Hoe je ogen mooier laten lijken

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 12:02

Ik weet nog dat ik een keertje in de zomer in een korte broek naar school kwam, stonden er zelfs een paar lachend naar m'n benen te wijzen :') stelletje sukkels. Bij mij popt er dan altijd meteen een plaatje in m'n hoofd van mij met een zongebruinde huid, volgens mij ziet dat er echt NIET uit. :+ Krijg je zo'n effect van je huid is bijna dezelfde kleur als je haar :Y) iewl. Nee, doe mij dan maar gewoon lekker wit :D en stiekem vind ik het wel leuk om naast m'n vriendje te liggen, die is half Portugees met dito kleurtje, leuk effect krijg je dan. _O-

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 12:02

phormicola schreef:
_kimmm, je bent een makkie :D Je hebt donker haar, mooi blauwe ogen en een 'romige' huidskleur die zowel warme als koude kleuren kan hebben. Ga met gekke kleuren en creaties experimenteren, zou ik zo zeggen :)
Pas alleen op dat je warme en koude kleuren niet gaat combineren op je gezicht. Dus als je blauw gaat gebruiken, geen perzik kleurige blush opdoen :)

Als ik bij jou makeup op zou gaan doen, zou ik eerst een waanzinnige cateye willen proberen, om je oogvorm te accentueren :j En daarna zou ik los gaan :D
Je hebt een perfect gezicht voor heel veel stijlen!

Ahhh wat lief dankjewel voor je advies!
wanneeer heb je tijd :D !

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 12:06

Frozenstar, lekker ding :9 :D

Ik zou om te beginnen de boog in je wenkbrauwen bijplukken, dan krijg je mooie vamp wenkbrauwen. Dan heb je ook gelijk wat meer ruimte voor allerlei oogschaduw creaties.
Je wenkbrauwen zou je eigenlijk altijd moeten bijtekenen, dat geeft je gezicht net even dat beetje meer.

Kwa kleuren zou ik bij jou vooral koele kleuren gebruiken. Je huid heeft een koele ondertoon en je ogen zijn prachtig, haast ijsblauw, hoewel ze niet echt licht zijn. Ik zou haast met oranje gaan werken om ze er echt uit te laten springen, maar dat zou niet bij je huidskleur passen.

Een lijntje om je lippen om je arcade boog aan te zetten zou ik standaard doen, met een potloodje in de kleur van je lippen.

Ik zie bij je rechteroog een mooie lijn van je binnenste ooghoek naar je neus toelopen, dat is iets aparts waar ik mee zou willen werken. Een lijntje op je bovenste ooglid net even wat verder doortrekken dan gebruikelijk en in je buitenste ooghoek het onderste lijntje even wat verder naar boven toe trekken. Zo krijg je echt een wow effect.

Kwa specifieke kleuren denk ik dat donkergeel met zwarte lijntjes jou heel erg gaaf zou staan :j

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 12:07

phormicola schreef:
MyWishMax schreef:
phormicola kan je ook voor mij eens kijken? Sta paar pagina's terug ;)

Voor je ogen zou ik wat donkerdere kleuren gebruiken op je ooglid, om ze wat meer diepte te geven, teveel lijntjes voor het verkleiningseffect zou ik niet doen, dat geeft zo'n 'geforceerd' idee :) Wel een lijntje op je waterline om je ogen optisch langer te maken.

En die lippen: Aanzetten die hap! Een mooi rode lipstick (zonder roze ondertoon, erg moeilijk te vinden), met een rode gloss eroverheen (Sephora heeft er eentje).

Om je kin wat naar voren te laten komen een dotje highlighter precies op het puntje van je kin.

Ik zou bij jou bijvoorbeeld een donkerblauwe smokey eye willen maken om te beginnen, met een neutrale lipstick met veel glim. Een mooi zachtroze blush je jukbeenderen.

Probeer eens om een donkere poeder te kopen. Daarmee kun je heel subtiel je jukbeenderen nog meer laten uitkomen (waar nu de schaduw zit van je jukbeenderen naar je kaak toe).

