[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 11:32

Hoi!

Leuke tattoos komen er hier weer voorbij... Ik vind die bloemen die Marsha heeft gezet zo mooi :oo .

Kiwipitje, je kan ook altijd in Antwerpen een dagje komen shoppen en bij mijn tattooeur langskomen ;) . Denk dat je er minder voor betaalt en hij zet ongelofelijk mooie dingen!

Ik mag dinsdag weer. Ik heb 2 tattoo's op mijn rechterbeen: 1 boven mijn enkel en 1 op mijn voet.
De tattoo op de enkel is zo'n 2 jaar terug gezet in een shop waarvan ik goede dingen had gehoord. Met een naïve kop er binnengestapt en hem laten zetten, maar toen ik achteraf het resultaat zag van andere artiesten was ik erg teleurgesteld.
Deze tattoo is het geworden (maar die ziet er op de dag van vandaag niet meer zo uit als toen, maar erger doordat hij is bijgewerkt door iemand met een rillende hand :( ):
Afbeelding

In augustus heb ik mijn vlinder laten zetten op mijn voet, door een artiest waar ik nu altijd naar terugga: Jo van de Glorybound Tattoo in Antwerpen. Hij is illustrator van opleiding en tekent dan ook als de beste, sinds hij tattooeurt ben ik helemaal fan.
Het is een koninginnepage en toen ze net gezet was, zag ze er zo uit:
Afbeelding

Jammer genoeg is ze gaan ontsteken door de warmte en wat vuil bij de paarden (denken we), waardoor er redelijk wat kleur verloren is gegaan. Ze is daarna nog 1x bijgewerkt, maar dinsdag wordt ze dus nog eens wat bijgewerkt. Omdat het zo'n fijne lijnen zijn en het een voet is, weet ik dat bijwerken iets is dat ik altijd ga moeten blijven laten doen.
Zo ziet hij er vandaag uit (nu is mijn voet erg droog, dus de kleuren zijn niet zó flets in real life, maar je ziet toch dat er redelijk wat is afgegaan):
Afbeelding
Edit: hij is echt niet zo licht als op deze foto zie ik nu... Het beeld vertekent heel erg... Mja, zo hebben jullie toch een idee :)
Ik ga dinsdag mijn eerste tattoo helemaal laten hernemen, extra inkleuren en er komt een bloem bij. Jo is niet te spreken over de kribbelige lijnen en kleurgebruik (bijna alles is met grijs gezet in combinatie met kleur, waardoor het er nu erg flets uitziet). Daarom denk ik dat ik meerdere uren ga kunnen zitten, maar het gaat het allemaal waard zijn :) (hoop ik :+)

Kiwipitje

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 11:36

Wat fijn dat je nu een fijne tatoeerder hebt gevonden! Hoe lang mag je met je tat eigenlijk niet in de zon komen en zwemmen? Of zijn de meningen daar erg over verdeeld?

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 11:38

Bij mij was de regel 10 dagen tot 2 weken. En ik heb zo'n hele goede zonnecrèmestick (lijkt wat op een lipstick) waarmee ik nu altijd mijn tattoo mee insmeer voor de zon. Mijn voeten zijn regelmatig bloot, dus altijd een factortje 50 op met heel mooi weer.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 11:40

2 weken valt me alles mee! Wel afhankelijk van wanneer een van de tattoo shops die ik nu op het oog heb tijd hebben. Ik smeer me eigenlijk altijd wel goed in dus dat hoeft geen probleem te worden.

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 12:54

Hallo,
Ik lees al tijdje mee maar kom nu toch even binnenvallen :D.
Ik had ooit een keer hier een lijstje gelezen met een rijtje met mooie zinnen in het Latijn. Ik heb nu al op internet zitten zoeken maar vind helaas niet wat ik wil. In dat rijtje zag ik er wel een aantal staan welke mij aanspraken. Misschien heeft iemand toevallig dat lijstje nog :)?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 13:46

_Lola_ schreef:
Ok ok dit is het begin dus he, meer kon ik niet hebben in 1x... :o

De hele onderkant.. De bovenkant moet dus nog gedaan worden! Daar komt nog 1 bloem boven de vlinder en die ornamenten zullen nog verstrengeld worden om de vleugels van de vlinder..
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BTZW68DF.jpg

Elfje in close-up
http://www.mijnalbum.nl/Foto-GVNMFINJ.jpg

Volgende keer de lijnen afmaken en dan schaduwen!!

Ben hier al helemaal happy mee :D

Wie heeft die zin zo in het engels vertaald als ik vragen mag? :o

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 13:48

Ooooh die zin :oo Nu ga ik trouwens twijfelen of dat incorrect Engels is, maar volgens mij wel...

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 13:54

Ja hij is niet netjes, daarom ...

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 14:00

Nee hoor, die zin klopt (als je die van _Lola_ bedoeld :+ )

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 14:18

Shahazai schreef:

Nee, hij is letterlijk vanuit het Nl vertaald, dus echt correct is hij niet.
Maar het lettertype is mooi :+

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 14:21

_karin_ schreef:
Misschien een idee om die ook in de openingspost te zetten? :)

Haha ik heb vanmorgen ook LA ink gekeken. :D Hele mooie vis (zwaardvis?) idd. Groot rugstuk. Vond het bootje met de man zelf ook bijzonder mooi ja.

