Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Tamadine schreef:Zijn er ook mensen die spontaan blauwe plekken krijgen die niet pijn doen en terwijl er niets gebeurd is?
En dit dan tegenover hetgeen dat als er wel eens iets gebeurd, dat ik dan geen blauwe plekken krijg hahaha.
love_western schreef:Nee geen last van, alleen meestal 2 dagen erna dat ik gigantisch druk word etc. Maar dat kan waarscheinlijk komen omdat ik mischien ADHD heb.
BlueStar schreef:love_western schreef:Nee geen last van, alleen meestal 2 dagen erna dat ik gigantisch druk word etc. Maar dat kan waarscheinlijk komen omdat ik mischien ADHD heb.
Grappig ik wordt dan ook druk, maar dit komt meer omdat ik mezelf dus weer aan het oppompen ben om het laatste beetje energie omhoog te halen.
Met ADHD is mijn ervaring dat deeltjes van de dag je druk bent of in het hoofd of in het lijf ritalin (en die lange naam spul) maken het wel makkelijker maar ik bemerkte aan mijn zoon einde werking tablet dan toch weer onrustiger.
Kijk voor jezelf elke keer even na of het na een bepaalde tijd terug komt (na de injectie) het kan goed zijn dat je dan ook weer laag in energie komt en ook jij je weer oppompt.
Dit verhaal zal denk ik meer herkenbaar zijn bij mensen die fibromyalgie diagnose hebben.
Daphne__ schreef:Pff weet iemand hier iets tegen die vreselijke zenuwpijn? Kan wel janken![]()
M'n benen doen zo'n vreselijke pijn... Komt door de beschadiging aan m'n zenuwen, maar heb het niet eerder zó erg gehad. Zal door de kou komen vermoed ik
Tamadine schreef:Zou ik mij hier mogen melden?!
Vanmorgen te horen gekregen dat ik B12 tekort heb. Moet vrijdagvoor een vervolgafspraak.
Symptomen waar ik last van heb:
Geheugenproblemen
Niet op juiste woorden kunnen komen
Ergens tegen aan vallen
Onhandig zijn (altijd achter draden blijven hangen op stal bijv en mestvork met mest erop steeds tegen rand kruiwagen knallen zodat mest er weer af valt etc)
Depressie (had ik al wel en heb hier medicijnen voor, maar merk dat het wel weer erger word)
Verwardheid
Veel ontstoken tong/blaren
Hele erge vermoeidheid
Duizeligheid
Soms hartkloppingen
Veranderingen Gezichtveld
Dramklachten
Hoofdpijn
LisaFaded schreef:Ik heb ook B12 te kort! Nog meerdere vitamines foliumzuur, a en d dacht ik. Ik zit al 4 weken thuis. Ik ben zo moe, ik kan niets. Buiten adem en ademen gaat moeilijk. Morgen weer naar de dokter. Ik kwam er vanaf met vitamine tabletten en medicijnen voor maag. Helpt allebei niet. Nu heb ik een longtest gedaan en is erg slecht, met pufje gaat het een heel stuk beter. Dus nu gaat die vrouw die de longtest af nam overleggen met de dokter.
De dokter zegt dat het niet aan de vitamines ligt... Denk het zelf dus wel.
Tamadine schreef:Ik heb trouwens bij de AH nu vitaminepillen gehaald met vit B en dan vooral B12.
Iemand hier ervaringen mee?
Gisteren was ik voor mn werk langs niet naar mn paard geweest (had nog genoeg hooi) en toen kakte ik wel echt helemaal in om 11 a 12u.
Vanmorgen wel eerst naar mn paard geweest (kan wel moeilijk opstaan trouwens) en vandaag nog geen echte inkakker gehad. Ben wel gisteren avond om kwart voor 9 naar bed gegaan
love_western schreef:LisaFaded schreef:Ik heb ook B12 te kort! Nog meerdere vitamines foliumzuur, a en d dacht ik. Ik zit al 4 weken thuis. Ik ben zo moe, ik kan niets. Buiten adem en ademen gaat moeilijk. Morgen weer naar de dokter. Ik kwam er vanaf met vitamine tabletten en medicijnen voor maag. Helpt allebei niet. Nu heb ik een longtest gedaan en is erg slecht, met pufje gaat het een heel stuk beter. Dus nu gaat die vrouw die de longtest af nam overleggen met de dokter.
De dokter zegt dat het niet aan de vitamines ligt... Denk het zelf dus wel.
Dat kan echt wel aan de vitamines liggen hoor.
love_western schreef:Weet wel dat loszittende trainingsbroeken erg fijn kan zijn. En je hebt zo'n speciale beugel voor over je bed heen, zodat de dekens niet je benen aanraken. Kennis van mij is verlamd, maar heeft ook erg last van zenuwpijn. En ze draagt haar sokken binnenste buiten. Zodat de naden aan de buitenkant zitten.
Silly1972 schreef:Ik heb laatst gezien dat ze bij de pijnpoli speciale pleisters hebben voor zenuwpijn, gewone pijnstillers ed. helpen daar niet tegen helaas.
Ik heb ook plekken in mijn been waar de zenuwen zijn aangetast, erg vervelend gevoel, maar gelukkig geen zware pijn
KellyG schreef:Had 24 uur per dag het gevoel of ik op een ijsklomp stond en dat trok door mn hele benen heen..... Een hel.........