De truc van makeup is om je pluspunten uit te vergroten en je minpunten te verkleinen :) En heel soms om hele aparte dingen in je gezicht te benadrukken. Zo vind ik jouw mond heel erg apart en dan niet in de lelijke zin. Hij is 'supermodel' mooi, maar wel erg gaaf om te benadrukken :) Dat geeft je gezicht dan een 'edge'.

Wat gebruik ik veel 'quotjes' vandaag :')

Ah super, thanks!

Ik blijf normaal zelf hangen in het bruine, kan je ook meteen mijn 'normale' lijntje zien:
Afbeelding

Krijg ik niet te gele tanden dan met rood? _O- Ik vind zelf dat ik vrij gele tanden krijg van rode tinten...

Ik krijg zelf nooit mooie smokey eyes voor elkaar, de filmpjes die ik kan vinden hebben ze hele andere ogen, als ik dezelfde dingen aanhoudt, zie je niks bij mij? (zal het wel vreselijk fout doen _O- )

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 12:09

_Kimmm schreef:
phormicola schreef:
_kimmm, je bent een makkie :D Je hebt donker haar, mooi blauwe ogen en een 'romige' huidskleur die zowel warme als koude kleuren kan hebben. Ga met gekke kleuren en creaties experimenteren, zou ik zo zeggen :)
Pas alleen op dat je warme en koude kleuren niet gaat combineren op je gezicht. Dus als je blauw gaat gebruiken, geen perzik kleurige blush opdoen :)

Als ik bij jou makeup op zou gaan doen, zou ik eerst een waanzinnige cateye willen proberen, om je oogvorm te accentueren :j En daarna zou ik los gaan :D
Je hebt een perfect gezicht voor heel veel stijlen!

Ahhh wat lief dankjewel voor je advies!
wanneeer heb je tijd :D !

Waar woon je? :+ Ik denk dat heel veel visagisten in spe heel graag op jou zouden willen oefenen. Kijk eens rond voor modellen werk :)

Fenrir

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 12:09

Kim doet al modellenwerk toch :D ?

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 12:11

Ik heb ook zo'n gekke huid _O- Ben heel erg donker van mezelf qua haarkleur etc., maar met een kwartiertje zon ben ik al hartstikke verbrand :=

_Kimmm

haha op het moment wat minder ik zat daar op de foto in me mindere positie woog daar een hoop nu ben ik op me streef gewicht nog ietsje eraf en dan weer verder met modellenwerk.
TIjd geleden wel een extreme visagie gedaan ff kijken of ik foto`s kan vinden :P

Grapjasjes12

Fiffill schreef:
Ik weet nog dat ik een keertje in de zomer in een korte broek naar school kwam, stonden er zelfs een paar lachend naar m'n benen te wijzen :') stelletje sukkels. Bij mij popt er dan altijd meteen een plaatje in m'n hoofd van mij met een zongebruinde huid, volgens mij ziet dat er echt NIET uit. :+ Krijg je zo'n effect van je huid is bijna dezelfde kleur als je haar :Y) iewl. Nee, doe mij dan maar gewoon lekker wit :D en stiekem vind ik het wel leuk om naast m'n vriendje te liggen, die is half Portugees met dito kleurtje, leuk effect krijg je dan. _O-

:)) Geweldig! Ik vind een witte huidskleur trouwens gewoon erg mooi. Daar kun je makkelijk zo'n porseleine pop look mee maken :)

_Kimmm

Fiffill schreef:

hihi Deeed :oo vond me zelf niet goed genoeg meer haha!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 12:12

Dan heb je wss gewoon een lichte/gevoelige huid :P kan echt vervelend zijn hoor... afgelopen december was ik dus verbrand, vroegen allemaal mensen of ik op wintersport was geweest, eh nee... en lachen natuurlijk :')

_Kimmm schreef:
Fiffill schreef:

hihi Deeed :oo vond me zelf niet goed genoeg meer haha!

Waarom niet? >;)
Edit: staat erboven

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 12:12

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 12:13

haha me gewicht :P

Maar ik zal vanavond thuis is foto`s ervan opzoeken met die extreme visagie die ik toen wel mooi vond :)

Grapjasjes12

MyWishMax: Dat gele effect komt vooral door de roze ondertoon in veel rode lipsticks. Ik ben nog steeds op zoek naar de perfecte rood :)

Ik weet niet of het door de foto komt, maar probeer de randen van je oogschaduw te blenden :)

Needje

Leuk topic. Ik zie ene hoop leuke dingen voorbij komen.
Ik kan niet eens een net lijntje boven m'n ogen krijgen zonder wattenstaafje om bij te werken. :D
Verder lijkt het voor mij onmogelijk om links en rechts identiek te krijgen qua oogschaduw. haha.

