Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mando schreef:Ik heb vitamine d laten prikken die stond op 55
Ik zit nu te twijfelen of ik via de ha aanvulling ga vragen of zelf bestel.
En als ik zelf bestel welke is dan goed
Mando schreef:Ik heb vitamine d laten prikken die stond op 55
Ik zit nu te twijfelen of ik via de ha aanvulling ga vragen of zelf bestel.
En als ik zelf bestel welke is dan goed
bcd94 schreef:Hier ook een trage schildklier op het moment al langere tijd best veel gedoe rondom het instellen. Ik heb ook erg veel vermoeidheidsklachten. Ik slik nu 150 mcg euthyrax maar de waarde zijn nog steeds te hoog, 2 weken geleden geprikt toch was het 7.4
Ik lees hier veel over bepaalde vitamine over 4 weken moet ik weer prikken en dan ga ik is aan de huisarts vragen of ik daar ook op mag laten prikken.
StonedRomy schreef:Als en zoveel problemen hebt met instellen, is het dan niet verstandiger om eens naar een endocrinoloog te gaan?
Sinds ik overgestapt ben naar de Duitse apotheek met al mijn medicijnen voelt het al veel stabieler. Morgen weer eens laten prikken, maar denk dat het wel goed zit.
bcd94 schreef:StonedRomy schreef:Als en zoveel problemen hebt met instellen, is het dan niet verstandiger om eens naar een endocrinoloog te gaan?
Ik heb dit pas met de huisarts besproken maar hij vind het daar nog niet erg genoeg voor. Mijn waarde schommelen heel erg, nu was de waarde 7.4 die keer ervoor was het 6.3 dus ondanks dat ik toen 25 mcg erbij ben gaan slikken is het toch weer gestegen.
StonedRomy schreef:Duitsland blijven ze ook bij dezelfde fabriek etc. Hier is de naam wel hetzelfde, maar ik kreeg iedere keer andere tabletten mee. Wel allemaal levothyroxine, maar ene meer een potje, andere keer een strip, weer een keer een strip in doosje van apotheek etc. Allemaal andere fabrieken dus en mijn waardes bleven maar schommelen. Schoten ineens omhoog terwijl ik omhoog was gegaan in dosis.
Duitsland heeft toen gewoon een medicijn uitgekozen en moet nu iedere keer de verpakking meenemen als ik een nieuw recept kom ophalen zodat ik altijd bij dezelfde fabriek blijf.
Als je zelf een verwijzing wilt moet je die vragen en niet afwachten. Mij wilde ze laatst geen verwijzing geven naar de cardioloog, omdat er geen indicatie zou zijn. Kost de huisarts geld om je door te verwijzen, dus dat doen ze liever niet.
StonedRomy schreef:Als en zoveel problemen hebt met instellen, is het dan niet verstandiger om eens naar een endocrinoloog te gaan?