Jaa die ja :P Heb overal op google gezocht maar kan hem nergens meer vinden.. Dat bootje vond ik echt super mooi. Heel subtiel alsof het zo getekend was :)

cheeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 14:51

@Karin,, ja ik ben er ook helemaal verlieft op... het is idd dat idee alleen dan met die andere vogels:P

Het staat voor de dingen die ik en me zus de laatste jaren voor onze kiezen hebben gehad, en nu hebben we eindelijk voor onszelf gekozen en zijn we ons eigen leventje aan het opbouwen, zonder bepaalde personen.. ;)

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 16:27

@Goof hoe klopt ie dan wel want ik zie niet hoe het anders zou moeten..? :P

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 16:29

Goof schreef:
Shahazai schreef:

Nee, hij is letterlijk vanuit het Nl vertaald, dus echt correct is hij niet.
Maar het lettertype is mooi :+

Ik lees hier wat mee en kom even binnenvallen. Volgens mij is het een stukje uit een songtekst van Miley Cyrus, alleen dan iets veranderd.. Zij zingt: there will come a day butterfly fly away.

Vind het lettertype ook erg mooi.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 17:46

Citaat:
Ik lees hier wat mee en kom even binnenvallen. Volgens mij is het een stukje uit een songtekst van Miley Cyrus, alleen dan iets veranderd.. Zij zingt: there will come a day butterfly fly away.

Ah ok. Nummer ken ik niet, maar dan klinkt het al logischer ja, als het uit een liedje komt. Alsnog een vreemde zin dan, maar goed :D

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 17:47

Maar poëtisch met een achter liggende gedachte kan ook een andere grammatica hebben

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 17:49

Caye schreef:
Maar poëtisch met een achter liggende gedachte kan ook een andere grammatica hebben

Precies, als het uit een liedje komt of een andere betekenis heeft ok.
Maar als ik de zin lees puur zoals hij daar staat klopt hij gewoon niet. Geeft niet, hij is mooi gezet en de eigenaar zal er blij mee zijn ;)

Kiwipitje

Ik vind het niet echt netjes om over iemands tattoo die voor die persoon ongetwijfeld waarde heeft te gaan zeggen dat een zin niet goed is, of raar.

Elin_

Mag je onder de 16 een tatoeage? :o

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 17:51

Tja als docent Engels viel me dat op :D
En volgens mij ben ik gelukkig vrij om aan te geven dat de zin, grammaticaal in ieder geval, niet correct is.

Daarnaast zei ik ook dat hij verder mooi gezet is. Prima toch?

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 17:52

Ik vind ook dat je best zoiets mag opmerken hoor. :j

@Elin_ dat mag dus wel, dat staat wat, 1 pagina terug?! Maar vind maar eens een tattooeerder die dat wil doen.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 17:53

Elin_ schreef:
Mag je onder de 16 een tatoeage? :o

Ik ken iemand van onder de 16 die laatst ook met twee tattoos aankwam, dus kennelijk doen ze het ja :D

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 18:04

Vind ook dat je dit gewoon mag zeggen! Het viel me ook op. Maar ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat.

Verder was de tattoo beurs erg interessant, er stonden denk ik 20 verschillende stands van verschillende artisten waar mensen dan terecht konden om er één live te laten zetten. Op zondag was er dan een wedstrijd dat was laten we zeggen interessant om te zien.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 18:52

em_papillon schreef:
_karin_ schreef:
Misschien een idee om die ook in de openingspost te zetten? :)

Haha ik heb vanmorgen ook LA ink gekeken. :D Hele mooie vis (zwaardvis?) idd. Groot rugstuk. Vond het bootje met de man zelf ook bijzonder mooi ja.

Jaa die ja :P Heb overal op google gezocht maar kan hem nergens meer vinden.. Dat bootje vond ik echt super mooi. Heel subtiel alsof het zo getekend was :)

Klopt! Die grote rugtattoo van een Marlijn en een bootje :)

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 19:33

Goof schreef:
_Lola_ schreef:
Ok ok dit is het begin dus he, meer kon ik niet hebben in 1x... :o

De hele onderkant.. De bovenkant moet dus nog gedaan worden! Daar komt nog 1 bloem boven de vlinder en die ornamenten zullen nog verstrengeld worden om de vleugels van de vlinder..
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BTZW68DF.jpg

Elfje in close-up
http://www.mijnalbum.nl/Foto-GVNMFINJ.jpg

Volgende keer de lijnen afmaken en dan schaduwen!!

Ben hier al helemaal happy mee :D

Wie heeft die zin zo in het engels vertaald als ik vragen mag? :o

Natuurlijk mag je dat ;-) Dat is alleen op de vorige pagina ookal uitgelegd haha.. Het is officieel idd "a day" (en inderdaad uit het liedje van miley) ik vond alleen zelf one day mooier klinken EN mooier staan.. Grammaticaal misschien niet 100% Maar ochja, dat staat wel weer voor mijn "ik doe lekker toch alles wat ik zelf wil en al helemaal niet volgens de regeltjes zoals andere mensen van mij verwachten" instelling ;)

Hier het filmpje

En nee ik ben geen Hannah Montana fan haha maar het moment in de film en de tekst van het liedje zeggen 100% waar mijn tatoeage voor staat.. De kinderen die allemaal het huis uit zijn gegaan en hun eigen weg gaan, mijn vader die is overleden, straks als mijn moeder ooit komt te overlijden en hoe we ondanks dat toch allemaal nog met elkaar in verbinding staan...