Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

InezFlip

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 12:30

Lindsey als ik hetzelfde neem als jij hebt, dan moet het na 4 maanden er weer uit. Moet ik dan weer nieuw haar kopen? Welk merk heb jij die op de site's beschreven staan?

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 13:26

Inprincipe wel.. Sommige kunnen het nog 1/2/3maanden langer inlaten, maar dat vind ik zelf niet prettig!

Ik heb Virgin Lengths. kwalitatief super haar! Kijk maar is op mijn facebook. daar staan foto's!
Deze maand heeft ze volgens mij ook korting op virgin! 10%

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 17:56

*valt ook weer even binnen*

Heb vorige week er 3 avonden over gedaan om al mijn extensions opnieuw te zetten :')
Had geen tijd gehad naar de kapster, moet best een stukkie rijden en deed de zijkanten wel altijd zelf opnieuw.
Maaaar ik kan weer een tijdje vooruit!

Ik heb ze nu vanaf eind februari, heb haar van Indian Gold, micro ring extensions 50cm 100stuks.
Al eerder een keer omhoog laten zetten, het haar is nog steeds erg mooi.

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 18:07

Ik heb mijn luxies. Alleen wat een gekloot ze erin te doen :') krijg het nog niet echt voor elkaar achter blijf je die clips zien. op de site van luxy word ik niet echt wijzer met de filmpjes hoe nou het beste in te zetten

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 18:39

kaas_ schreef:
Ik heb mijn luxies. Alleen wat een gekloot ze erin te doen :') krijg het nog niet echt voor elkaar achter blijf je die clips zien. op de site van luxy word ik niet echt wijzer met de filmpjes hoe nou het beste in te zetten

Haha het lukt mij ook echt niet maar ik ben ook een echte kluns kwa mijn haar gelukkig heb ik een nichtje en een tante die heeeeeel handig er in zijn en daar laat ik ze gewoon door in zetten als ik ze in wil hebben.. handig aan vast extensions die blijven gewoon zitten

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 18:42

Hmm dacht net dat het super makkelijk is. Dat is de reden waarom ik ze ga bestellen. :=

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 18:51

lesilla schreef:
Hmm dacht net dat het super makkelijk is. Dat is de reden waarom ik ze ga bestellen. :=

Als je een beetje handig bent met je haar doen wel ja :P ik ben een kluns kwa haar dus ik kan het niet maar dat wist ik ook wel

InezFlip

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 19:44

Liins schreef:
Inprincipe wel.. Sommige kunnen het nog 1/2/3maanden langer inlaten, maar dat vind ik zelf niet prettig!

Ik heb Virgin Lengths. kwalitatief super haar! Kijk maar is op mijn facebook. daar staan foto's!
Deze maand heeft ze volgens mij ook korting op virgin! 10%

Oke dan ga ik even op je facebook kijken als ik die kan vinden :j Ik heb gebeld met fleur en het kost me 200 eurp per 4 maand dat vind ik in verhouding met Flip in wel duur want ben vandaag bij ad peters geweest en daar kost een flipin 160/180 euro en kan ik bijna een jaar mee. Morgen afspraak om 10 uur kijken of het bij me haar kan.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 19:47

Nicole schreef:
lesilla schreef:

Als je een beetje handig bent met je haar doen wel ja :P ik ben een kluns kwa haar dus ik kan het niet maar dat wist ik ook wel

Ja, maar ik ben ook een grote kluns. ;(
Achja :P Ik shop te graag om extensions in mijn haar te laten zetten :P Later als ik rijk ben hahah.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 19:49

Jongens volhouden, de eerste 10 keer krijg je die clip-ins met geen mogelijkheid goed in :D

Inmiddels kan ik het geblindoekt in ijswater in 1 minuut
Bij wijze van dan he :D

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 20:07

Ik heb er nu 5 in, dat is ook meer dan genoeg met alle erin hangen lijk ik net een heks. :') Morgen maar even naar de kapper om alle dode punten van mijn eigen haar eraf te halen zodat het ook weer wat echter lijkt.

