Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
phormicola schreef:_kimmm, je bent een makkieJe hebt donker haar, mooi blauwe ogen en een 'romige' huidskleur die zowel warme als koude kleuren kan hebben. Ga met gekke kleuren en creaties experimenteren, zou ik zo zeggen
Pas alleen op dat je warme en koude kleuren niet gaat combineren op je gezicht. Dus als je blauw gaat gebruiken, geen perzik kleurige blush opdoen
Als ik bij jou makeup op zou gaan doen, zou ik eerst een waanzinnige cateye willen proberen, om je oogvorm te accentuerenEn daarna zou ik los gaan
Je hebt een perfect gezicht voor heel veel stijlen!
phormicola schreef:MyWishMax schreef:phormicola kan je ook voor mij eens kijken? Sta paar pagina's terug
Voor je ogen zou ik wat donkerdere kleuren gebruiken op je ooglid, om ze wat meer diepte te geven, teveel lijntjes voor het verkleiningseffect zou ik niet doen, dat geeft zo'n 'geforceerd' ideeWel een lijntje op je waterline om je ogen optisch langer te maken.
En die lippen: Aanzetten die hap! Een mooi rode lipstick (zonder roze ondertoon, erg moeilijk te vinden), met een rode gloss eroverheen (Sephora heeft er eentje).
Om je kin wat naar voren te laten komen een dotje highlighter precies op het puntje van je kin.
Ik zou bij jou bijvoorbeeld een donkerblauwe smokey eye willen maken om te beginnen, met een neutrale lipstick met veel glim. Een mooi zachtroze blush je jukbeenderen.
Probeer eens om een donkere poeder te kopen. Daarmee kun je heel subtiel je jukbeenderen nog meer laten uitkomen (waar nu de schaduw zit van je jukbeenderen naar je kaak toe).
De truc van makeup is om je pluspunten uit te vergroten en je minpunten te verkleinenEn heel soms om hele aparte dingen in je gezicht te benadrukken. Zo vind ik jouw mond heel erg apart en dan niet in de lelijke zin. Hij is 'supermodel' mooi, maar wel erg gaaf om te benadrukken
Dat geeft je gezicht dan een 'edge'.
Wat gebruik ik veel 'quotjes' vandaag
_Kimmm schreef:phormicola schreef:_kimmm, je bent een makkieJe hebt donker haar, mooi blauwe ogen en een 'romige' huidskleur die zowel warme als koude kleuren kan hebben. Ga met gekke kleuren en creaties experimenteren, zou ik zo zeggen
Pas alleen op dat je warme en koude kleuren niet gaat combineren op je gezicht. Dus als je blauw gaat gebruiken, geen perzik kleurige blush opdoen
Als ik bij jou makeup op zou gaan doen, zou ik eerst een waanzinnige cateye willen proberen, om je oogvorm te accentuerenEn daarna zou ik los gaan
Je hebt een perfect gezicht voor heel veel stijlen!
Ahhh wat lief dankjewel voor je advies!
wanneeer heb je tijd!
Fiffill schreef:Ik weet nog dat ik een keertje in de zomer in een korte broek naar school kwam, stonden er zelfs een paar lachend naar m'n benen te wijzenstelletje sukkels. Bij mij popt er dan altijd meteen een plaatje in m'n hoofd van mij met een zongebruinde huid, volgens mij ziet dat er echt NIET uit.
Krijg je zo'n effect van je huid is bijna dezelfde kleur als je haar
iewl. Nee, doe mij dan maar gewoon lekker wit
en stiekem vind ik het wel leuk om naast m'n vriendje te liggen, die is half Portugees met dito kleurtje, leuk effect krijg je dan.
_Kimmm schreef:Fiffill schreef:Kim doet al modellenwerk toch?
hihi Deeedvond me zelf niet goed genoeg meer haha!
phormicola schreef:MyWishMax: Dat gele effect komt vooral door de roze ondertoon in veel rode lipsticks. Ik ben nog steeds op zoek naar de perfecte rood
Ik weet niet of het door de foto komt, maar probeer de randen van je oogschaduw te blenden
Brittol schreef:Hee! Handig topic!
Ik heb altijd simpel oogpotlood en mascara op, maar ben benieuwd hoe ik het mooier kan maken.
Zou jij mij ook advies willen geven Phormicola?
Op dit moment bruin haar, ben van nature blond
http://i91.photobucket.com/albums/k283/ ... 0033-1.jpg
MyWishMax schreef:phormicola schreef:MyWishMax: Dat gele effect komt vooral door de roze ondertoon in veel rode lipsticks. Ik ben nog steeds op zoek naar de perfecte rood
Ik weet niet of het door de foto komt, maar probeer de randen van je oogschaduw te blendenHad mezelf niet opgemaakt daar. Viel me op de foto's ook op namelijk.
Kan ik je niet inhuren?Voor dagje make up voor mij shoppen en daarna opmaken
![]()
phormicola schreef:Frozenstar, lekker ding![]()
Ik zou om te beginnen de boog in je wenkbrauwen bijplukken, dan krijg je mooie vamp wenkbrauwen. Dan heb je ook gelijk wat meer ruimte voor allerlei oogschaduw creaties.
Je wenkbrauwen zou je eigenlijk altijd moeten bijtekenen, dat geeft je gezicht net even dat beetje meer.
Kwa kleuren zou ik bij jou vooral koele kleuren gebruiken. Je huid heeft een koele ondertoon en je ogen zijn prachtig, haast ijsblauw, hoewel ze niet echt licht zijn. Ik zou haast met oranje gaan werken om ze er echt uit te laten springen, maar dat zou niet bij je huidskleur passen.
Een lijntje om je lippen om je arcade boog aan te zetten zou ik standaard doen, met een potloodje in de kleur van je lippen.
Ik zie bij je rechteroog een mooie lijn van je binnenste ooghoek naar je neus toelopen, dat is iets aparts waar ik mee zou willen werken. Een lijntje op je bovenste ooglid net even wat verder doortrekken dan gebruikelijk en in je buitenste ooghoek het onderste lijntje even wat verder naar boven toe trekken. Zo krijg je echt een wow effect.
Kwa specifieke kleuren denk ik dat donkergeel met zwarte lijntjes jou heel erg gaaf zou staan