Leuke tattoos komen er hier weer voorbij... Ik vind die bloemen die Marsha heeft gezet zo mooi

Kiwipitje, je kan ook altijd in Antwerpen een dagje komen shoppen en bij mijn tattooeur langskomen

Ik mag dinsdag weer. Ik heb 2 tattoo's op mijn rechterbeen: 1 boven mijn enkel en 1 op mijn voet.
De tattoo op de enkel is zo'n 2 jaar terug gezet in een shop waarvan ik goede dingen had gehoord. Met een naïve kop er binnengestapt en hem laten zetten, maar toen ik achteraf het resultaat zag van andere artiesten was ik erg teleurgesteld.
Deze tattoo is het geworden (maar die ziet er op de dag van vandaag niet meer zo uit als toen, maar erger doordat hij is bijgewerkt door iemand met een rillende hand

In augustus heb ik mijn vlinder laten zetten op mijn voet, door een artiest waar ik nu altijd naar terugga: Jo van de Glorybound Tattoo in Antwerpen. Hij is illustrator van opleiding en tekent dan ook als de beste, sinds hij tattooeurt ben ik helemaal fan.
Het is een koninginnepage en toen ze net gezet was, zag ze er zo uit:

Jammer genoeg is ze gaan ontsteken door de warmte en wat vuil bij de paarden (denken we), waardoor er redelijk wat kleur verloren is gegaan. Ze is daarna nog 1x bijgewerkt, maar dinsdag wordt ze dus nog eens wat bijgewerkt. Omdat het zo'n fijne lijnen zijn en het een voet is, weet ik dat bijwerken iets is dat ik altijd ga moeten blijven laten doen.
Zo ziet hij er vandaag uit (nu is mijn voet erg droog, dus de kleuren zijn niet zó flets in real life, maar je ziet toch dat er redelijk wat is afgegaan):

Edit: hij is echt niet zo licht als op deze foto zie ik nu... Het beeld vertekent heel erg... Mja, zo hebben jullie toch een idee

Ik ga dinsdag mijn eerste tattoo helemaal laten hernemen, extra inkleuren en er komt een bloem bij. Jo is niet te spreken over de kribbelige lijnen en kleurgebruik (bijna alles is met grijs gezet in combinatie met kleur, waardoor het er nu erg flets uitziet). Daarom denk ik dat ik meerdere uren ga kunnen zitten, maar het gaat het allemaal waard zijn