Honey hitters had ik vroeger ook altijd! Dat is lekker.
xNavatu
Geplaatst: 21-02-11 19:41
god mn huisgenoot is irritant zit de hele tijd te zeuren dat we vanavond chips gaan nemen en ik maar nee blijven zeggen.. ben benieuwd hoe lang ik het volhoud
Laatst bijgewerkt door xNavatu op 21-02-11 19:41, in het totaal 1 keer bewerkt
GaitMonster
Geplaatst: 21-02-11 19:41
Mijn lijstje van vandaag:
O: - T: - L: 2 witte broodjes vruchtenhagel, 1 beschuitje vruchtenhagel, 1 roggebroodje vruchtenhagel (:o had honger van de stapavond) + 1 grote kop thee T: - A: 1 aardappel, 2 scheppen bruine bonen, vla met honey hitters T: stukje fruit als er nog wat is, anders grote kop thee en crackertje kaas?
B: 15 min met de hond gewandeld..
Laatst bijgewerkt door GaitMonster op 21-02-11 19:42, in het totaal 1 keer bewerkt
O: Wit bolletje met kaas *was niets anders thuis -.-* T: - L: 1 pannekoek met klein beetje suiker en kaneel -pannekoeken moeten op XD Maar heb er wel heel netjes maar 1 genomen ipv de gebruikelijke 4 xD & een bolletje met kipfilet & kop groene thee T: Kop groene thee A: Spinazie, beetje aardappelpurree & vissticks & kop groene thee & minimandarijn T: Weet ik nog niet.. iig kop groene thee en ik denk een minimandarijn
Toevoeging op recept: 750 gram bonen, 7 grote aardappels.
En t was ook lekker :p, persoonlijk ben ik niet zo van geraspte kaas, die zou ik zelf weg laten. Dan hoeft ook niet persee in over, (als je dan maar allemaal tegelijk warm hebt)
Ik heb iig iets binnen gekregen vandaag, 1 zo'n wafel en 3 happen boerenkool Verder 3 koppen thee, 4 glazen water en 2 blikjes energie ivm een nacht van 1 uurtje En ik ben nu alweer spuugmisselijk
Energydrink lijkt me ook niet echt goed voor de maag als je zo misselijk bent..
Pasamba
Geplaatst: 21-02-11 20:00
Mijn paardje gister.
Bellex
Geplaatst: 21-02-11 20:02
Pasamba schreef:
Energydrink lijkt me ook niet echt goed voor de maag als je zo misselijk bent..
true, maar ik zal toch wat moeten om wakker te blijven op t werk en daarbuiten, oorzaak is inmiddels ontdekt dus dat scheelt Daar gaat eten/niet eten niet aan bijdragen Nog ff uitzingen
Anoniem
Geplaatst: 21-02-11 20:24
Redbull is sowieso niet goed, 2 blikjes zijn al meer dan 300 kcal en dan heb je het nog niet eens over alle suiker die er in zit... Doe dan zwarte koffie.
Rennie89
Geplaatst: 21-02-11 20:30
lifaya schreef:
O; 2 boterhammen becel+sla+zalm T; Pakje droge crackers L; 2 lepels optimel, droge crackertjes en 1 boterham humus T; 4 crackers met aubergine A; wokgroente (veel), gebakke kip en een beetje gele rijst T; weet ik niet
Ik drink overigens alleen water en optimel 0% chocomelk
zo net klaar met fietsen (hometrainer) 25 minuten, 14,1 km, 550 kjoule
ik las nog wat gisteren of a´dam loop. lijkt me een super streven!. kan je ergens naar toe werken. ik kan niet hardlopen, een of ander probleem met hamstring, en achillespees. dusja ik houd maar op fietsen, en paardrijden.
Bellex
Geplaatst: 21-02-11 21:02
Anthea schreef:
Redbull is sowieso niet goed, 2 blikjes zijn al meer dan 300 kcal en dan heb je het nog niet eens over alle suiker die er in zit... Doe dan zwarte koffie.
Echt jongens ik hoef hier totaal geen commentaar op Waar iemand koffie of een koek neemt, neem ik zo af en toe energiedrink, nee het is niet goed voor je, so what dat is wel meer niet Koffie lust ik niet dus. Eigen keus
Geen ook helemaal geen commentaar, alleen een tip... Voel je niet zo aangevallen Just saying, redbull is gewoon ontzettend ongezond en al helemaal als je op dieet bent.
Ja misschien reageer ik te aanvallend sorry Maar t interesseerd me echt niet. Zo af en toe heb ik er behoefte aan zeker gezien t feit dat ik er vanochtend achter gekomen ben dat ik alleen maar gebruikt en misbruikt ben door degene waar ik helemaal gek op was Mja ik val dus niet aan sorry
Haha. Ik vind die wel te doen. Nouja, ik vind het sowieso niet te pruimen. Maar toen ik laatst nuchterheidsdienst had en na afloop van ons feestje nog moest opruimen ben ik daar toch echt voor gegaan
bij de lidl hebben ze een leuke actie, telt je stappen + verbrande calorieeen en kost maar 5 euro xD
gatver, mn inspiratie is op Ik moet een visual essay maken (met andere woorden een boekje die op een aparte manier gevouwen is) en dan moet ik iets doen met gangen.. weten jullie iets ?