyRed
Geplaatst: 06-01-12 23:03
@Anna-Jelly: kijk even hier zou ik zeggen: plattere buik. Misschien staan daar wat tips tussen.
Heb het hardlopen na de kerst weer op gepakt, woensdag en vrijdag weer 3,5 km hardgelopen. Vandaag denk ik niet. Moet Norton's stal uitmesten das ook sport,hahah. Dat doe ik maar een keer week helemaal de rest van de week worden alleen de poepjes er uit gehaald. Morgen cardiofitness in de sportschool en maandag een lesje B-kick.
Voor een plattere buik moet je je schuine buikspieren trainen en de spieren van je onderbuik.