InezFlip

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 20:08

Waar kopen jullie die clip ins? In twijfel nog over clip ins en flip in hair. Ik heb dun haar dus vallen die clips snel op...

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 20:14

Focussed schreef:
Jongens volhouden, de eerste 10 keer krijg je die clip-ins met geen mogelijkheid goed in :D

Inmiddels kan ik het geblindoekt in ijswater in 1 minuut
Bij wijze van dan he :D

:brr: :brr: :brr:

al deed ik er maar 10 min over :')

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 20:15

Neskolay@ Hoeveel gram zijn die van jou ?
Want ik heb hier ook nog 200 stuks liggen van 0,5 gram p/s ,maar heb geen zin eigenlijk om 200 rings op mijn kop te hebben haha.
(Ik heb 125 waxjes van 1 gram p/s nodig voor een volle volume en lengte)

kaas_@ Je kan dan beter je haar laten snijden, anders gaan je extentions weer te veel opvallen dan klopt het niet meer bij elkaar :)
En misschien wel makkelijk om je extentions mee te nemen zodat het daarna ook nog met de extentions in goed valt.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 20:18

Iney: Ik heb mijn bruine bij Luxy gekocht. Zeer tevreden, prijs/kwaliteit is super.

Heb mijn blonde gekocht bij een winkeltje in Amsterdam Zuid-Oost, niet te vergelijken met Luxy maar daar hadden ze m'n kleur niet en deze waren ook erg goedkoop dus heb ze maar meegenomen zodat ik iig weer wat heb.

Flip-in heb ik ook naar gekeken. Ik vind het persoonlijk een beetje "engig" omdat het los zit. Ik heb nog wel eens dat in een discotheek iemand die me kent aan een plukje haar trekt om m'n aandacht te trekken en dan zou die zo die flip-in eruit trekken :') . Netzoals dat ik graag gek doe of wel eens ergens achter zit met m'n haar... Dus dan heb ik liever iets wat vast zit.
En ik vind het erg duur... 230 voor 55 cm. Ik denk dat het dan 100 gram is.
Omgerekend waren mijn Luxy's 89 voor 55 cm en 120 gram.

Die ik bij die winkel in A'dam heb gekocht zijn 45 cm, 100 gram en €50 euro. Dit haar is alleen niet Remy, de kwaliteit is duidelijk minder als Luxy en de volheid zit boven in de mat, hoe meer je bij de punten wordt hoe dunner het wordt. Bij de Luxy's die ik heb is de dikte nagenoeg overal gelijk.
Maar zo voor de lol wilde ik er wel €50 aan uitgeven :)
Deze kun je trouwens zelf maken. Je koopt dus ca 2 meter haar aan een mat. Je knipt zelf en maakt de clips er zelf op. Ik heb ook dun haar en kan niet alle Luxys in omdat je ze dan ook ziet. Ik heb nu van die 2 meter haar 3 matten gemaakt (Luxy heeft er 9) en dan gewoon 3 hele dikke, die plaats ik in m'n nek en achter mijn oren, zodat je nergens de clipjes ziet op mijn hoofd.

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:13

shantal schreef:
Want ik heb hier ook nog 200 stuks liggen van 0,5 gram p/s ,maar heb geen zin eigenlijk om 200 rings op mijn kop te hebben haha.

kaas_@ Je kan dan beter je haar laten snijden, anders gaan je extentions weer te veel opvallen dan klopt het niet meer bij elkaar :)
En misschien wel makkelijk om je extentions mee te nemen zodat het daarna ook nog met de extentions in goed valt.

Ik neem ze morgen ook mee want ik wou ze morgen laten verven. Ik durf het niet te laten snijden omdat vriendlief voor me betaald heeft en hij niet blij van word als het korter word :')

williejanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:17

ik heb mijn wave 22" (55cm) clip ins besteld.
in totaal 210 gram voor 62 euro.

