Hier kan je precies uitreken hoeveel kcal het is

Het ziet er goed uit! Alleen nog een gevarieerde avondmaaltijd.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Het moet gewoon af, dan heb ik m'n HBO papier en kan ik op zoek naar een andere baan, ik heb het zo gehad waar ik nu zit..
Geef jezelf dan als doel op gewicht blijven.. anders zou het zonde zijn van die 4kg die je al kwijt bent!
Maar die heb ik er heus snel weer af 

thnx

Charr_x schreef:Stieg Larsson, heb ze alle 3 in no time uitgelezen!
Spinning wil ik ook weer gaan doen, heb het vroeger gedaan, heerlijk!
Cindyrella: pindakaas en kipfilet op 1 boterham?
Er waren er hier een paar die op zoek waren naar lichte avondmaaltijden, deze had ik vanavond, was lekker en volgens mij ook 100% verantwoord
- pangasius filet
- 1 ui
- 1 gele paprika
- 1 brocolli
- 2 teentjes knoflook
- 1 pak gezeefde tomaten (ik heb ze vandaag zelf gezeefd, maar dat was ook 1malig)
- peper, zout en Italiaanse kruiden
- evt. pasta
- Vis bestrooien met peper, zout en bloem en bakken in de olijfolie
- Ui en knoflook in de pan fruiten en dan paprika en broccoli toevoegen (klein snijden allebei) en laten garen
- Gezeefde tomaten toevoegen
- Kruiden naar smaak
- Eventueel pasta, kan je ook weg laten, maar ik vond het er heerlijk bij en mis anders toch wat!
uitziende recept smaakt.

Eefske schreef:Jaime_ schreef:BegrijpelijkGeef jezelf dan als doel op gewicht blijven.. anders zou het zonde zijn van die 4kg die je al kwijt bent!
K ben verliefd op een ex
Hahahahaha. Nooit. Doen.
haha ach verliefd is een groot woord, wel altijd een zwak voor hem gehouden, maar heb nu zelf een relatie, hij woont samen.. maar we zien elkaar de laatste week telkens, toeval.. maar nu krijg ik m niet uit mn hoofd