Grapjasjes12

_Kimmm schreef:

Maar ik zal vanavond thuis is foto`s ervan opzoeken met die extreme visagie die ik toen wel mooi vond :)

Ik vind je schouders juist zo mooi op die foto :o

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 12:14

me schouders :o

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 12:15

_Kimmm schreef:

:wow:

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 12:15

phormicola schreef:
MyWishMax: Dat gele effect komt vooral door de roze ondertoon in veel rode lipsticks. Ik ben nog steeds op zoek naar de perfecte rood :)

Ik weet niet of het door de foto komt, maar probeer de randen van je oogschaduw te blenden :)

:j Had mezelf niet opgemaakt daar. Viel me op de foto's ook op namelijk.

Kan ik je niet inhuren? :P Voor dagje make up voor mij shoppen en daarna opmaken _O- _O-

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 12:16

Brittol schreef:
Hee! Handig topic! :)
Ik heb altijd simpel oogpotlood en mascara op, maar ben benieuwd hoe ik het mooier kan maken.
Zou jij mij ook advies willen geven Phormicola? O:)

Op dit moment bruin haar, ben van nature blond :')
http://i91.photobucket.com/albums/k283/ ... 0033-1.jpg

Bruin staat bij jou volgens mij erg mooi (wat zeg ik nou?! :oo ;) ) En verder zou ik oranje bij jou erg mooi vinden, je hebt een warme ondertoon.
Je lippen zijn aan de dunne kant, dus iets bijtekenen met potlood (niet te dik maken) en veel glimglim erop :)

Verder ben ik een beetje leeg kwa adviezen :') Ik ben geen pro! :P
Laatst bijgewerkt door Grapjasjes12 op 02-02-11 12:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 12:16

MyWishMax schreef:
phormicola schreef:

:j Had mezelf niet opgemaakt daar. Viel me op de foto's ook op namelijk.

Kan ik je niet inhuren? :P Voor dagje make up voor mij shoppen en daarna opmaken _O- _O-

ja hoor, heb je cash? _O- :D

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 12:19

hahaha! Ik wil je ook inhuren :D !

Grapjasjes12

Ik moet over 40 minuten weg, dus ik ga even m'n naturel gezicht opdoen :+ Dat zit immers in een potje O:)

_Kimmm

* pikt potjes weg bij Phormicola :D !

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 12:21

phormicola schreef:
Frozenstar, lekker ding :9 :D

Ik zou om te beginnen de boog in je wenkbrauwen bijplukken, dan krijg je mooie vamp wenkbrauwen. Dan heb je ook gelijk wat meer ruimte voor allerlei oogschaduw creaties.
Je wenkbrauwen zou je eigenlijk altijd moeten bijtekenen, dat geeft je gezicht net even dat beetje meer.

Kwa kleuren zou ik bij jou vooral koele kleuren gebruiken. Je huid heeft een koele ondertoon en je ogen zijn prachtig, haast ijsblauw, hoewel ze niet echt licht zijn. Ik zou haast met oranje gaan werken om ze er echt uit te laten springen, maar dat zou niet bij je huidskleur passen.

Een lijntje om je lippen om je arcade boog aan te zetten zou ik standaard doen, met een potloodje in de kleur van je lippen.

Ik zie bij je rechteroog een mooie lijn van je binnenste ooghoek naar je neus toelopen, dat is iets aparts waar ik mee zou willen werken. Een lijntje op je bovenste ooglid net even wat verder doortrekken dan gebruikelijk en in je buitenste ooghoek het onderste lijntje even wat verder naar boven toe trekken. Zo krijg je echt een wow effect.

Kwa specifieke kleuren denk ik dat donkergeel met zwarte lijntjes jou heel erg gaaf zou staan :j

<3 <3 <3 jij lekker wijf :D

Super dankjewel! Kan jij niet een keer mijn make-up doen :D?