InezFlip

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:53

Focussed schreef:
Iney: Ik heb mijn bruine bij Luxy gekocht. Zeer tevreden, prijs/kwaliteit is super.

Heb mijn blonde gekocht bij een winkeltje in Amsterdam Zuid-Oost, niet te vergelijken met Luxy maar daar hadden ze m'n kleur niet en deze waren ook erg goedkoop dus heb ze maar meegenomen zodat ik iig weer wat heb.

Flip-in heb ik ook naar gekeken. Ik vind het persoonlijk een beetje "engig" omdat het los zit. Ik heb nog wel eens dat in een discotheek iemand die me kent aan een plukje haar trekt om m'n aandacht te trekken en dan zou die zo die flip-in eruit trekken :') . Netzoals dat ik graag gek doe of wel eens ergens achter zit met m'n haar... Dus dan heb ik liever iets wat vast zit.
En ik vind het erg duur... 230 voor 55 cm. Ik denk dat het dan 100 gram is.
Omgerekend waren mijn Luxy's 89 voor 55 cm en 120 gram.

Die ik bij die winkel in A'dam heb gekocht zijn 45 cm, 100 gram en €50 euro. Dit haar is alleen niet Remy, de kwaliteit is duidelijk minder als Luxy en de volheid zit boven in de mat, hoe meer je bij de punten wordt hoe dunner het wordt. Bij de Luxy's die ik heb is de dikte nagenoeg overal gelijk.
Maar zo voor de lol wilde ik er wel €50 aan uitgeven :)
Deze kun je trouwens zelf maken. Je koopt dus ca 2 meter haar aan een mat. Je knipt zelf en maakt de clips er zelf op. Ik heb ook dun haar en kan niet alle Luxys in omdat je ze dan ook ziet. Ik heb nu van die 2 meter haar 3 matten gemaakt (Luxy heeft er 9) en dan gewoon 3 hele dikke, die plaats ik in m'n nek en achter mijn oren, zodat je nergens de clipjes ziet op mijn hoofd.

Oke dat laatste vind ik echt .... Dat dacht ik zelf namelijk steeds. Wil liever clip ins idd ook om de stevigheid maar het haar wat eraan zit is te weinig en kan niet zoveel clips in. Kan je mij uitleggen waat je die 2 meter haar kan kopen en zelf matten kan maken?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:55

Je kan het op meerdere plekken zo kopen, oa ook op Ebay.

Het winkeltje waar ik het heb gekocht zit bij het winkelcentrum bij de Pathe in Amsterdam Zuid-Oost.
Maar er zijn tal van dit soort winkeltjes in NL.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:56

Effie foto zoeken van jou oorspronkelijk haar, kan ik even vergelijken met mijn haar. Of dat niet te dun is...
Stond dat in dit topic of het vorige focussed?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:57

Bedoel je deze?

Focussed schreef:
Mooie foto's allemaal trouwens van de extensions!

Voor de nieuwkomers, dit zijn de mijne:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 22:01

Hmm volgens mij heb ik dunner haar dan jou, dus effie over nadenken.

Foto's blijven prachtig :D *\o/*

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 22:02

Het is dunner dat het lijkt hoor!
Ik kan bijv. boven mijn oren eigenlijk geen matten inclippen, dan ga je ze zien.

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 23:10

shantal schreef:

Ik heb geen idee, maar vond het een flinke pluk wel.
Ik heb deze:
http://www.indiangoldshop.nl/Webwinkel- ... -50cm.html

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 09:21

Ok dankje wel, helaas staat er op de site niet hoeveel gram het per plukje is.
Denk dan dat ik het eens mee neem naar de kapper hier,kijken of zij het zou weten hoe het beste te plaatsen is en hoeveel ik er nodig heb.

En moet ze dan ook nog verven,maar zit dan te denken om sommige blond te laten,zodat ik bruin ben met highlights blond.
En ze moeten toch nog bij gesneden worden :)