Dus ik zou het op een keer per week houden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Angeliekje schreef:Veel mensen die calorieen tellen. Daar ga ik echt niet aan beginnen, want als je klaar bent met afvallen, en je gaat weer "gewoon" eten dan zitten de kilo's er zo weer aan! Beste manier is gewoon goed eten, en véél bewegen!
Ik eet wat ik normaal ook eet. Gewoon twee sneetjes volkorenbrood met duopenotti, en smiddags met (jongbelegen) kaas. Tussendoortje is twee plakjes ontbijtkoek en ik eet s'avonds gewoon normaal hoor, geen salades of ander groenvoerIk beweeg nu bijna dagelijks een kwartiertje (ben aan het opbouwen naar een uur) héél intensief en vanochtend stond de weegschaal alweer op -3 kg
![]()
Oh ja en afgelopen weekend heb ik een nieuwjaarsborrel gehad met lekkere hapjes die ik niet heb laten liggen, en heb ook nog een halve bak Ben en Jerry ijs gegeten. Had verwacht aangekomen te zijn, maar nee het tegenovergestelde! Voor het weekend haal ik ook een bakje chocopinda's en die verdeel ik over het hele weekend. Ik ga echt niet mn lekkere chocopinda's laten staan
Natje_Spirit schreef:Knabbelgirl, kan het niet zijn dat je spieren gewoon wat groter zijn na je wintersport en dat je daarom niet bent afgevallen?
Angeliekje schreef:pluisje88: Mijn plan was ook minder snoepen en meer bewegen. Ben zware chocoladeverslaafde en at elke dag wel chocolaBen nu daarvan aan het afkicken (gaat me goed af nog!),en eet nu alleen in het weekend een beetje chocolade (de chocopinda's). Ben nu bezig met Zumba gewoon thuis voor de buis. Met Zumba kán je 1000 kcal in een uur verbranden (als je het goed doet). Ik doe dan wel de Cardio als eerste zodat er nog niet veel spieropbouw komt. Ik ga het dan ook afwisselen met de Wii, maar daar verbrand je minder mee heb ik wel in de gaten. Zumba is zwaar, maar ik voel me heel fijn als ik ermee klaar ben, én het heeft zeker effect op me.
Oh ja en ben pas een week, anderhalve week bezig. Het is nu dus puur vocht wat ik kwijt ben. Het is nog geen vetverlies
pluisje88 schreef:Ik heb die zumba dvd ook thuis. Ik doe op donderdagavond zumba in de sportschool. 1 uur.
dus met elke dag een kwartiertje zumba val jij zo makkelijk af?
Ik vind zelf hardlopen ook lekker maar niet met dit weer. Vandaar dat ik nu een beetje te weinig sport vind ik zelf
xNathaliee schreef:Kan hem alleen niet vinden ..
Zag trouwens in mijn zoektocht ook dat je er 1 voor de wii heb![]()
Heeft iemand deze versie ?