[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jillie1994

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 20:16

Ik wil ook best een 3e gaatje maar een vriendin van me heeft dat ook. Als zij er een nieuwe in wilt doen gaat haar hele oorlel onsteken, omdat de oorbel zeg maar in de binnenkant van de oorlel net het kraakbeen raakt. En ik word altijd al zo panisch als het gaat om piercings dat die niet pijn moeten gaan doen etc, dus voor mij maar niet. :+

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 20:17

Ik moet zoiets gewoon doen, en niet bij nadenken :+ Ik wil nog 2e gaatjes, tongpiercing en labret (al weet ik nog niet of ik m off centre wil of niet :o ). Binnenkort maar eens een piercingshop instappen, als de centjes het toelaten.
Waar hebben jullie je 2e gaatjes laten zetten trouwens? Gewoon nog bij de juwelier of bij de shop?

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 20:17

Mijn 1e en 2e gaatjes gewoon bij de juwelier :)

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 20:20

Ik heb mijn 2e gaatjes ook bij de juwelier laten schieten, ging prima. In mijn linkeroor heb ik nog een 3e gaatje erbij laten schieten maar die had ik achteraf gezien beter kunnen laten piercen, zit net te dicht bij het kraakbeen en hij doet af en toe een beetje moeilijk.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 23:58

Weet iemand of het mogelijk is kraakbeen te stretchen?
Ik wil namelijk mijn helix stretchen tot piercingformaat. Hij irriteert nu regelmatig en ik word er niet vrolijk van. Heb het idee dat het met titanium erin een stuk minder makkelijk zal gaan ontsteken.

Ja ik heb hem toen laten schieten, inde tijd dat dat nog mocht en het heel normaal was. :o

Lindava1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 00:20

Hmm of je het kan stretchen.. denk het niet.
Maar in mijn helix paste ook gewoon een piercing terwijl hij met een oorbel geschoten is.
Heb er helemaal geen last van gehad. Ik zou zeggen probeer het eens ;)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 00:28

Ik heb het gaatje bekeken, maar daar gaat never nooit niet een piercing inpassen!!! :+

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 00:30

had 3 gaatjes, met stretchen mijn 3de er uit gehaald...
die waren jammer genoeg aan het uitgroeien!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 00:30

Lous je kunt kraakbeen stretchen. Alleen je moet sowieso veel voorzichtiger te werk gaan als met oorlellen.
Ik neem aan dat je nu 0,8mm hebt (gewone oorbellen dikte). Stretchen naar 1,2 zou wel genoeg moeten zijn, nou dat kan zeker hoor!

Ik zou gewoon even langs de piercer gaan, hem/haar voor laten doen en tips vragen ;).

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 01:07

Lous schreef:
Ik wil namelijk mijn helix stretchen tot piercingformaat. Hij irriteert nu regelmatig en ik word er niet vrolijk van. Heb het idee dat het met titanium erin een stuk minder makkelijk zal gaan ontsteken.

Ja ik heb hem toen laten schieten, inde tijd dat dat nog mocht en het heel normaal was. :o

ja zeker, been there done that, van een oorbel naar een 1.2 mm staafje, btw, dat was een bitch, maar daarna geen last meer van gehad :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 01:08

jillie1994 schreef:
Ik wil ook best een 3e gaatje maar een vriendin van me heeft dat ook. Als zij er een nieuwe in wilt doen gaat haar hele oorlel onsteken, omdat de oorbel zeg maar in de binnenkant van de oorlel net het kraakbeen raakt. En ik word altijd al zo panisch als het gaat om piercings dat die niet pijn moeten gaan doen etc, dus voor mij maar niet. :+

ik ben een bofkont, tot mn 5de gaatje nog geen kraakbeen 8-)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 09:55

Lous schreef:

Jep, is mogelijk. Ik zou wel wachten tot een moment dat hij niet irriteert want het er door proppen kan effe niet zo soepel gaan. ;) Hoewel ik mijn 1.6 probleemloos door mijn 1.2 krijg en die is ook geschoten geweest, dus die heb ik al naar 1.2 moeten stretchen. :D

Mijn 3e gaatje zit vlak naast kraakbeen maar wel nog in het zachte gedeelte. :j 4e zou gepierced moeten worden vrees ik.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 10:38

Joonsel schreef:
Ik moet zoiets gewoon doen, en niet bij nadenken :+ Ik wil nog 2e gaatjes, tongpiercing en labret (al weet ik nog niet of ik m off centre wil of niet :o ). Binnenkort maar eens een piercingshop instappen, als de centjes het toelaten.
Waar hebben jullie je 2e gaatjes laten zetten trouwens? Gewoon nog bij de juwelier of bij de shop?

