Maar herken wel iets van de lage rugklachten, dit was voor mij het teken dat de eisprong er weer aan zat te komen.
Werd trouwens niet meer ongesteld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jetla schreef:Ik heb inmiddels twee maal een mirena gehad, nu even niet omdat ik gewenst zwanger ben.
Maar herken wel iets van de lage rugklachten, dit was voor mij het teken dat de eisprong er weer aan zat te komen.
Werd trouwens niet meer ongesteld.
zeanine schreef:Iney schreef:Hallo mensen, ik kom even binnen vallen want hebb nu toch iets raars.... Ik slik nu net weer een week me pil en gister kreeg ik ineens bruin bloed? Vandaag was het gewoon rood het lijkt er gewoon op dat ik vandaag ongesteld ben.... Ik slik me pil nu al een tijdje en dit is me nog nooit gebeurd. Heeft iemand dit ook gehad?
Heb je nooit gehad dat de eerste dag of de laatste dag van de menstruatie niet echt rood bloed was maar bruin?
Volgens mij is het redelijk normaal. Het kan nu inderdaad wel door de pil komen, maar dat komt waarschijnlijk omdat je met de pil toch anders ongesteld bent (eigenlijk is het een soort van nep-ongesteldheid) en vaak ben je door de pil ook minder erg ongesteld.
maar je bent een week aan de pil en nu al ongesteld? vaak begin je toch tijdens je menstruatie met de pil en slik je door tot het einde van de strip
Iney schreef:Ik weet waarom ik bloede, ik ben een pil vergeten in week 1 en dan wordt ik direcht ongesteld.
Nog een vraag ik ben nu in week 3 en kom er nu pas achter dat ik week 1 een pil ben vergeten, is dat heel erg?
Ik slik me pil al een jaar. Dus ben niet net begonnen
_Tara_ schreef:Ik heb altijd begrepen dat je menstruatie die je krijgt als je de pil slikt een neppe menstruatie is. Dat je dus alsnog zwanger kan zijn. Dan is dat dus iig geen goede check
Emytje schreef:Inderdaad, koop wat zwangerschapstesten van de Kruidvat, die van 7,50 per twee of hoeveel het ook was en check het iedere 10 weken ipv een stopweek inlassen.
_Tara_ schreef:Ik heb altijd begrepen dat je menstruatie die je krijgt als je de pil slikt een neppe menstruatie is. Dat je dus alsnog zwanger kan zijn. Dan is dat dus iig geen goede check
Marietje_007 schreef:ik woon in een dorpje!!!! (iedereen kent iedereen zeg maar) Dus No way dat ik dat doe hahahahaha ik zie die gezichten al helemaal voor me.
Hilde_q schreef:Ik neem aan dat als ik ongesteld wordt dat ik dan niet zwanger ben ! Daar ga ik maar gewoon vanuit
Ik slik mijn pil ook nooit langer dan 1 x keer door