Goedemorgen,
Nou gisteren niet meer wezen sporten, heb lekker samen met vriendlief een avondje thuis door gebracht. Hebben samen nog ff BZV gekeken
en daarna gesport op de Wii! Wel even leuk. Was heel erg opgelucht dat ik vanmorgen toch de stap ging wagen naar de huisarts toe. Ben er inmiddels geweest en heb wel even goed m'n zegje kunnen doen, het was dan wel een waarnemend huisarts maar dat maakte voor mij niet zo veel uit. Ze heeft me ook bloed laten prikken om sowieso een aantal lichamelijke dingen (glucose/hb/schildklier etc) uit te sluiten. En ik ga voor mezelf eens kijken waar ik graag terecht zou willen om 't o.a. over mijn eigen problemen/leven te hebben. Zijn genoeg psychologenpraktijken hier in de omgeving. T voelt wel als een opluchting hoor dat ik er nu iets aan doe en 't niet steeds probeer weg te cijferen. Zo heb ik jullie even bij gepraat.
Nu ff bijlezen.
Noor, succes vandaag! Wat fijn dat 't lopen zo goed gaat.
Bommetje
Van harte gefeliciteerd! Fijne dag vandaag, je bent al flink verwend zo te zien. Mijn zusje is ook jarig (23 geworden
) gaan daar vanavond even heen. Wel zin in.
Judith, zo lang je maar blijft genieten van alle dingen die je doet en je geen verplichtingen gaan opleggen.
Lijkt me best wel heavy hoor als je 't paardrijden en hardlopen op één dag plant of niet?
MJ, bedankt voor je advies...ik ben zelf ook blij dat ik nu de stap heb genomen. Wat balen zeg van die val, gelukkig gaat 't weer beter.
Scoob, werkse vandaag!
Tara, heb vandaag bij de huisarts 't pijnlijke gevoel in m'n scheenbenen ook nog even aangegeven, zij vindt 't een typisch probleem van overbelasting. Waarschijnlijk toch door 't lopen, dus misschien moet ik ook maar even een stapje terug doen. Wat fijn dat jouw dip weer verdwenen is, gelukkig maar! En lekker gereden gisteren, fijn is dat he. Ik ga morgen weer naar m'n verzorgpaardje toe, heb er nu al weer zin in! Misschien dat ik dat op den duur wel ga uitbouwen naar 2x per week, zal voor mijzelf ook vast goed zijn. Lekker buiten bezig zijn met paarden. 
Ga maar 's even mijn stickertje van m'n arm afpeuteren, er zijn 6 buisjes afgetapt! Even een kopje koffie drinken en dan afwassen en boodschapjes doen. Vanmiddag even weer lekker ontspannen onder de zonnebank bij de schoonheidssalon.