Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en daarna gesport op de Wii! Wel even leuk. Was heel erg opgelucht dat ik vanmorgen toch de stap ging wagen naar de huisarts toe. Ben er inmiddels geweest en heb wel even goed m'n zegje kunnen doen, het was dan wel een waarnemend huisarts maar dat maakte voor mij niet zo veel uit. Ze heeft me ook bloed laten prikken om sowieso een aantal lichamelijke dingen (glucose/hb/schildklier etc) uit te sluiten. En ik ga voor mezelf eens kijken waar ik graag terecht zou willen om 't o.a. over mijn eigen problemen/leven te hebben. Zijn genoeg psychologenpraktijken hier in de omgeving. T voelt wel als een opluchting hoor dat ik er nu iets aan doe en 't niet steeds probeer weg te cijferen. Zo heb ik jullie even bij gepraat.
Van harte gefeliciteerd! Fijne dag vandaag, je bent al flink verwend zo te zien. Mijn zusje is ook jarig (23 geworden
) gaan daar vanavond even heen. Wel zin in.
Lijkt me best wel heavy hoor als je 't paardrijden en hardlopen op één dag plant of niet?

word er zo blij van!
Morgen hoop ik dat het ook zo lekker is, want dan ga ik weer lopen!
vergeten te vermelden bij t andere topic dan maar even hier! Top!

Vanmorgen hardgelopen, ging wel ok. Ik werd wel misselijk, misschien de volgende keer toch een hapje banaan ofzo voor ik de deur uit ga 's morgens.
Dat is, samen met Zumba, echt niet mijn ding. Weten we dat ook weer
voor de dippers

Werkse, loopse, rijdse en een fijne dag gewenst! 
Nja ik ga zo lekker even de stad in, kijken of ik nog wat leuke kleren/sportkleren/schoenen kan vinden
Succes met je scriptie.

Want het is weer mama-dag 
Rekening houden met een ander is schijnbaar moeilijk. En zet 'm op met je scriptie!
Wel lekker hoor zo'n dagje.
Heb volgende week woensdag ook een gesprek met een man waar ik m'n stage voor m'n master zou kunnen lopen. Over het leergedrag in guppies. Lijkt me erg interessant.
Vanaf groep 3 gaan ze woensdagochtend naar school, tot die tijd zijn ze thuis. Oudste zit in groep 2 dus die gaat na de zomervakantie, jongste zit in groep 1, die mag nog een jaartje kleuteren na de zomervakantie. Maar daarna heeft mama rust op de woensdagochtend
Kan ze lekker hardlopen en paardrijden
Hardgelopen en paardgereden!! Banaantje werkt super voor het hardlopen 's morgens vroeg!
Zelfs de galop stap overgangen gingen super! (meestal wordt ie drammerig en gaan die niet zo fijn...)