MyWishMax schreef:phormicola kan je ook voor mij eens kijken? Sta paar pagina's terug

Voor je ogen zou ik wat donkerdere kleuren gebruiken op je ooglid, om ze wat meer diepte te geven, teveel lijntjes voor het verkleiningseffect zou ik niet doen, dat geeft zo'n 'geforceerd' idee

Wel een lijntje op je waterline om je ogen optisch langer te maken.
En die lippen: Aanzetten die hap! Een mooi rode lipstick (zonder roze ondertoon, erg moeilijk te vinden), met een rode gloss eroverheen (Sephora heeft er eentje).
Om je kin wat naar voren te laten komen een dotje highlighter precies op het puntje van je kin.
Ik zou bij jou bijvoorbeeld een donkerblauwe smokey eye willen maken om te beginnen, met een neutrale lipstick met veel glim. Een mooi zachtroze blush je jukbeenderen.
Probeer eens om een donkere poeder te kopen. Daarmee kun je heel subtiel je jukbeenderen nog meer laten uitkomen (waar nu de schaduw zit van je jukbeenderen naar je kaak toe).
De truc van makeup is om je pluspunten uit te vergroten en je minpunten te verkleinen

En heel soms om hele aparte dingen in je gezicht te benadrukken. Zo vind ik jouw mond heel erg apart en dan niet in de lelijke zin. Hij is 'supermodel' mooi, maar wel erg gaaf om te benadrukken

Dat geeft je gezicht dan een 'edge'.
Wat gebruik ik veel 'quotjes' vandaag