Heb in beide oren 3 gaatjes in de oorlellen, die zijn allemaal bij de juwelier geschoten. Helix is gepierced bij een piercer :)

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 11:33

Zijn er hier ook mensen met andere genitale piercing behalve VCH?

_Nikkii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 14:14

.
Laatst bijgewerkt door _Nikkii op 22-10-23 01:10, in het totaal 1 keer bewerkt

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 15:48

wat hebben jullie allemaal veel kraakbeen in je oor :oo

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 16:05

Volgens mij zou bij mij een tweede gaatje al erg dicht bij het kraakbeen zitten. Maar ik heb dan ook weinig oorlel.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 16:47

5 gaat bij mij nog steeds door oorlel, en links zou 6 ook nog door oorlel gaan, rechts zit er dan wel kraakbeen :j

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 18:04

ik kan tot 4 denk ik zonder het kraakbeen te raken..
hangt er ook maar net vanaf hoe dicht je ze naast elkaar laat piercen/schieten.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 18:09

Bij mij zou een 3e gaatje nog wel geschoten kunnen worden als ik ff zo voel!

Toen ik de 2e liet schieten (was 13 ofzo) vroeg ze of ik ooit nog een 3e gaatje wilde. Als ik ja had gezegd had ze deze 2e gaatjes iets dichter op de eerste gedaan.

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 18:23

ik wil inderdaad nu een gaatje op een plek, die net naast het kraakbeen zit.
Het zou geschoten kunnen worden, maar laat het liever piercen, gaat net iets nauwkeuriger denk ik...

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 19:14

Ik kom nu misschien echt pieperig over, maar dat gaatjes schieten, hoe is dat nou?
Ik kreeg mijn oorbellen toen ik 3 was dus weet er niet meer zoveel vanaf!
Ik wil heeeel graag tweede gaatjes maar het idee van dat pistool houdt me heel erg tegen, vooral dat geluid.. brrrr..
Is het gevoel te vergelijken met piercen?

Foulplay_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 19:22

arabcarla schreef:
Ik heb een spulletje gehad om mijn navelpiercing 2x per dag schoon te maken...hij zit er vanaf zaterdag in.... na het schoonmaken is het een beetje geirriteerd en rood.... ook gevoelig... klopt dit?
En de mensen die een navelpiercing hebben voelen jullie het staafje ook bij je buik zeg maar... thnx

Ik voel het staafje ook aan m'n buik :)
Ohja, mijn piercing deed in het begin ook wat pijn hoor na/tijdens het schoonmaken, ik denk dus wel dat dit normaal is, je lichaam zal moeten wennen ;)
Veel succes met je piercing nog !

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 19:33

Aster_ schreef:
Ik kom nu misschien echt pieperig over, maar dat gaatjes schieten, hoe is dat nou?
Ik kreeg mijn oorbellen toen ik 3 was dus weet er niet meer zoveel vanaf!
Ik wil heeeel graag tweede gaatjes maar het idee van dat pistool houdt me heel erg tegen, vooral dat geluid.. brrrr..
Is het gevoel te vergelijken met piercen?

t klinkt als een Afbeelding _O- :+ maar pijn? nee ik voelde hem er niet eens doorheen gaan (3de) de 4de voelde ik wel ff maar niets geks :)) zeker niet te vergelijk met piercen, met schieten voel je een beetje druk, bij piercen voel je echt dat het er doorheen gaat (ligt ook aan de piercing)

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 19:37

Ik was 12 geloof ik. Maar ik was banger voor het geluid dan voor de "pijn". Voelde het eigenlijk niet, alleen op de fiets terug naar huis (AUW! Wind := ) Mijn neuspiercing deed in ieder geval meer pijn!