Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marrke schreef:Heb even gekeken naar die 4 mijl van Groningen. Volgens mij een erg groot evenement of niet? Lijkt me erg leuk om mee te doen, en het is op een zondag dus dat is voor mij sowieso ideaal. Maar moet je je dan van te voren inschrijven? En kan dit nog? Ik weet nog niet of ik echt mee wil gaan doen, maar het lijkt me wel wat, dus wie weet.
patos schreef:Klinkt erg leuk Saskia! Zal alleen nog wel even duren voordat ik me aan de 4 mijl ga wagen...
Heb mezelf beloofd dat ik na les 10 zo'n fijne 3/4 runningshort en een hemdje + jack mag aanschaffenZo'n lange trainingsbroek begint toch wel erg warm te worden met dit mooie weer.
Phylos schreef:patos schreef:Klinkt erg leuk Saskia! Zal alleen nog wel even duren voordat ik me aan de 4 mijl ga wagen...
Heb mezelf beloofd dat ik na les 10 zo'n fijne 3/4 runningshort en een hemdje + jack mag aanschaffenZo'n lange trainingsbroek begint toch wel erg warm te worden met dit mooie weer.
Ik wil ook nog graag een echte hardloopbroek + shirt. Ik loop nu met een joggingbroek. Dat loopt en niet fijn en het is erg warm..
Wie weet waar je die dingen goedkoop kunt kopen? Heb wel gekeken op sites..maar 40 euro voor zo'n broek ga ik niet uitgeven